Checklist dêrfoar
Perfekte advertinsjes AdWords
Stel in akkount yn
Wy binne saakkundigen yn dizze
Industries foar AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Blog Details

    Adwords Tips – Hoe kinne jo mei de hân biede, Undersyk Keywords, en Re-Target jo advertinsjes

    Adwords

    Om suksesfol te wêzen yn AdWords, jo moatte witte hokker kaaiwurden jo moatte brûke en hoe't jo derop biede. Yn dit artikel, jo sille leare hoe't jo biedingen mei de hân ynstelle, ûndersyk kaaiwurden, en re-target jo advertinsjes. D'r is mear oan trefwurdstrategy, te, ynklusyf hoe jo jo kaaiwurden kinne testen en hoe't jo kinne fine hokker de bêste trochkliksifers krije. Hooplik, dizze strategyen sille helpe jo it measte út Adwords.

    Keyword ûndersyk

    Search engine marketing is in essinsjeel ûnderdiel fan online marketing, en in suksesfolle reklamekampanje is ôfhinklik fan it kiezen fan de juste kaaiwurden. Kaaiwurdûndersyk is it proses fan it identifisearjen fan profitable merken en sykbedoeling. Keywords jouwe in marketer statistyske gegevens oer ynternetbrûkers en helpe har in advertinsjestrategy te meitsjen. Mei help fan ark lykas Google AdWords’ advertinsje bouwer, bedriuwen kinne de meast relevante kaaiwurden kieze foar har pay-per-klik-advertinsjes. It doel fan trefwurdûndersyk is om sterke yndrukken te meitsjen fan minsken dy't aktyf sykje nei wat jo te bieden hawwe.

    De earste stap yn trefwurdûndersyk is om jo doelgroep te bepalen. Sadree't jo hawwe identifisearre jo doelgroep, kinne jo trochgean nei mear spesifike kaaiwurden. Om trefwurdûndersyk út te fieren, jo kinne fergese ark brûke lykas Google's Adwords Keyword Tool of betelle ark foar trefwurdûndersyk lykas Ahrefs. Dizze ark binne poerbêst foar it ûndersykjen fan trefwurden, om't se metriken op elk oanbiede. Jo moatte ek safolle mooglik ûndersyk dwaan foardat jo in spesifyk kaaiwurd of frase selektearje.

    Ahrefs is ien fan 'e bêste ark foar trefwurdûndersyk foar ynhâldmakkers. It ark foar trefwurdûndersyk brûkt clickstreamgegevens om unike klikmetriken oan te bieden. Ahrefs hat fjouwer ferskillende abonnemintsplannen, mei fergese proeven op 'e Standard- en Lite-abonnemintsplannen. Mei fergese proeven, jo kinne it ark foar sân dagen brûke en mar ien kear yn 'e moanne betelje. De trefwurddatabank is wiidweidich – it befettet fiif miljard kaaiwurden út 200 lannen.

    Kaaiwurdûndersyk moat in trochgeand proses wêze, om't populêre kaaiwurden hjoed miskien net de bêste opsjes binne foar jo bedriuw. Neist keyword ûndersyk, it moat ek ûndersyk omfetsje nei termen foar ynhâldmarketing. Om ûndersyk te dwaan, plug gewoan de kaaiwurden yn dy't jo bedriuw beskriuwe en sjoch hoefolle kearen minsken elke moanne dizze termen typearje. Kontrolearje it oantal sykopdrachten dy't elke term elke moanne ûntfangt en hoefolle elk kostet per klik. Mei genôch ûndersyk, jo kinne ynhâld skriuwe dy't relatearre is oan dizze populêre sykopdrachten.

