Papa inoa no kēlā
ʻO nā hoʻolaha ʻo AdWords maikaʻi loa
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    ʻO kā Score Kūlana ʻo Google Ads

    Google AdWords-Kampagne

    Ke aʻo a hoʻokō ʻoe iā Google Ads i kāu ʻoihana, müssen diese den Qualitätsfaktor kennen. ʻO kēia no ka mea, he hopena nui loa kā ka Score Quality Ads Google ma ke kumukūʻai a me ka hopena o kahi ʻimi noiʻi uku. ʻO ka māka maikaʻi no nā hopena o Google Ads, pehea e hiki ai i kahi hoʻolaha hoʻolaha PPC ke kōkua iā ʻoe me kēia, E hoʻokō i nā pahuhopu, a he aha kāu e hoʻolilo ai.

    ʻO kā Score Kūlana ʻo Google Ads

    Mit diesem Begriff wird die von Google für die Qualität und Bedeutung von PPC-Anzeigen und Keywords abgegebene Bewertung beschrieben. Hoʻohana nui ʻia ia, e kāohi i ke kumukūʻai no kēlā me kēia kaomi a hoʻonui i kāu koho kiʻekiʻe, e hoʻoholo i ka pae hoʻolaha ma kahi kaʻina hana hoʻolaha.

    Vorteile eines guten Qualitätsfaktors für Google-Anzeigen

    Die Verbesserung des Qualitätsfaktors Ihrer Google-Anzeigen hat einen direkten Bezug zum Erfolg Ihrer PPC-Kampagne. ʻO ke kumu helu kiʻekiʻe ʻoi aku ka haʻahaʻa o nā kumukūʻai no ka hoʻololi ʻana. ʻAʻole kūlike ke kumukūʻai no ka hoʻololi ʻana i ke kumukūʻai ma ke kaomi. Ma ka hoʻomaikaʻi ʻana i ka helu maikaʻi o kāu hoʻolaha, hoʻemi ʻia nā kumukūʻai no kēlā me kēia kaomi a me ka hoʻololi ʻana.

    Verbesserung des Qualitätsfaktors von Google Ads

    Der Qualitätsfaktor gibt an, kahi a pehea ka manawa e ʻike ai kāu hoʻolaha. He mea nui ia, e hoʻomaikaʻi ʻoe i kāu helu helu, e ka hooikaika mau ana. Hiki iā ʻoe ke hoʻomaikaʻi i kāu Helu Maikaʻi, indem Sie

    • Keyword-RechercheSuchen und finden Sie relevante und relevante Begriffe und Suchbegriffe, hiki iā ʻoe ke hoʻohui i kāu neʻe, e hoʻomaikaʻi i ke kaʻa.

    • Keyword-VerwaltungVerwenden Sie Ihre ausgewählten Keywords, i mea e maikaʻi ai ka maikaʻi a me ka maikaʻi o kāu hoʻolaha hoʻolaha ʻana a e loaʻa ai kahi Skore Kūlana maikaʻi no Google Ads.

    • Zielseiten verwendenEine Zielseite informiert Ihre Zielgruppe darüber, kahi e hele ai, ma hope o kona kaomi ʻana i kāu hoʻolaha. Eia naʻe, inā ʻaʻohe āu pae pae, hiki iā ʻoe ke loaʻa i kahi Score Low Low.

    • Verwenden Sie ausschließende KeywordsSuchen, ʻike pinepine a kaohi i nā huaʻōlelo huli maikaʻi ʻole i kāu hoʻouka kaua, e hoʻopuehu i kāu hoʻolaha hoʻolaha.

    E like me kāu e ʻike nei, hiki iā ʻoe ke hoʻomaikaʻi i ka Helu Maikaʻi o kāu hoʻolaha Google, e kiʻi i ka hoʻololi maikaʻi a me nā kūʻai aku no kāu ʻoihana. E haʻi mai iā mākou, inā hiki iā mākou ke kōkua iā ʻoe e holo i kahi hoʻolaha hoʻolaha kūleʻa.

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