Liosta sgrùdaidh airson sin
AdWords Ads Perfect
Suidhich cunntas
Tha sinn nan eòlaichean annta sin
Gnìomhachasan airson AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Mion-fhiosrachadh Blog

    Seòrsan de dhòighean tagraidh ann an Google Ads

    Tha tagradh air Google Ads na cheum glè chudromach, a dh'fheumas a bhi air a dheanamh le cùram mòr. Ma thèid seo a dhèanamh ceàrr, faodaidh seo dragh a chuir air an dàta Google AdWords agad gu lèir. Tha grunn sheòrsaichean ro-innleachdan tairgse rim faighinn airson Google Ads. Dè an roghainn a nì thu, ge-tà, an urra ri na feumalachdan gnìomhachais agad agus do roghainn. Ach mus dèan thu co-dhùnadh mu sheòrsa tairgse, bu chòir dhut sùil a thoirt air cuid de sheòrsan tairgse.

    Tha e coltach gu bheil an àireamh de roghainnean tairgse ri fhaighinn a ’fàs thar ùine, agus an oidhirp, tuig na h-uile, a bhith beagan teagmhach. Tha e cudromach, a bhith an-còmhnaidh fiosraichte mu na leasachaidhean as ùire air àrd-ùrlar sanasachd Google, gus coileanadh na h-iomairt agad a bharrachadh.

    Automatisiertes Bieten

    Automated Bidding ist eine Gebotsstrategie für Google-Anzeigen, leis am faod companaidhean an reic aca a mheudachadh a rèir amasan stèidhichte. Leis an dòigh tairgse seo, tha Google fhèin a ’mìneachadh a’ bhuidseit iomchaidh stèidhichte air coltachd, gum bi an sanas agad soirbheachail. Ma chleachdas tu an dòigh seo, cha leig thu leas na tagraidhean prìomh fhacal agad ùrachadh le làimh. A rèir an ro-innleachd tairgse a tha thu a ’cleachdadh, tha sanasan fèin-ghluasadach rim faighinn an dà chuid airson sanasan rannsachaidh agus sanasan taisbeanaidh.

    Beachdadh tuigseach

    Smart Bidding ist eine Methode, a tha dlùth cheangailte ri tagraidhean fèin-ghluasadach. Ach, bidh cuid de luchd-cleachdaidh uaireannan a ’trod ris an dà theirm no a’ meas gu bheil an dà rud mar an aon rud. Is e ro-innleachd tairgse a th ’ann, a tha a ’toirt a-steach ro-innleachdan stèidhichte air tionndadh a-mhàin. Bidh e a ’cleachdadh ionnsachadh innealan, gus an ìre tionndaidh agad a bharrachadh leis a h-uile sgrùdadh agus a h-uile cliog. Es werden vier Arten von Strategien verwendet, d. H.. CPC nas fheàrr, Ziel-CPA, Ziel-ROAS und Maximierung der Conversions. Wenn Sie intelligente Gebote verwenden möchten, müssen Sie das Conversion-Tracking aktivieren.

    Manuelles CPC-Bieten

    Es beinhaltet menschliches Eingreifen und ermöglicht es Ihnen, Ihr Gebotsbudget oder die maximalen Kosten pro Klick für Google-Anzeigen festzulegen. Es unterscheidet sich grundlegend von automatisierten Geboten. Im Allgemeinen legen Werbetreibende einen bestimmten Gebotsbetrag für ihre Keyword-Gruppe für Anzeigen fest. Mit manuellen CPC-Geboten können Sie jedoch einzelne Gebote für ein einzelnes Keyword festlegen.

    Verbesserte CPC-Gebote

    Diese Gebotsstrategie konzentriert sich im Wesentlichen auf die Conversion. Sie müssen das Conversion-Tracking aktivieren, gus an urrainn do Google tagraidhean àrdachadh no ìsleachadh stèidhichte air an dàta a fhuaireadh, gus barrachd atharrachaidhean fhaighinn.

    ar bhidio
    FIOSRACHADH CONALTRAIDH