Email yog info@onmascout.de
Xov tooj: +49 8231 9595990
Google Ads yog qhov kev tshaj tawm online tshaj tawm platform, die von Google eingeführt wurde und auf der erfahrene Werbetreibende Geld investieren, rau cov ntawv tshaj tawm zoo, Muaj, Tshaj tawm cov npe khoom lossis qhia cov yeeb yaj kiab nrog cov neeg siv online. Google AdWords pab nrog qhov no, Tso koj cov ntawv tshaj tawm hauv cov txiaj ntsig zoo tshaj plaws xws li Google Search. Thaum koj teeb tsa Google Ads phiaj los nqis tes, ua nws rau video ads, Zaub- los yog nrhiav kev tshaj tawm, ib daim phiaj siv nyiaj txhua hli raug muab rau koj qhov kev sib tw. Koj tuaj yeem txhim kho koj qhov kev tshaj tawm kev tshaj tawm, txhawm rau tsom cov pej xeem tshwj xeeb, Hom kab lus tshawb nrhiav thiab cov neeg mloog, uas cuam tshuam rau koj lub lag luam tshwj xeeb, und gleichzeitig Ihre täglichen Budgetanforderungen festlegen, um Ihre Online-Werbekampagne zu optimieren.
Organisieren Sie zunächst Ihre Produkte und Dienstleistungen nach Kategorien. Kampagnen stellen eine allgemeine Kategorie dar, während AdWords eher auf Unternehmen ausgerichtet ist.
Wenn Sie eine Google Ads-Kampagne durchführen, koj yuav tsum teev koj cov peev nyiaj. Ua ntej txhais tus nqi, koj xav siv txhua hnub, thiab qhov thib ob yog tus nqi, koj xav siv ib lo lus tseem ceeb, thaum tus neeg siv tshawb nrhiav nws, nyem rau ntawm koj qhov kev tshaj tawm.
Berücksichtigen Sie bei der Auswahl Ihrer Schlüsselwörter die Absicht eines Benutzers, xyuas kom meej, uas koj tab tom nrhiav nrhiav, uas cuam tshuam rau koj qhov kev thov. Tsis txhob muaj cov ntsiab lus sib tw heev thiab lub hom phiaj ntev-tail keywords, vim lawv pab tau, tsim kom muaj kev coj noj coj ua ntau dua.
Als Nächstes wird die Keyword-Übereinstimmung aus den vier Auswahlmöglichkeiten identifiziert, darunter weitgehend passend, Modifikator für weitgehend passende Übereinstimmung, passende Wortgruppe und genau passend. Es ist wichtig in Ihrer Google Ads-Kampagne.
Tsis txhob hnov qab, Ihre Zielseite zu optimieren, um sicherzustellen, dass jeder Benutzer, der auf Ihre Anzeige klickt, auf die eine oder andere Weise zur Konversion beiträgt.
Die Mehrheit der bezahlten Klicks auf Ihre Anzeigen erfolgt normalerweise auf Mobilgeräten. Daher müssen Sie Ihre Google-Anzeigen nicht nur so optimieren, dass sie auf Desktops oder Laptops erscheinen, sondern auch auf Mobilgeräten.
Ihre Google-Anzeigen müssen gut geschrieben und optimiert sein, mit einem überzeugenden Call-to-Action, mit relevanten Medien (Bild oder Video) und sicherstellen, dass Ihre Botschaft sehr gut an Ihr Publikum weitergegeben wird, xyuas kom meej, hais tias lawv qhia ib yam nqi , thiab yog nplua nuj nyob rau hauv keywords.
Google Analytics hilft Ihnen, kev ua tau zoo ntawm koj cov kev tshaj tawm nrog ROI, Hloov pauv tus nqi, Klickrate, Taug qab bounce tus nqi thiab lwm yam metrics.
Sie können mehrere Anzeigen gleichzeitig schalten und ein bestimmtes Budget für die Anzeige festlegen und dann zuerst Testanzeigen schalten, los txiav txim siab txog kev tshaj tawm thiab koj cov neeg tuaj saib lub hom phiaj.