Papa inoa no kēlā
ʻO nā hoʻolaha ʻo AdWords maikaʻi loa
Hoʻonohonoho helu
He loea mākou i kēia
Nā ʻoihana no AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Nā kikoʻī blog

    Nā ʻanuʻu e koho ai i nā huaʻōlelo maikaʻi loa no Google Ads

    ʻO Google AdWords

    ʻO nā huaʻōlelo a me nā huaʻōlelo i wae ʻia e hōʻoia, kēlā poʻe, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, E ʻike i kāu hoʻolaha Google. E kōkua nā huaʻōlelo kūpono, e hoʻowalewale i nā mea kūʻai aku, hoʻomaikaʻi i nā helu kaomi a hoʻemi i nā kumukūʻai hoʻolaha.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, he aha kāu e hāʻawi ai. Ke komo kekahi i nā huaʻōlelo i ka google e like me nā huahana āu e kūʻai aku ai, keʻimi nei ʻo ia i kahi hui e like me kāu. ʻO ka hopena, mālama ka poʻe, ʻo wai kaomi ma kāu hoʻolaha, ua i kēlā, e kūʻai mai iā ʻoe.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, kūpono kēlā iā ʻoe, he aha nā huaʻōlelo a me nā huaʻōlelo āu e kikokiko ai i loko o ka google? Manaʻo lākou, ma ka lawe ʻana i ko lākou hakahaka.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, e kiʻi i ka luna. No laila, kau pono kāu mau huaʻōlelo i ka huaʻōlelo i kāu hoʻolaha. E kūlike kēia i nā huaʻōlelo a me nā huaʻōlelo ma ka pae pae ʻana o kāu pūnaewele, i pili ai ka hoʻolaha.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Mai hoʻowalewale ʻia e hana, Hoʻohui i nā huaʻōlelo kī, pili ʻole kēlā iā ʻoe, akā e hoʻonui i ka nui o ke kaʻa. Ka poʻe, kāu e kamaʻilio nei, ʻaʻole hoihoi i kāu huahana a lawelawe paha, ke kiʻekiʻe ke kumu kūʻai, a he mea kaumaha paha kēia no kāu ʻoihana.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. No laila hoʻololi mau i kāu mau huaʻōlelo kī. Hiki i kēia ke lilo i mau huaʻōlelo o kēlā me kēia lā, Nā huaʻōlelo manaʻo like, Nā inoa huahana a me nā pela pela ʻē aʻe, a pēlā aku.. e. Hiki iā ʻoe ke hoʻohana i nā misspellings i hoʻohana mau ʻia.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. ʻO kāu mea e hana ai ʻo ka ʻōlelo ʻana i kahi huaʻōlelo, e hoʻokomo i kahi māmalaʻōlelo a ʻaoʻao paha, pili pu me ka, makemake ʻoe e hoʻolaha, a laila koho i nā huaʻōlelo kī nui mai nā hopena. Once loaʻa iā ʻoe kekahi mau manaʻo mua, hiki iā ʻoe ke hoʻohana i ka ʻoi o kā lākou, e hoʻoulu manaʻo, ʻoi aku ka kikoʻī.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. Ke ʻano, pehea e komo ai i nā huaʻōlelo kī, Ua wehewehe ʻia, he aha ke kūlike āu e makemake ai.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • Phrasenübereinstimmung
    • Genaue Übereinstimmung
    ʻO kā mākou wikiō
    Hoʻokaʻaʻike INFORMATION