Lis verifikasyon pou sa
Ajoute pafè AdWords
Mete kanpe yon kont
Nou se ekspè nan sa yo
Endistri pou advor
whatsapp
skype

    Blog

    Blog Detay

    Estrateji pou ogmante pousantaj klike sou nan kanpay Google Ads yo

    Nan yon lang ki pa teknik, pousantaj klik la se pousantaj la, mit der Nutzer von einer bestimmten Anzeige auf Ihre Website klicken. Li defini kòm kantite klik, ki resevwa yon reklam, divize pa frekans lan, ak ki anons ou ap parèt.

    CTR% = Klik / Enpresyon

    Was ist das ideale CTR-Rezept?

    Kontrèman ak klik soti nan kanpay SEO, PPC kanpe pou Peye pou chak klike sou. Se poutèt sa, Google Ads koute lajan nan kouri yon kanpay. Pi bon bagay sou li se, ke ou ka Customize nenpòt nan kanpay Google Ads ou ki baze sou bidjè. Men, ki jan yo ka pousantaj la klike sou anons yo optimize?, jwenn bon jan kalite segondè kondwi epi pou yo jwenn yon ROI? Men kèk estrateji pou ogmante pousantaj klike sou ou.

    # 1 Qualitätsfaktor verbessern

    Anzeigen mit einem hochwertigen Score erreichen höhere Suchmaschinen-Rankings und Werbetreibende müssen weniger Kosten pro Klick zahlen. Paske yo gen yon pozisyon ki pi enpòtan sou paj la, yo gen anpil chans gen yon pi wo klike sou-a pousantaj. Si ou pa konnen epi ou pa konnen Nòt Kalite a, kisa li ka fè pou kanpay ou an, li lè, Pou fè rechèch.

    Nòt bon jan kalite a se yon metrik, ki enpòtans ak kalite anons ou yo, pwobabilite a, ke yon moun klike sou anons Google ou, epi defini eksperyans itilizatè a lè yo klike sou sit entènèt ou an. Paske enpòtans ak validite kopi anons ou an gen enpòtans pli ekstrèm, èske li enpòtan, mo kle a, ke ou ap vise nan, nan tit ou, kò a nan anons la ak URL la.

    # 2 Verwenden Sie Anzeigenerweiterungen

    Auf der Hilfeseite von Google Ads bieten die Aktionen und Details der Anzeigenerweiterungen die Möglichkeit, bay plis enfòmasyon epi motive moun yo pou yo chwazi konpayi ou. Sa a gen yon enpak siyifikatif sou pousantaj la klike sou. Ekstansyon yo gen ladan bouton apèl, Kote detay ak lyen ki mennen nan lòt pati nan sit entènèt ou an. Se konsa, sa a kapab yon pati nan CTR gwo ou.

    # 3 High-Conversion-Anzeige erstellen

    Ihre Anzeige wird möglicherweise tausende Male geschaltet. Sepandan, si sèlman kèk moun santi yo oblije fè sa, klike sou li, pousantaj klike sou ou a ba anpil epi Google pa ka sèvi li. Se konsa, ou bezwen tou ekri yon kopi anons moute-konvèti.

    # 4 Smart Bidding

    Google automatisiert, pandan ke anons ou yo ap kouri, ak vizyon an, Enskri piblisite ou nan vant ozanchè, lè ou gen plis chans jwenn yon klike sou.

    # 5 Halten Sie notleidende Anzeigen an

    Es ist richtig, ke se pa tout reklam ou kouri yo ki pral genyen. Se konsa, enpòtan, yo tcheke pousantaj yo klike sou: Lè kanpay ou voye bòdwo ou ak lajan ki pa retounen, li dwe sispann oswa chanje.

    Videyo nou an
    ENFATIONMASYON KONTAK