විද්යුත් තැපෑල info@onmascout.de
දුරකථන: +49 8231 9595990
ඔබට ඇඩ්වර්ඩ්ස් හි ඵලදායී ව්යාපාරයක් නිර්මාණය කිරීමට අවශ්ය නම්, ඔබේ දැන්වීම කැපී පෙනෙන ලෙස කිරීමට ඔබට මූලික කරුණු කිහිපයක් දැන ගැනීමට අවශ්ය වනු ඇත. මෙය කිරීමට, ඔබ ඔබේ මූල පද කෙරෙහි අවධානය යොමු කළ යුතුය, CPC (ක්ලික් එකකට පිරිවැය), Quality score and competitor intelligence. ආරම්භ කිරීමට, you can start with automatic bids. You can also set bids manually, but this may require extra maintenance. තව, your ad copy should be short and to the point. The headline is the first thing that users see and should convince them to click on it. A clear call to action is also very important.
If you’re trying to attract new customers to your website, you may want to try using paid search or AdWords to promote your product. This type of advertising is often used by small businesses that are looking to sell something right now, but can be expensive for advertisers. Keyword targeting in Adwords allows you to customize your ads to target those users who are searching for your product or service. With keyword-targeting, ඔබේ දැන්වීම් දිස් වනුයේ ඔවුන් ඔබට පිරිනැමිය යුතු දේ ගැන උනන්දු වීමට ඉඩ ඇති විට පමණි.
උදාහරණ වශයෙන්, විලාසිතා බ්ලොග් යනු ප්රචාරණය කිරීමට කදිම ස්ථානයකි. පරිශීලකයෙකු සොයයි “අත්බෑග් ප්රවණතා.” ඔවුන් ලිපිය සොයාගෙන ඉහළ ආන්තික අත්බෑගයක් සහිත මූල පද ඉලක්ක කරගත් දැන්වීමක් මත ක්ලික් කරන්න. මොකද දැන්වීම සන්දර්භයට අදාලයි, අමුත්තා එය මත ක්ලික් කිරීමට වැඩි ඉඩක් ඇත. යමෙක් දැන්වීම මත ක්ලික් කර භාණ්ඩය මිල දී ගැනීමේ සම්භාවිතාව වැඩි කරයි.
Adwords හි මූල පද ඉලක්ක කිරීම ක්රියා කරන්නේ ඔබ පිරිනමන නිෂ්පාදන හෝ සේවා සක්රියව සොයන පුද්ගලයින්ට සංදර්ශක දැන්වීමක් හෝ වීඩියෝ දැන්වීමක් පෙන්වීමෙනි.. පරිශීලකයා තෝරා ගන්නා වෙබ් පිටුවක ඔබේ දැන්වීම හෝ වීඩියෝ දර්ශනය වන පරිදි ඔබට ඔබේ වෙබ් අඩවියේ නිශ්චිත පිටු ඉලක්ක කළ හැක. පුද්ගලයෙකු කාබනික ලැයිස්තුවක් මත ක්ලික් කළ පසු, ඔබේ දැන්වීම පෙන්වනු ඇත, as well as any relevant content that matches the keyword.
Another popular strategy in Adwords is to use the Google Ads Keyword Tool to find new keywords. It allows you to combine multiple keyword lists and track the search volume for a particular topic. ඊට අමතරව, the tool will provide historical search volume data for the chosen keywords. These keywords can help you refine your keyword strategies based on what your target audience is looking for. In addition to targeting keywords, keyword targeting can help you adjust your strategy depending on the season or the news.
There are a few factors that determine the cost per click for Adwords. These include the quality score, මූල පද, දැන්වීම් පෙළ, සහ ගොඩබෑමේ පිටුව. To reduce your cost per click, make sure all of these elements are relevant and effective. තවද, it is important to increase your click-through-rate (CTR) to ensure you are getting a high ROI. In order to determine your CTR, create a Google Sheet and record the costs of each click.
