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Chan eil e gu diofar, ge bith a bheil thu nad neach-seilbh gnìomhachais air-loidhne, a tha airson do ghnìomhachas adhartachadh, a’ coimhead airson ro-innleachdan margaidheachd ùra a tha ag amas air teachdaichean no a tha na eòlaiche Google AdWords, a lorgas molaidhean agus cleasan airson iomairtean àrd-choileanaidh, Faodaidh optimizations an ìre tionndaidh Google Ads agad àrdachadh. Tha iomairtean margaidheachd branda cudromach, ma tha thu ag obair ann an gnìomhachas farpaiseach. Mura h-eil thu a’ tagradh air d’ ainm fhèin, tha coltachd àrd ann, gu bheil na farpaisich agad a’ dèanamh seo. Cuidichidh iomairt branda thu, Gus d’ ainm branda a dhìon bho na farpaisich agad agus stad a chuir orra bho bhith a’ dèanamh sin, gus àireamh mhath de chlican agus atharrachaidhean a choileanadh. Tha an ath cheum, far an robh a’ bhuaidh as motha aig ar pròiseas. Bidh sinn a’ cruthachadh iomairt branda, a tha ag amas air na prìomh fhaclan branda againn, a’ gabhail a-steach an t-seirbheis- no toradh, ris am biodh daoine a’ lorg nuair a bha iad a’ lorg a’ chompanaidh.
Fiù ma bhios daoine a’ lorg brannd sònraichte agus nach eil thu air do rangachadh an toiseach ann an sgrùdadh pàighte, thoir cothrom don luchd-cleachdaidh agad, Beachdaich air na farpaisich agad. Dh'fhaodadh seo a bhith na adhbhar gu leòr dhaibh, Gus am farpaiseach agad a thaghadh, seach air duilleagan toraidhean einnseanan luirg (SERP) a sgroladh sìos, gus an làrach-lìn agad a lorg. Anns an àm seo de chonaltradh air-loidhne, tha luchd-cleachdaidh airson coimhead airson fuasgladh dìreach, gus sùil gheur a thoirt air. Mura toir thu sin dhaibh, na tha thu ag iarraidh, An dàrna cuid sgrolaich seachad air an t-sanas agad no rannsaich iarrtas sgrùdaidh ùr.
“Co-roinn de bheachdan a dh’ fhaodadh a bhith san lìonra sgrùdaidh” tha e na chomas ùr, Àrdaich an ìre tionndaidh àbhaisteach agad. Tha am paramadair seo a’ sealltainn dhut a’ chuibhreann de bheachdan, a gheibh an iomairt agad, a thaobh beachdan, air an robh còir aice. Wenn Sie eine hohe Conversion-orientierte Kampagne mit einem niedrigen Prozentsatz an Impressionen haben, ist dies ein versteckter Bereich. Sie müssen mehr Ausgaben hinzufügen, um den Anteil an möglichen Impressionen zu verbessern und Ihre Anzeigen häufiger zu sehen. Das Ziel, wenn jemand nach „Sponsoren“ sucht, ist sprachlich aus Verbraucherabsicht.
Sie können diese Zielgruppen entweder erkennen oder gezielt ansprechen. Es ist jedoch die beste Strategie, die Zielgruppen so anzupassen, dass sie es bemerken, bis Sie wertvolle Informationen sammeln. Wenn Sie der Meinung sind, dass Zielgruppen mit einer großen Anzahl von Klicks gut funktionieren, können Sie eine Gebotsänderung festlegen oder eine neue, auf die jeweilige Gruppe zugeschnittene Marketingkampagne definieren. Sie sollten feststellen, dass das Keyword mit der höchsten Leistung mehrmals auf der Zielseite zu finden ist. Sie werden erstaunt sein, wie selten auf das Keyword auf der Seite verwiesen wird. Die Conversion-Rate, die wir erzielen, sollte immer höher qualifizierte Leads generieren.