dhaftar mriksa kanggo sing
Iklan Sampurna AdWords
nyetel akun
Kita ahli babagan iki
Industri kanggo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Rincian Blog

    Cara ngoptimalake iklan Google?

    Google Adwords

    Ana sawetara metrik, bei denen sich Werbetreibende bei ihren Kampagnen auf einen starken ROI konzentrieren müssen. CTR minangka sing paling penting lan nemtokake persentase pangguna, sing ngeklik iklan, yen diwenehake, adhedhasar asil pitakon panelusuran. Yen iklan sampeyan ora ditulis kanthi apik, Tingkat klik-tayang sampeyan mengaruhi Skor Kualitas, Peringkat iklan sampeyan, biaya saben klik lan biaya saben konversi.

    Grundlagen der Google Ads Copy

    Effektive Google-Anzeigen haben drei Gemeinsamkeiten:

    • Eigenschaften
    • Layanan
    • Ein Aufruf zum Handeln

    Eigenschaften

    Independen saka, apa produk utawa kabeh perusahaan kasedhiya kanggo pangguna, Iklan sampeyan kudu nandheske karakteristik dodolan sampeyan.

    Layanan

    Wenn Sie die Vorteile Ihres Service oder Ihrer Produkte vermitteln, elinga, kanggo nemtokake, apa sing dadi pitakonan kanggo sampeyan lan carane sampeyan bisa nulungi pelanggan.

    Aufruf zum Handeln

    Der Aufruf zum Handeln von Anzeigen ist der Bereich, dening pituduh pangguna, soko apa mengko, kanggo ngeklik iklan. Tumindak gumantung, apa sing dikarepake pengunjung. Coba, Kalebu basa persuasif ing telpon kanggo tumindak.

    Strukturierung Ihrer PPC-Anzeigen

    Es gibt ungefähr so ​​viele Methoden, kanggo nulis iklan Google, kayata jumlah produk sing bakal didol, nanging akeh ahli setuju, sing padha ngerti, carane ngatur iklan telusuran mbayar kanthi cara sing paling nyenengake.

    Verwenden Sie effektive Verben in Ihren Anzeigen

    Kleine Änderungen können die Effektivität Ihrer Google-Anzeigen erheblich verbessern. A kamungkinan, nggawe iklan sing menarik, kasusun ing, nggunakake tembung kriya aktif.

    Tembung kriya aktif ora mung katon luwih urip, nanging uga bisa dadi panggilan kanggo tumindak ing disguise. Bayangake sampeyan nulis iklan Google sampeyan, apa sing diomongake pelanggan potensial utawa apa sing bisa dikarepake.

    Vermeide Wiederholung

    Die meisten Werbetreibenden sind der Meinung, sing nggawe iklan PPC sing menarik iku gampang. Nanging, Google ngetrapake watesan sing nantang babagan jumlah karakter, sing bisa digunakake ing salinan iklan, lan matesi kreatifitas gampang nulis salinan iklan Google.

    Cara nggabungake panggilan sing ora konvensional kanggo tumindak menyang iklan PPC sampeyan?

    • Markieren Sie Ihre zufriedenen Testimonials
    • Geben Sie Ihre Kosteneinsparungen genau an
    • Interessenten zwingen, ihre Fantasie zu nutzen
    • Singen Sie Ihr eigenes Lob durch zufriedene Kunden
    • Servieren Sie ein Bonusangebot
    • Ziehen Sie ihre Ungeduld an
    • Verwenden Sie ihre Emotionen

    Optimierung des Anzeigentextes

    Sie können viel mehr tun, saka sing dikarepake, kanggo improvisasi iklan lan entuk tingkat klik-tayang ndhuwur rata-rata. Ojo lali, kanggo njupuk kauntungan saka kabeh kesempatan lan gol kasedhiya kanggo sampeyan:

    • Verwenden Sie so viele Anzeigenerweiterungen wie möglich
    • Fügen Sie ein lebendiges Schlüsselwort ein
    • Schreiben Sie emotional auslösende Anzeigen
    • Suchen Sie nach AdWords-Jackpots
    video kita
    INFORMASI KONTAK