Once you have a basic idea of how much your CPC is, you can begin to tweak your campaign. A simple way to optimize your ads is to improve their quality score. ගුණාත්මක ලකුණු වැඩි වේ, the lower your CPC will be. Try optimizing your website content and ad copy, and make sure your ads are relevant to users’ searches. Try to improve your quality score, and you can save up to 50% or more on your CPC.
Another way to decrease your CPC is to increase your bids. You don’t have to increase your bid drastically, but it can help you get more conversions for less money. The key is knowing how much you can bid before your conversions become unprofitable. A minimum of $10 can bring in a healthy profit margin. අතිරෙකව, the higher you bid, the more likely you will be to get the desired conversion.
අවසාන වශයෙන්, the cost per click for Adwords depends on the industry you are in. උදාහරණ වශයෙන්, if you sell a $15 ඊ-වාණිජ්යය නිෂ්පාදනය, a cost per click of $2.32 may make more sense than a $1 click for a $5,000 සේවය. It is important to understand that cost per click varies greatly depending on what type of product you are selling. සාමාන්යයෙන්, කෙසේ වෙතත්, if it’s a service or a professional-looking business, the cost per click will be higher.
There are several factors that contribute to the quality score of your ads. You can improve your Quality Score by creating relevant ads and landing pages. The Quality Score is not a KPI, නමුත් එය ඔබගේ ව්යාපාරය ක්රියාත්මක වන ආකාරය තේරුම් ගැනීමට උපකාර වන රෝග විනිශ්චය මෙවලමකි. එය ඔබට වඩා හොඳ ප්රතිඵල ලබා ගැනීමට උපකාර වන මාර්ගෝපදේශයකි. ඔබේ දැන්වීම් ප්රචාරණයේදී ඔබ සැම විටම ඉහළ ගුණාත්මක ලකුණු ප්රමාණයක් ඉලක්ක කළ යුතුය. ඔබේ දැන්වීම් ප්රචාරණයෙන් උපරිම ප්රයෝජන ගැනීමට, මෙන්න උපදෙස් කිහිපයක්:
පළමුවන, ඔබේ දැන්වීම් ව්යාපාරය සඳහා නිවැරදි මූල පද තෝරා ගැනීමට උත්සාහ කරන්න. මූල පද මෙවලමක් භාවිතයෙන් ඔබට මෙය කළ හැකිය. අදාළ මූල පද සොයා ගැනීමට ඔබට ඉඩ දෙන මෙවලමක් Google හි ඇත. එය ඔබට වඩාත්ම අදාළ දැන්වීම් කණ්ඩායම තෝරා ගැනීමට උපකාරී වනු ඇත. අතිරෙකව, ඔබේ දැන්වීම්වල සිරස්තලයේ ඔබේ මූල පදය අඩංගු වන බවට වග බලා ගන්න. මෙය ඔබගේ ගුණාත්මක ලකුණු වැඩි දියුණු කර ඒවා ක්ලික් කිරීමේ අවස්ථා වැඩි කරයි. මත ක්ලික් කිරීමෙන් ඔබේ මූල පද අදාළද නැද්ද යන්න ඔබට පරීක්ෂා කළ හැකිය “මූල පද” වම් පැති තීරුවේ කොටස සහ ඉන්පසු ක්ලික් කරන්න “සෙවුම් නියමයන්.”
මූල පද හැර, ඔබ ඔබේ දැන්වීම්වල ක්ලික්-හරහා අනුපාතය ද පරීක්ෂා කළ යුතුය. උසස් තත්ත්වයේ ලකුණු යනු දැන්වීම සොයන්නන්ට අදාළ වේ’ විමසුම් සහ ගොඩබෑමේ පිටු. අඩු ගුණාත්මක ලකුණු යනු ඔබේ දැන්වීම් අදාළ නොවන බවයි. ගූගල් හි ප්රධාන ඉලක්කය වන්නේ සෙවුම්කරුවන්ට හැකි හොඳම අත්දැකීම ලබා දීම වන අතර එයින් අදහස් කරන්නේ දැන්වීම් මූල පදවලට අදාළ කර ගැනීමයි. ඔබේ දැන්වීම් හැකි තරම් ක්ලික් කිරීම් ලබා ගන්නේ නම් උසස් තත්ත්වයේ ලකුණු හොඳම වේ.
