E-post info@onmascout.de
Telefon: +49 8231 9595990
Google Ads ist zweifellos eines der leistungsstärksten Tools für Werbung, die jemals entwickelt wurden. Du kan bruke den til å behandle millioner av søk hver dag, utført av internettbrukere, og gi bedriftseiere muligheten, å vinne over mange av disse menneskene, å gjøre dem til bedriftsledere og kunder.
Mange bedrifter blir skremt av annonsekostnadene på Google Ads, spesielt hvis de ikke er kjent med hvordan denne plattformen fungerer. Men hvis du er smart nok med din online annonseringsstrategi, kan belønningene, du mottar fra Google Ads, være enorm.
Arten von Kampagnen in Google-Anzeigen
• Netzwerkkampagne durchsuchen. En søkenettverkskampanje viser ikke bare annonsen din på Google Søk eller Google Maps, men også på hundrevis av store Google-søkepartnere som YouTube og Google Shopping. Når brukere søker etter termer på en av disse nettsidene, relatert til et søkeord som brukes for kampanjen din, din bedriftsannonse vil vises.
• Se nettverkskampanje. En kampanje i displaynettverket lar deg kjøre grafiske annonser, før brukere bruker produktene i Google Displaynettverk sammen med Gmail og YouTube.
• Shopping-kampanje. I en shoppingkampanje bruker Google nettbutikkens produktdata til tross for en brukers søkeord, å finne ut, hvordan og hvor annonsen din vil vises på Google Shopping.
• Videokampanje. Ihr Unternehmen wird über eine Videokampagnen-Display-Kampagne auf YouTube und anderen wichtigen Eigenschaften des Google Display-Netzwerks über eine Videokampagne beworben.
• App-Kampagne. Ihre Anzeige wird in der Google-Suche, auf YouTube, bei Google Play, bei Google Discover, bei den Google-Suchpartnern und bei vielen anderen Publishern geschaltet, die App-Anzeigen über eine App-Kampagne schalten.
Uavhengig av, für welche Art von Werbekampagne Sie sich entscheiden, wird sie wahrscheinlich mehr als eine Anzeigengruppe haben. Jede der Anzeigengruppen symbolisiert möglicherweise ein vielfältiges Produkt, das Sie an die Zielgruppe vermarkten möchten, und für jede Anzeigengruppe ist möglicherweise ein bestimmtes Keyword festgelegt.