Papa inoa no kēlā
ʻO nā hoʻolaha ʻo AdWords maikaʻi loa
Hoʻonohonoho helu
He loea mākou i kēia
Nā ʻoihana no AdWords
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    Pehea e hoʻonui ai i kāu mau hoʻolaha google?

    Google Adwords

    Nui nā metric, bei denen sich Werbetreibende bei ihren Kampagnen auf einen starken ROI konzentrieren müssen. ʻO ka helu kaomi ka mea nui a wehewehe i ka pākēneka o nā mea hoʻohana, nāna i kaomi ma kahi hoʻolaha, inā ua hāʻawi ʻia kēia, ma muli o kā lākou mau hopena ʻimi. Ke kākau maikaʻi ʻole ʻia kāu mau hoʻolaha, hoʻopili kāu helu kaomi i kāu heluʻai maikaʻi, ʻO kāu kūlana hoʻolaha, ke kumukūʻai no kēlā me kēia kaomi a me ke kumukūʻai no ka hoʻololi ʻana.

    Grundlagen der Google Ads Copy

    Effektive Google-Anzeigen haben drei Gemeinsamkeiten:

    • Eigenschaften
    • Leistungen
    • Ein Aufruf zum Handeln

    Eigenschaften

    Kūʻokoʻa o, inā loaʻa ka huahana a i ʻole ka hui holoʻokoʻa i nā mea hoʻohana, Pono e hoʻolaha kāu mau hoʻolaha i nā ʻano o kāu kūʻai aku.

    Leistungen

    Wenn Sie die Vorteile Ihres Service oder Ihrer Produkte vermitteln, hoʻomanaʻo, ho'ākāka, he aha ka hana no lākou a pehea e hiki ai iā ʻoe ke kōkua i kāu mea kūʻai aku.

    Aufruf zum Handeln

    Der Aufruf zum Handeln von Anzeigen ist der Bereich, i kahi e nīnau ai ʻoe i ka mea hoʻohana, hana i kekahi mea ma hope, e kaomi ma ka hoʻolaha. Pili ka hana iā ia, ka mea āu e makemake ai i kāu poʻe kipa e hana. E hoʻāʻo, Hoʻopili i ka ʻōlelo koi i kāu kāhea ʻana i ka hana.

    Strukturierung Ihrer PPC-Anzeigen

    Es gibt ungefähr so ​​viele Methoden, e kākau i kahi hoʻolaha Google, e like me ka helu o nā huahana e kūʻai aku ʻia, akā ʻae nā loea he nui, maopopo iā lākou, pehea e hoʻonohonoho ai i nā hoʻolaha hulina me ka pīhoihoi i hiki.

    Verwenden Sie effektive Verben in Ihren Anzeigen

    Kleine Änderungen können die Effektivität Ihrer Google-Anzeigen erheblich verbessern. He hiki, Hana i nā hoʻolaha hoʻolaha, komo i loko o ia, e hoʻohana pono ai i nā verba hana.

    ʻAʻole nānā hou nā verba eleu i ke ola, akā hiki iā ia ke lawelawe ma ke ʻano he kāhea i ka hana i kahi huna. E hoʻolauna iā ʻoe iho i kāu kākau ʻana i kāu hoʻolaha Google, ka mea a kāu mau mea kūʻai aku e ʻōlelo nei a i ʻole ka mea a lākou e manaʻo ai.

    Vermeide Wiederholung

    Die meisten Werbetreibenden sind der Meinung, maʻalahi ka hana ʻana i nā hoʻolaha PPC koʻikoʻi. Eia nō naʻe, hoʻokō ʻo Google i nā palena paʻakikī i ka helu o nā huapalapala, hiki iā ʻoe ke hoʻohana i kāu kope o ka hoʻolaha, a kaohi i ka hana maʻalahi i ke kākau ʻana i nā kope hoʻolaha Google.

    Pehea e hiki ai iā ʻoe ke hoʻohui i nā kāhea kaulike ʻole i kāu hoʻolaha PPC?

    • Markieren Sie Ihre zufriedenen Testimonials
    • Geben Sie Ihre Kosteneinsparungen genau an
    • Interessenten zwingen, ihre Fantasie zu nutzen
    • Singen Sie Ihr eigenes Lob durch zufriedene Kunden
    • Servieren Sie ein Bonusangebot
    • Ziehen Sie ihre Ungeduld an
    • Verwenden Sie ihre Emotionen

    Optimierung des Anzeigentextes

    Sie können viel mehr tun, ma mua o kou manaʻo, e hoʻomaikaʻi i kāu mau hoʻolaha a hoʻokō i nā helu kaomi ma waena o ka awelika. Mai poina, e hoʻohana pono ai i nā manawa kūpono a me nā pahuhopu i loaʻa iā ʻoe:

    • Verwenden Sie so viele Anzeigenerweiterungen wie möglich
    • Fügen Sie ein lebendiges Schlüsselwort ein
    • Schreiben Sie emotional auslösende Anzeigen
    • Suchen Sie nach AdWords-Jackpots
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