ඇඩ්වර්ඩ්ස් සඳහා තරඟකාරී බුද්ධිය එක්රැස් කිරීමට හොඳම ක්රමයක් නම් ඔබේ තරඟකරුවන් ගැන පර්යේෂණ කිරීමයි. මෙයින් අදහස් කරන්නේ ඔවුන්ගේ මූල පද ලැයිස්තු තේරුම් ගැනීමයි, උද්ඝෝෂණ ව්යුහය, ඉදිරිපත් කරයි, සහ ගොඩබෑමේ පිටු. ඔබේ තරඟකරුවන්ට ඉහළින් සිටීමට ඔබ සැමවිටම තරඟකාරී විශ්ලේෂණයක් කළ යුතුය. ඔබේ තරඟකරුවන් ගැන ඔබ දන්නා තරමට, තරඟකාරී බුද්ධිය එක්රැස් කිරීම පහසු වනු ඇත. අලෙවිකරණ උපාය මාර්ගයක් සැකසීමේදී මෙය ඉතා ප්රයෝජනවත් විය හැකිය. අතිරෙකව, එය නව අවස්ථා හඳුනා ගැනීමට ප්රයෝජනවත් විය හැක.
හොඳම තරඟකාරී බුද්ධි මෙවලම් නිරන්තරයෙන් යාවත්කාලීන වේ, එවිට ඔබ සැමවිටම ඔබේ තරඟකරුවන්ට වඩා එක් පියවරක් ඉදිරියෙන් සිටින්න. මෙම මෙවලම් වලින් ඔබ රැස් කරන දත්ත ඔබට දැනුවත් තීරණ ගැනීමට සහ ඔබේ තරඟකරුවන්ට ඉහළින් සිටීමට උපකාරී වේ. සාමාන්යයෙන්, ඒ තියෙන්නේ 29 ඔබට සමීපව සම්බන්ධ සමාගම්. මෙම මෙවලම් භාවිතා කිරීමෙන්, මෙම සමාගම් කරන්නේ කුමක්ද සහ ඔවුන් හොඳින් කරන්නේ කුමක්ද යන්න ඔබට දැක ගත හැකිය. ඔබට ඔවුන්ගේ උපාය මාර්ග සොයා ගැනීමට සහ ඔවුන් ඔබට සාර්ථක වීමට උපකාර කරයිද යන්න තීරණය කළ හැකිය.
SimilarWeb යනු තරඟකාරී බුද්ධිය සඳහා භාවිතා කළ හැකි තවත් විශිෂ්ට මෙවලමකි. මෙම මෙවලම ඔබේ වෙබ් අඩවිය තරඟකරුවන් සමඟ සංසන්දනය කිරීමට ඉඩ සලසයි’ ඔවුන් කුමන ආකාරයේ කාර්ය සාධනයක් ලබා ගන්නේ දැයි බැලීමට. ගමනාගමනයට අමතරව, ඔබට වසම් සහ තරඟකරුවන් ගමනාගමනය වැඩි වේද හෝ වෙළඳපල කොටස අහිමි වේද යන්න පරීක්ෂා කළ හැක. මෙම තරඟකාරී බුද්ධිය ඩිජිටල් අලෙවිකරණය සඳහා ඉතා වැදගත් වේ. ඔබේ තරඟය සාර්ථක වීමට ඔබ දැන සිටිය යුතුය. වාසනාවකට මෙන්, ඔබ කර්මාන්තයේ සිටින්නේ කොතැනද යන්න පිළිබඳ දළ අදහසක් ලබා දිය හැකි නොමිලේ මෙවලම් තිබේ.
