sjekkliste for det
Perfekte annonser AdWords
angi konto
Vi er eksperter på disse
Bransjer for AdWords
Hva skjer
skype

    Blogg

    Bloggdetaljer

    Gründe für die Ablehnung von Google-Anzeigen

    Jedes Online-Unternehmen und jedes Online-Unternehmen investiert in Werbung, um die Markenbekanntheit zu verbessern, die Sie zu einer renommierten globalen Marke macht, und indem es die herkömmliche Art und Weise des Brandings Ihrer Unternehmensorganisation in Google-Werbung beseitigt. Google-Werbung, auch als Google Ads bekannt, basert på valg av PPC-kampanje (Betal-per-klikk) og deres oppholdssted. Google Ads kan forstås som nettbasert annonsering, som tar sikte på, å tiltrekke potensielle kunder. Det betyr, at kun interesserte kunder ledes til nettstedet ditt via denne Google Ads-plattformen. Google Ads har alltid gitt store gevinster for mange bedrifter, enten det er et produkt eller en tjeneste, Google Ads har alltid vært brukt.

    1. Det vil hjelpe deg, kontinuerlig måler ytelsen din.

    2. Du kan analysere dine konkurrenter i bransjen.

    3. Google AdWords fungerer raskere enn SEO.

    4. Du har muligheten, bestemme budsjettet ditt, enten det er stort eller lite.

    Hvorfor blir Google Ads avvist?

    1. Dette er sannsynligvis en av de vanligste feilene som gjøres, som fører til, dass Ihre Google-Markenanzeigen abgelehnt werden. Sie werden nicht bestraft, da Google AdWords die Fehler sehr gut versteht. Daher ist es immer eine gute Wahl, dobbeltsjekk før du publiserer annonsen, som krever at du autentiserer overskriften og beskrivelsen av Google-annonsene dine, å forsikre seg om, at de oppfyller alle standarder satt av Google.

    2. I henhold til Googles annonseretningslinjer anses sensitivitet for store og små bokstaver som et problem, som fører til det, at Google-annonsene dine vil bli avvist. Det er ikke noe galt med det, bruk store bokstaver, for å oppnå et attraktivt utseende, men det er visse kriterier, satt av Google for bruk av store og små bokstaver, som du må følge.

    3. Enhver upassende URL kan være en av hovedkonsekvensene, hvis Google-annonsene dine blir avvist. Du kan enkelt fikse disse feilene, indem Sie Ihre Unternehmens-URLs überprüfen. Ihre Ablehnungs-E-Mail zeigt Ihnen die Domain, auf die Ihre Anzeige während der Überprüfung verweist.

    4. Google möchte, dass die Anzeigen in den Suchmaschinen angezeigt werden, die relevant und wichtig sind, und die Anzeigen sollten für die Kunden entsprechend klar, wertvoll und informativ sein.

    Es besteht keine Unsicherheit, dass das Erstellen von Anzeigen in Google bedrückend ist, aber wenn Google Ihre Anzeigen ablehnt, kann dies gleichzeitig erschreckend sein, da von Google unterschiedliche Kriterien festgelegt werden. Es geht nicht nur um die Einrichtung von Google Ads, men også spore og levere regelmessige rapporter og analyser for annonsene dine.

    videoen vår
    KONTAKTINFORMASJON