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Ana macem-macem opsi penawaran sing kasedhiya, sing bisa diprogram kanthi cara iki, dass Anzeigen automatisch und schnell gestartet werden. Sadurunge nerusake, Sampeyan kudu ngerti komponen tawaran iklan Google.
1. Tawaran BPK maksimum kanggo tembung kunci
2. Angka Mutu Kata Kunci
3. Relevanz der Anzeigenerweiterungen für Anzeigen und Keywords
Wenn Sie Ihre Google-Werbekampagne einrichten, sampeyan kudu nganalisa gol, sampeyan pengin entuk karo. Sampeyan kudu nggawe keseimbangan antarane volume konversi lan biaya saben konversi. Sampeyan bisa nambah tawaran, sing uga bisa nambah volume konversi, nanging pungkasane nambah biaya saben konversi.
Sie können sich beim Bieten auf eine Vielzahl von Dingen konzentrieren: klik, kesan, Konversi, views utawa prasetya, adhedhasar jinis kampanye sampeyan. Ayo padha ngerti, carane beda titik fokus ngganti perspektif.
Wenn Ihr zentrales Ziel darin besteht, sing pengunjung ngunjungi situs web sampeyan, klik wiwitane apik. Nalika nggunakake penawaran biaya saben klik, sampeyan mung mbayar, nalika ana wong ngeklik iklan sampeyan lan ngunjungi situs web sampeyan.
Damit teilen Sie Google den Betrag mit, sampeyan pengin mbayar konversi. Konversi iku, apa sing pengin dideleng ing perusahaan sampeyan lan ing situs web. Sampeyan mung mbayar saben klik. Tawaran sampeyan kanthi otomatis disetel dening Google, kanggo entuk konversi sabisa kanthi biaya saben tumindak sing wis ditemtokake.
Wenn Ihr primäres Ziel darin besteht, njaluk liyane views lan appreciate, sepira keterlibatan pamirsa karo konten video sampeyan, ing ngendi dheweke nonton video sampeyan lan nalika nglewati konten kasebut, fokus ing bid biaya saben tampilan. Kanggo bid biaya saben tampilan, sampeyan mbayar tampilan, sing nampa video sampeyan. Kanggo nemtokake dhawuh iki, nuduhake rega paling dhuwur, sampeyan pengin mbayar saben tampilan.
Google Ads nawakake akeh kemungkinan, kanggo nawarake iklan sampeyan, gumantung ing, apa sing paling penting kanggo bisnis sampeyan.