    Biede op trefwurden

    Jo moatte de konkurrinsje ûndersykje en identifisearje wat de meast foarkommende kaaiwurden binne om jo kânsen te ferheegjen om heech ferkear te krijen en jild te meitsjen. It brûken fan ark foar trefwurdûndersyk sil jo helpe beslute hokker kaaiwurden it measte potinsjeel hawwe en hokker te kompetitive binne foar jo om jild te meitsjen. Jo kinne ek ark brûke lykas Ubersuggest om histoaryske kaaiwurdstatistiken te sjen, foarstelde budzjetten, en kompetitive biedingen. As jo ​​​​ienris hawwe bepaald hokker kaaiwurden jo jild sille meitsje, jo moatte beslute oer de kaaiwurdstrategy.

    It wichtichste ding om te ûnthâlden is om de kaaiwurden foarsichtich te kiezen dy't jo wolle rjochtsje. Hoe heger de CPC, hoe better. Mar as jo wolle berikke top ranglist yn sykmasines, jo moatte heech biede. Google sjocht nei jo CPC-bod en de kwaliteitsscore fan it kaaiwurd dat jo rjochtsje. Dit betsjut dat jo de juste kaaiwurden moatte selektearje dy't jo helpe om topranglist te krijen. Biede op kaaiwurden kinne jo krekter wêze mei jo publyk.

    As jo ​​biede op trefwurden yn Adwords, jo moatte beskôgje wat jo doelgroep siket. Hoe mear minsken jo webside fine fia jo advertinsjes, hoe mear ferkear jo sille ûntfange. Unthâld dat net alle kaaiwurden sille resultearje yn ferkeap. Using conversion tracking will allow you to find the most profitable keywords and adjust your maximum CPC accordingly. When your keyword bidding strategy is working, it will bring you a higher profit. As jo ​​budzjet is beheind, you can always use a service like PPCexpo to evaluate your keyword bidding strategy.

    Remember that your competitors are not necessarily looking for you to be number one in Google’s results page. You should also consider your ad campaign’s profitability. Do you really need the traffic from customers who might be searching for your product? Bygelyks, if your ad appears beneath their listings, you may be attracting clicks from other companies. Avoid bidding on your competitor’s brand terms if they are not targeted by your business.

    Setting bids manually

    Automated bidding does not account for recent events, media coverage, flash sales, or weather. Manual bidding focuses on setting the right bid at the right time. By lowering your bids when the ROAS is low, you can maximize your revenue. lykwols, manual bidding requires you to know about the different factors that can affect the ROAS. Om dizze reden, setting bids manually is more beneficial than automating them.

    While this method does take a bit more time, it offers granular control and guarantees instantaneous implementation of changes. Automated bidding is not ideal for large accounts, which can be hard to monitor and control. Boppedat, day-to-day account views limit advertisersability to see thebigger picture.Manual bidding allows you to monitor the bids of a specific keyword.

    Unlike automatic bidding, setting bids manually in Google Adwords requires you to know your product or service and have the necessary knowledge to set your bids. lykwols, automated bidding is not always the best choice for some campaigns. While Google is capable of automatically optimizing your bids based on conversions, it doesn’t always know which conversions are relevant to your business. You can also use a negative keyword list to reduce your waste.

    When you want to increase clicks, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. Yn dit gefal, jo kinne in leger bod ynstelle, om't de kânsen op konversaasjes leech binne.

    Re-targeting

    It belied fan Google ferbiedt it sammeljen fan persoanlike of persoanlik identifisearjende ynformaasje lykas kredytkaartnûmers, e-mailadressen, en telefoannûmers. Nettsjinsteande hoe ferliedlik wer-targeting mei Adwords kin wêze foar jo bedriuw, d'r binne manieren om it sammeljen fan persoanlike ynformaasje op dizze manier te foarkommen. Google hat twa primêre soarten re-targeting-advertinsjes, en se wurkje op hiel ferskillende manieren. Dit artikel sjocht nei twa fan dizze strategyen en ferklearret de foardielen fan elk.

