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    Strategi kanggo nambah tingkat klik-tayang ing kampanye Google Ads

    Ing basa non-teknis, CTR minangka tingkat, mit der Nutzer von einer bestimmten Anzeige auf Ihre Website klicken. Iki ditetepake minangka jumlah klik, sing nampa kabar, dibagi dening frekuensi, karo iklan sampeyan bakal dilayani.

    CTR% = Klik / kesan

    Was ist das ideale CTR-Rezept?

    Beda karo klik saka kampanye SEO, PPC tegese bayar saben klik. Mulane, Google Ads mbutuhake dhuwit kanggo mbukak kampanye. Sisih paling apik yaiku, sing bisa ngatur saben kampanye Google Ads adhedhasar anggaran. Nanging kepiye CTR iklan bisa dioptimalake, kanggo entuk timbal kualitas lan entuk ROI? Ing ngisor iki sawetara strategi kanggo nambah CTR.

    # 1 Qualitätsfaktor verbessern

    Anzeigen mit einem hochwertigen Score erreichen höhere Suchmaschinen-Rankings und Werbetreibende müssen weniger Kosten pro Klick zahlen. Amarga padha duwe posisi sing luwih penting ing kaca kasebut, padha mbokmenawa duwe CTR luwih. Yen sampeyan ora ngerti lan ora ngerti Skor Kualitas, apa sing bisa ditindakake kanggo kampanye sampeyan, wis wayahe, kanggo nindakake riset.

    Skor Kualitas minangka metrik, mengaruhi relevansi lan kualitas iklan sampeyan, probabilitas, yen ana wong ngeklik iklan Google sampeyan, lan nemtokake pengalaman pangguna nalika ngeklik situs web sampeyan. Amarga relevansi lan validitas salinan iklan sampeyan penting banget, iku penting, das Keyword, apa sing dituju, ing judhul iklan sampeyan, awak iklan lan URL.

    # 2 Verwenden Sie Anzeigenerweiterungen

    Auf der Hilfeseite von Google Ads bieten die Aktionen und Details der Anzeigenerweiterungen die Möglichkeit, nyedhiyakake informasi luwih akeh lan menehi motivasi kanggo milih bisnis sampeyan. Iki nduwe pengaruh sing signifikan ing tingkat klik. Ekstensi kalebu tombol telpon, Rincian lokasi lan pranala menyang bagean liyane ing situs sampeyan. Dadi iki bisa dadi bagian saka RKT gedhe sampeyan.

    # 3 High-Conversion-Anzeige erstellen

    Ihre Anzeige wird möglicherweise tausende Male geschaltet. Nanging, yen mung sawetara wong sing rumangsa kudu nindakake, kanggo klik ing, CTR sampeyan sithik banget lan bisa uga kurang dilayani dening Google. Dadi sampeyan uga kudu nulis salinan iklan kanthi konversi dhuwur.

    # 4 Smart Bidding

    Google automatisiert, nalika iklan sampeyan lagi mlaku, kanthi sesanti, Kirim iklan sampeyan ing lelang, nalika sampeyan luwih kamungkinan kanggo njaluk klik.

    # 5 Halten Sie notleidende Anzeigen an

    Es ist richtig, sing ora kabeh iklan sing ngawula menang. Dadi penting, kanggo mriksa tarif klik: Nalika kampanye sampeyan ngisi dhuwit tanpa bali, kudu mandheg utawa diganti.

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