checklist rau qhov ntawd
Zoo meej Ads AdWords
teem tus account
Peb yog cov kws tshaj lij hauv cov no
Kev lag luam rau AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Blog Paub meej

    Kev sib tw hom kev tsim zoo kawg nkaus Google tshaj tawm

    Google Ads Kampagnen

    Google Ads yog undoubtedly ib qho ntawm cov cuab yeej muaj zog tshaj plaws rau kev tshaj tawm, die jemals entwickelt wurden. Koj tuaj yeem siv nws los ua ntau lab kev tshawb nrhiav txhua hnub, ua los ntawm cov neeg siv Internet, thiab muab lub sijhawm rau cov tswv lag luam, kom yeej ntau tus neeg no, tig lawv mus ua cov thawj coj ua lag luam thiab cov neeg siv khoom.

    Ntau lub lag luam raug tso tawm los ntawm kev siv nyiaj hauv Google Ads, tshwj xeeb tshaj yog tias lawv tsis paub txog yuav ua li cas lub platform no ua haujlwm. Txawm li cas los xij, yog tias koj ntse txaus nrog koj qhov kev tshaj tawm hauv online, tau cov khoom plig, koj tau txais los ntawm Google Ads, ua loj.

    Arten von Kampagnen in Google-Anzeigen

    • Netzwerkkampagne durchsuchen. Kev tshawb nrhiav network tsis yog qhia koj qhov kev tshaj tawm hauv Google Search lossis Google Maps, tab sis kuj tseem nyob ntawm ntau pua tus neeg tshawb nrhiav Google loj xws li YouTube thiab Google Khw. Wenn Nutzer auf einer dieser Websites nach Begriffen suchen, die sich auf ein für Ihre Kampagne verwendetes Keyword beziehen, wird Ihre Unternehmensanzeige angezeigt.

    • Netzwerkkampagne anzeigen. Mithilfe einer Display Network-Kampagne können Sie grafische Anzeigen schalten, bevor Nutzer die Produkte in Google Display Network zusammen mit Google Mail und YouTube verwenden.

    • Einkaufskampagne. Bei einer Einkaufskampagne verwendet Google die Produktdaten Ihres Online-Shops trotz des Keywords eines Nutzers, xav paub, wie und wo in Google Shopping Ihre Anzeige geschaltet wird.

    • Videokampagne. Ihr Unternehmen wird über eine Videokampagnen-Display-Kampagne auf YouTube und anderen wichtigen Eigenschaften des Google Display-Netzwerks über eine Videokampagne beworben.

    • App-Kampagne. Ihre Anzeige wird in der Google-Suche, auf YouTube, bei Google Play, bei Google Discover, bei den Google-Suchpartnern und bei vielen anderen Publishern geschaltet, die App-Anzeigen über eine App-Kampagne schalten.

    Independently ntawm, für welche Art von Werbekampagne Sie sich entscheiden, wird sie wahrscheinlich mehr als eine Anzeigengruppe haben. Jede der Anzeigengruppen symbolisiert möglicherweise ein vielfältiges Produkt, das Sie an die Zielgruppe vermarkten möchten, und für jede Anzeigengruppe ist möglicherweise ein bestimmtes Keyword festgelegt.

    So richten Sie eine Google Ads-Kampagne ein

    1. Melden Sie sich bei Ihrem Google Ads-Konto an.
    2. Nyem Cov phiaj xwm sab laug.
    3. Coj mus rhaub lub cim ntxiv.
    4. Wählen Sie nunNeue Kampagne”.
    5. Xaiv koj lub hom phiaj phiaj xwm phiaj xwm / tsim kev sib tw tsis muaj lub hom phiaj.
    6. Xaiv hom phiaj xwm phiaj xwm.
    7. Kos Tom ntej.
    8. Txiav txim siab koj cov phiaj xwm phiaj xwm.
    9. Ces nyem Txuag, mus txuas ntxiv.
    peb cov video
    Tiv tauj xov xwm