Imèl info@onmascout.de
Telefòn: +49 8231 9595990
Das Conversion-Tracking von Anzeigen oder die Analyse der Leistung ist für jedes Unternehmen wichtig, poukont li, si li se e-commerce oswa yon founisè sèvis. San yo pa swiv konvèsyon an, pa gen okenn fason, pran desizyon ki baze sou done.
• Unabhängig davon, kit se anons Google oswa yon paj aterisaj, ou ka tcheke avèk swiv konvèsyon yo, ki sa ki konvèti ak sa ki pa, fè chanjman apwopriye.
• Yon anons ki gen yon bon CTR, men ki pa jenere okenn konvèsyon, pa optimize anons la oswa tanporèman pran yon poz li ki baze sou done yo pou konvèsyon yo, ka ede ou, Diminye depans ou yo, pa amelyore ROI la.
• Lè ou swiv konvèsyon ou yo, ou ka eseye kanpay diferan pou konpayi ou, ki konsantre sou klik, Konsantre kondwi ak konvèsyon. Avèk Α / β tès pèmèt ou optimize menm bagay ki pi piti sou sit entènèt ou oswa paj aterisaj.
Moun sa yo, ki santi, Swiv konvèsyon nan anons, yo pa enpòtan. Ou bezwen konprann sa a lè l sèvi avèk egzanp lan nan kondwi yon machin, san yo pa konnen, ki kote yo ale. Si ou vle, ke envestisman ou yo konte, swiv yo ta dwe yon pati nan estrateji ou.
Google Ads se sètènman reklam ki pi popilè, depi ou ka chanje yo imedyatman via google. Li pwobableman se pa pratik la piblisite chèr, men si ou vle wè ak jenere mennen touswit, Advor kapab yon genyen rapid. Li pi fasil tou pase Facebook, Opere swiv konvèsyon epi mete piblisite, depi ou pa gen evènman koutim, ke ou bezwen enkyete sou.
etap 1 – Klicken Sie in Google AdWords auf Extras und dann auf “+ Conversion”.
etap 2 – Wählen Sie “Website”.
etap 3 – Ann sipoze, unsere Conversion heißt “Downloads Conversion”. Koulye a, ou pa ka enpòte oswa itilize valè dinamik, yo ka resevwa valè yo download. Ou ka fè sa. Si ou jis vle swiv konvèsyon anons, wählen Sie “Keinen Wert zuweisen” und verwenden Sie die kostenlose Version des Plugins. Wählen Sie für die Kategorie “Kaufen” und dann “Speichern und fortfahren”.
etap 4 – Klicken Sie im Plug-In “Tracking Code Manager” auf “Neues Skript hinzufügen”. Ou ka nonmen li epi kole nan kòd konvèsyon koutim AdWords la. Wählen Sie “Conversion in Downloads verfolgen”. Klicken Sie dann auf “Speichern”.
Jetzt können Sie die Conversions Ihrer Kampagne mit dem Namen “Downloads” verfolgen.