Liosta sgrùdaidh airson sin
AdWords Ads Perfect
Suidhich cunntas
Tha sinn nan eòlaichean annta sin
Gnìomhachasan airson AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Mion-fhiosrachadh Blog

    Ceumannan gus na prìomh fhaclan as fheàrr a thaghadh airson Google Ads

    Google AdWords

    Nì prìomh fhaclan agus abairtean taghte cinnteach, na daoine sin, a tha a’ coimhead airson bathar is seirbheisean mar thusa, Faic na sanasan google agad. Cuidichidh na prìomh fhaclan ceart, gus luchd-ceannach a thàladh, leasaich ìrean cliog agus lughdaich cosgaisean sanasachd.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, na tha thu a ’tabhann. Nuair a chuireas cuideigin a-steach na prìomh fhaclan ann an google coltach ris na toraidhean a reic thu, tha e a ’coimhead airson companaidh mar mise. Mar thoradh air an sin, bidh daoine buailteach, cò a bhriogas air an t-sanas agad, mu thràth ri sin, a cheannach bhuat.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, tha sin iomchaidh dhutsa, dè na faclan agus na h-abairtean a bhiodh tu a ’sgrìobhadh a-steach gu google? Tha iad a ’smaoineachadh, le bhith a ’gabhail an àite.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, gus faighinn chun mhullach. Air an adhbhar sin, bu chòir na prìomh fhaclan agad a bhith co-ionnan ris an fhacal anns na sanasan agad. Bu chòir seo a bhith a rèir na faclan agus abairtean air duilleag tighinn air tìr an làrach-lìn agad, air a bheil an sanas a ’toirt iomradh.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Na bi air do bhuaireadh gus a dhèanamh, Cuir faclan-luirg ris, nach eil buntainneach dhut, ach cruthaich tòrr trafaic. Na daoine, gun cuir thu aghaidh, chan eil ùidh agad anns an toradh no an t-seirbheis agad, nuair a tha a ’chosgais nas àirde, agus dh ’fhaodadh seo a bhith dubhach airson do ghnìomhachas.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Mar sin an-còmhnaidh dèan atharrachaidhean anns na prìomh fhaclan agad. Faodaidh iad sin a bhith nan cumhachan làitheil, Synonyms, Ainmean toraidh agus litreachadh eile, msaa.. bhith. Faodaidh tu eadhon mearachdan ceàrr a chleachdadh.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Chan eil agad ach facal a ràdh, cuir a-steach abairt no duilleag, co-cheangailte ris an, tha thu airson sanasachd, agus an uairsin tagh prìomh fhaclan bho na toraidhean. Aon uair 's gu bheil beagan bheachdan tùsail agad, faodaidh tu an fheadhainn as fheàrr dhiubh a chleachdadh, gus beachdan a ghineadh, a tha eadhon nas mionaidiche.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. An dòigh, mar a chuireas tu a-steach prìomh fhaclan, Tha iad air am mìneachadh, dè an geama a tha thu ag iarraidh.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • Phrasenübereinstimmung
    • Genaue Übereinstimmung
    ar bhidio
    FIOSRACHADH CONALTRAIDH