Imèl info@onmascout.de
Telefòn: +49 8231 9595990
Chwazi mo ak fraz yo itilize pou asire, moun sa yo, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, Gade anons google ou yo. Mo kle yo dwa pral ede, atire kliyan potansyèl yo, amelyore pousantaj klike sou yo epi redwi depans piblisite yo.
1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort
Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, sa ou ofri. Lè yon moun antre nan mo kle yo nan google menm jan ak pwodwi ou vann yo, li ap chache yon konpayi tankou ou. Kòm yon rezilta, moun yo gen tandans, ki moun ki klike sou anons ou, deja nan sa, achte nan men ou.
2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden
Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, ki kostim ou, ki mo ak fraz ou ta tape nan google? Yo panse, pa pran plas yo.
3. Binden Sie alles zusammen
Es geht nicht nur darum zu bezahlen, pou li ale nan tèt la. Pakonsekan, mo kle ou ta dwe egzakteman matche ak mo a nan anons ou. Sa a ta dwe matche ak mo yo ak fraz sou paj la aterisaj nan sit entènèt ou an, ki piblisite a refere.
4. Seien Sie besonders und objektiv
Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Ou pa bezwen tante fè li, Ajoute mo kle, ki pa enpòtan pou ou, men jenere anpil trafik. Pèp la, ke ou adrese, yo pa enterese nan pwodwi ou oswa sèvis, lè pri a pi wo, ak sa a ta ka dépressions pou biznis ou.
5. Erwähnen Sie die Variationen
Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Se konsa, toujou fè varyasyon nan mo kle ou yo. Sa yo ka tèm chak jou, Sinonim, Non pwodwi ak òtograf altènatif, elatriye.. ke yo te. Ou ka menm sèvi ak ortografi souvan itilize.
6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google
Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Tout sa ou dwe fè se di yon mo, antre nan yon fraz oswa yon paj, ki asosye avèk la, ou vle fè piblisite, ak Lè sa a, chwazi mo kle kle nan rezilta yo. Yon fwa ou gen kèk lide inisyal, ou ka itilize pi bon nan yo, jenere lide, ki menm plis espesifik.
7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut
Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. Fason an, ki jan yo antre nan mo kle, Èske defini, ki match ou vle.