ອີເມວ info@onmascout.de
ໂທລະສັບ: +49 8231 9595990
Die Anzeigenverfolgung war eine der einflussreichsten Methoden zur Messung der Leistung Ihrer Kampagne. ເອກະລາດຂອງ, ບໍ່ວ່າທ່ານຈະເຮັດສິ່ງນີ້ຜ່ານ google ຫຼື facebook, ອຸປະກອນມືຖືຫຼື desktop ຈະເຮັດ, ດັ່ງກ່າວ- ຫຼືໃຊ້ການໂຄສະນາການສະແດງຜົນແລະວິທີການຕິດຕາມການໂຄສະນາອື່ນໆເຊັ່ນ UTM ພາລາມິເຕີທີ່ຜູ້ໂຄສະນາໃຊ້, ເພື່ອສືບສວນແຄມເປນທີ່ດີກວ່າແລະມີກໍາໄລຫຼາຍ.
ການຕິດຕາມການໂຄສະນາອະທິບາຍຂະບວນການ, ເຊິ່ງໃຊ້ຂໍ້ມູນທີ່ແຕກຕ່າງກັນເພື່ອວັດແທກການປະຕິບັດການໂຄສະນາ. ກົດ, ຄວາມປະທັບໃຈ, ການແປງແລະອື່ນໆອີກສາມາດເຮັດໄດ້ໂດຍໃຊ້ URLs, Cookies ແລະ "pixels" ແມ່ນວັດແທກໃນຫຼາຍວິທີ.
Anzeigenverfolgung ist ein umfassenderes Konzept und es gibt viele Tools und Plattformen für die Verfolgung von Anzeigen. Lassen Sie uns das eins nach dem anderen überprüfen –
Eine Tracking-URL ist eine Art URL zu einer Webseite auf Ihrer Website, ໃນຕອນທ້າຍຂອງການທີ່ມີປ້າຍຕິດຕາມ. ຄວາມແຕກຕ່າງພຽງແຕ່ລະຫວ່າງ URL ຕິດຕາມແລະ URL ປົກກະຕິແມ່ນລະຫັດທີ່ໃຫ້ຢູ່ໃນຕອນທ້າຍ.
ປະເພດຂອງການຕິດຕາມນີ້ແມ່ນເປັນປະໂຫຍດສໍາລັບແຄມເປນ PPC, ອີເມລ- ແລະການໂຄສະນາການໂຄສະນາຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ອື່ນໆ. ພວກເຂົາເຈົ້າຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຕັດສິນໃຈ, ຜູ້ທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານ, ສ້າງຜູ້ຊົມທີ່ມີກໍາໄລຫຼາຍທີ່ສຸດຂອງທ່ານ.
Tracking-Pixel sind winzige und 1 × 1 ຮູບພາບໂປ່ງໃສ, ການຊອກຫາກ່ຽວກັບການໂຄສະນາ, ໃນອີເມລ໌ຂອງທ່ານຫຼືຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌. ເມື່ອ pixels ເຫຼົ່ານີ້ຖືກໂຫລດ, ເບິ່ງເວທີການວິເຄາະ, ທີ່ໂຄສະນາ, ອີເມວ ຫຼືໜ້າຖືກເບິ່ງ.
ການຕິດຕາມ pixels ແມ່ນມີຜົນປະໂຫຍດ, ຖ້າເຈົ້າພະຍາຍາມ, ກໍານົດປະສິດທິພາບຂອງແຄມເປນສະເພາະໃດຫນຶ່ງ.
Cookies sind Dateien in einem Browser, ຂໍ້ມູນຂອງຜູ້ໃຊ້ພຶດຕິກໍາດັ່ງກ່າວ, ການຕັ້ງຄ່າ, ບັນທຶກສະຖານທີ່ ແລະອື່ນໆອີກ. Bei unsachgemäßer Verwendung kann die Bereitstellung von Werbung mit Cookies gruselig sein.
Diese können auf Social Media-Plattformen wie Facebook oder sogar in Werbenetzwerken wie Google Display angezeigt werden.
1. Anzeigenverfolgung hilft Ihnen dabei, ein Verständnis für Ihre Zielgruppe zu entwickeln.
2. Wenn Sie wissen, was Ihre Zielgruppe bevorzugt, können Sie Ihre Dollars an profitable Kampagnen anpassen und vorhandene optimieren.
3. Je mehr Daten Sie sammeln, desto mehr erfahren Sie über Ihre Zielgruppe und desto mehr können Sie Messaging, Angebote und mehr anpassen, um sie zu bedienen.
4. Personalisierte Inhalte sind effektiv, da sie eine hohe Relevanz haben. Das sagt mehr Conversions und Einnahmen.