    RLSA is in krêftige manier om brûkers te berikken dy't op jo re-targetinglisten steane en se fêstlizze tichtby konverzje. Dit soarte fan re-marketing kin effektyf wêze foar it fangen fan brûkers dy't ynteresse hawwe útsprutsen yn jo produkten en tsjinsten, mar noch net hawwe konvertearre. It brûken fan RLSA lit jo dizze brûkers berikke, wylst jo noch hege konverzjesifers behâlde. Dizze manier, jo kinne jo kampanje optimalisearje troch jo meast relevante brûkers te rjochtsjen.

    Re-targeting-kampanjes kinne wurde dien op in ferskaat oan platfoarms, fan sykmasines oant sosjale media. As jo ​​​​in produkt hawwe dat benammen populêr is, jo kinne advertinsjes meitsje foar ferlykbere produkten mei in twingend oanbod. It is mooglik om re-targeting-kampanjes op te setten op mear dan ien platfoarm. lykwols, foar maksimale ynfloed, it is it bêste om de meast effektive kombinaasje fan beide te kiezen. In goed rinnende re-targeting-kampanje kin nije ferkeap driuwe en winst ferheegje mei maksimaal 80%.

    Re-targeting mei Adwords lit jo advertinsjes werjaan op in earder besochte side. As in brûker yn it ferline jo produktpagina hat blêdzjen, Google sil dynamyske advertinsjes werjaan dy't dat produkt befetsje. Dy advertinsjes wurde wer toand oan dy besikers as se besykje de side binnen in wike. Itselde jildt foar advertinsjes pleatst op YouTube of Google's displaynetwurk. lykwols, Adwords folget dizze werjeften net as jo in pear dagen net kontakt mei har hawwe.

    Negative kaaiwurden

    As jo ​​jo ôffreegje hoe't jo negative kaaiwurden fine en tafoegje oan jo AdWords-kampanje, der binne in pear manieren om te gean oer it. Ien maklike manier is om Google sykjen te brûken. Fier it kaaiwurd yn dat jo besykje te rjochtsjen, en jo sille wierskynlik in ton relevante advertinsjes sjen dy't pop-up binne. It tafoegjen fan dizze advertinsjes oan jo Adwords list mei negative kaaiwurden sil jo helpe by dy advertinsjes fuort te bliuwen en jo akkount skjin te hâlden.

    As jo ​​​​in online marketingburo hawwe, jo wolle miskien spesifike negative kaaiwurden rjochtsje foar SEO lykas foar PPC, CRO, of Landing Page Design. Klikje gewoan op “add negative kaaiwurden” knop neist de sykbegripen, en se sille ferskine neist de sykterm. Dit sil jo helpe om relevant te bliuwen en rjochte leads en ferkeap te krijen. Mar ferjit net oer de negative kaaiwurden fan jo konkurrint – in pear fan harren kin wêze itselde, dus jo moatte selektyf wêze.

    Negatyf kaaiwurden brûke om sykfragen te blokkearjen is in krêftige manier om jo bedriuw te beskermjen tsjin de slordige advertinsjes fan Google. Jo moatte ek negative kaaiwurden tafoegje op it kampanjenivo. Dizze sille sykfragen blokkearje dy't net fan tapassing binne op jo kampanje en sille wurkje as it standert negative kaaiwurd foar takomstige advertinsjegroepen. Jo kinne negative kaaiwurden ynstelle dy't jo bedriuw yn algemiene termen beskriuwe. Jo kinne se ek brûke om advertinsjes foar spesifike produkten of kategoryen te blokkearjen, lykas skuonwinkels.

    Op deselde wize as positive kaaiwurden, jo moatte negative kaaiwurden tafoegje oan jo AdWords-kampanje om net winske ferkear te foarkommen. As jo ​​negative kaaiwurden brûke, jo moatte algemiene termen foarkomme, lykas “ninja airfryer”, dat sil allinnich lûke minsken dy't ynteressearre binne yn spesifike produkten. In mear spesifike term, lykas “ninja airfryer”, sil besparje jo jild, en jo kinne advertinsjes útslute dy't net relevant binne foar jo bedriuw.

    Us fideo
    KONTAKT YNFORMAASJE