ඔබ ඔබේ තරඟකරුවන් හඳුනා ගත් පසු, ඔබට ඔවුන්ගේ ශක්තීන් සහ දුර්වලතා සංසන්දනය කිරීමට පටන් ගත හැකිය. ඔබේ තරඟකරුවන් කෙරෙහි තරඟකාරී බුද්ධියක් තිබීම ඔබට වාසියක් ලබා දෙන අතර ඔබේ අලෙවිකරණ උපාය මාර්ගය වඩා හොඳ කරයි. අලෙවිකරණ කණ්ඩායමට නව අලෙවිකරණ මුලපිරීම් සංවර්ධනය කිරීමට මෙම දත්ත භාවිතා කළ හැකිය, සහ විකුණුම් දෙපාර්තමේන්තුවට මෙම තොරතුරු එහි විකුණුම් ස්ක්රිප්ට් මනාව සකස් කිරීමට භාවිතා කළ හැක. ඔබ ඔබේ ඊළඟ ව්යාපාරය සැලසුම් කරන විට විකුණුම් සහ පාරිභෝගික ප්රතිපෝෂණ ඇතුළත් කිරීම වැදගත් වේ.
Adwords භාවිතා කරන විට, ඔබේ ව්යාපාර පිරිනැමීම් පිළිබිඹු කරන මූල පද භාවිතා කිරීමට මතක තබා ගැනීම වැදගත්ය. වෙනත් විදිහකින්, ඉතා සාමාන්ය වචන වලින් වළකින්න. වෙනුවට, වැනි දිගු වාක්ය ඛණ්ඩ භාවිතා කරන්න “කාබනික එළවළු පෙට්ටි බෙදා හැරීම,” එය නිවැරදි පාරිභෝගිකයින් ආකර්ෂණය කර ගන්නා ඉතා විශේෂිත වාක්ය ඛණ්ඩයකි. Keywords කිහිපයක් වෙන වෙනම භාවිතා කිරීම අඩු ප්රතිඵලදායකයි, කෙසේ වෙතත්. ඔබේ නිෂ්පාදන සහ සේවා විස්තර කිරීමට විවිධ පාරිභෝගිකයින්ට විවිධ යෙදුම් භාවිතා කළ හැකි බව සැලකිල්ලට ගැනීම වැදගත්ය, එබැවින් මෙම සියලු වෙනස්කම් ලැයිස්තුගත කිරීමට වග බලා ගන්න. මෙම වෙනස්කම්වලට අක්ෂර වින්යාසය ඇතුළත් විය හැකිය, බහු වචන ආකෘති, සහ වාචික යෙදුම්.
Google දැන්වීම් ස්මාර්ට් ව්යාපාර මූල පද තේමා භාවිතා කරයි, Google සෙවුම් ව්යාපාරවලට වඩා වෙනස්. පුද්ගලයෙකු ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවා සඳහා කරන සෙවීම් සඳහා ඔබේ වෙළඳ දැන්වීම් ගැළපීමට මෙම තේමා භාවිත කෙරේ. පොදුවේ, Google recommends a maximum of seven to ten keyword themes, but the number of themes you use is up to you. Make sure that you use keyword themes that are similar to the searches that people would use to find your product or service. The more relevant your keyword theme is, the more likely your ads will appear on the search results page.
Creating multiple campaigns is a great way to target different product categories. මෙම මාර්ගයේ, you can focus more of your advertising budget on a particular product or service while making it easier to compare performance of various keywords in your campaign. අතිරෙකව, you can use different keywords for different product categories. You can also make separate campaigns for each of them to highlight one aspect of your business. ඔබට එහි නම මත ක්ලික් කර පසුව මූල පද තේමා තේරීමෙන් ස්මාර්ට් ව්යාපාරයක් සංස්කරණය කළ හැක.