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Es gibt viele Möglichkeiten in Google AdWords für die Zielgruppenausrichtung. Rapport-Targeting ist eine der wichtigsten Optionen, um mit Google Ads Markenbekanntheit zu gewinnen. Lub hom phiaj yog ib txoj hauv kev zoo tshaj plaws, kom ua tiav lub hom phiaj muaj txiaj ntsig zoo, thiab koj yuav tau txais ib tug ncaj ncees npaum li cas ntawm notoriety, uas txaus, kom paub txog kev lag luam rau koj lub tuam txhab, hais rau koj cov khoom lossis kev pabcuam. Yog hais tias koj muaj ib tug tshiab los yog uas twb muaj lawm hom, koj xav tau kev tshawb fawb lo lus tseem ceeb, kom zoo tshaj plaws mus cuag cov neeg tuaj saib. Google tau hloov kho nws lub hom phiaj ntau xyoo, uas txhais tau tias ______________, uas koj tuaj yeem txwv koj cov hom phiaj nrog ntau qhov chaw:
• Keyword-Targeting: Koj tuaj yeem tsom cov nplooj ntawv web ntawm cov vev xaib loj nrog cov ntsiab lus koj xaiv.
• Themen-Targeting: Nws yog ib qho yooj yim, Lub hom phiaj cov vev xaib raws li lub ntsiab lus ntawm lawv cov ntsiab lus.
• Placement-Targeting: Targeted websites yog ua tau thaum tseem txaus siab rau koj lub hom phiaj cov neeg tuaj saib.
• Zielgruppen mit gemeinsamen Interessen: Hu rau cov neeg siv, uas tau qhia kev txaus siab rau qee yam ntsiab lus lossis cov khoom lag luam.
• Zielgruppen im Markt: Tham nrog koj cov neeg siv khoom muaj peev xwm, uas nquag nrhiav cov khoom lossis kev pabcuam, uas muaj feem xyuam rau koj hom.
• Standort und Sprache: Nws yog ua tau, Cov lus thiab cov teb chaws tshwj xeeb, mus rau qhov chaw lossis lub nroog.
• Geräte-Targeting: Koj tuaj yeem xaiv hom khoom siv, uas koj xav kom koj cov neeg siv pom nrog koj cov lus tshaj tawm.
• Demografische Ausrichtung: Google AdWords tso cai rau cov neeg siv los ntawm poj niam txiv neej thiab hnub nyoog.
Txoj kev no muaj peb yam.
1. Zuerst wird Ihre Marke einem breiten Publikum vorgestellt und dann bietet es ihnen Inhalte, die etwas Wertvolles zu bieten haben.
2. Zweitens gibt Remarketing an, dass sie Ihre Werbung sehen, wenn sie das Internet länger nutzen und für einen bestimmten Zeitraum eine Glocke über Ihre Marke läuten.
3. Wenn es um Google AdWords geht, legen wir Wert darauf, effiziente Produkte oder Dienstleistungen zu verkaufen. Die Kaufabsicht hinter der Google-Suche ist höher als bei einigen anderen PPC-Medien und Sie möchten das Beste daraus machen, indem Sie den Verkauf optimieren.
Der Verkauf von Produkten ist nicht der Grund, warum Sie mit Google AdWords werben müssen. Es gibt mehrere Male, in denen Ihr Ziel darin besteht, die Markenbekanntheit zu steigern und Leads für den Kaufprozess zu sammeln. Google Ads dient nicht nur der Aktualisierung von Produkt- und Serviceseiten. Sie können eines oder beide der Display- und Suchnetzwerke verwenden, um Markenbekanntheit aufzubauen und mehr Leads zu erhalten.