Hoe jild te meitsjen mei Adwords

Adwords

Om jild te meitsjen fan Adwords, jo moatte witte hoe't jo biede, hoe jo jo advertinsjes kinne optimalisearje, en hoe't jo de ark foar retargeting en sykwurdûndersyk brûke kinne. Yn dit artikel, jo sille leare hoe't jo biede kinne, in biedingsmodel opsette, en meitsje twingende advertinsjes. Oft jo in begjinner binne as in avansearre brûker, dizze ynformaasje is essinsjeel. It brûken fan de AdWords-ynterface is ienfâldich en rjochtlinich.

Kosten per klik

Wylst de kosten per klik foar Adwords ferskille per sektor, it meastal is minder as $1 foar in kaaiwurd. Yn oare yndustry, de CPC kin heger wêze, as de gemiddelde kosten per klik is tusken $2 en $4. Mar as jo sykje om jild te besteegjen oan reklame, jo moatte ek ROI beskôgje. Derneist, de kosten per klik foar in kaaiwurd yn in yndustry lykas juridyske tsjinsten kinne mear wêze as $50, wylst de CPC yn 'e reis- en gastfrijensektor allinich is $0.30.

Kwaliteitsscore is in oare faktor dy't de kosten per klik bepaalt. Dizze metrik is bûn oan kaaiwurden en advertinsjeteksten. In hege kwaliteitsskoare jout relevânsje oan en dus in legere CPC. Likegoed, in hege CTR jout oan dat de ynhâld op jo webside weardefol is. It lit ek sjen hoe relevant jo advertinsjes binne. Sa't jo sjen kinne, CPC kin tanimme as de konkurrinsje foar in kaaiwurd ferheget. Sa, soargje derfoar dat jo jo advertinsjes optimalisearje om har it measte út te heljen.

Jo kinne de ROI fan AdWords berekkenje troch de yndustry benchmarks te kontrolearjen. AdWords-benchmarks helpe jo marketingdoelen yn te stellen en jo budzjet te plannen. Bygelyks, yn 'e Real Estate yndustry, de yndustry gemiddelde foar CPC (Klik Troch Rate) is 1.91% foar it syknetwurk, wylst it is 0.24% foar it display netwurk. Nettsjinsteande jo yndustry, benchmarks binne nuttich by it ynstellen fan jo budzjet en doelen.

In hegere CPC is net needsaaklik in bettere of goedkeapere advertinsje. Jo kinne kieze tusken automatysk biede en hânmjittich biede. Automatysk biede is makliker yn te stellen, benammen as jo nij binne by AdWords. Hânlieding biede kinne jo kontrolearje it bedrach oanbean per klik. It is ek it bêste geskikt foar bedriuwen dy't nij binne foar AdWords en net in protte ûnderfining hawwe.

Geotargeting is in oare geweldige manier om de kosten per klik te ferminderjen en jo advertinsjebesteging te maksimalisearjen. Troch jo advertinsjes te rjochtsjen op basis fan wêr't in besiker wennet, mei dizze taktyk kinne jo it meast relevante publyk rjochtsje. Ofhinklik fan it type bedriuw, geotargeting kin de CTR ferheegje, ferbetterje Quality Score, en ferminderje jo kosten per klik. It is wichtich om te ûnthâlden dat hoe mear rjochte jo advertinsje is, hoe better jo reklamestrategy sil wêze.

Bidding model

Jo hawwe wierskynlik heard oer de ferskate biedmodellen yn Adwords. Mar hoe wite jo hokker de bêste is foar jo kampanje? Earste, jo moatte beskôgje jo kampanje doel. Besykje jo konversaasjes te stimulearjen? As dat sa is, dan kinne jo CPC brûke (kosten per klik) biede. Of, wolle jo ympresjes of mikrokonversaasjes triuwe? Jo kinne sels dynamyske konverzje tracking brûke.

Hânlieding biedt mear kontrôle oer advertinsjetargeting. Derneist, jo kinne in maksimum CPC ynstelle foar in kaaiwurd en in spesifyk budzjet tawize. Hânlieding biede is mear tiidslinend, mar it garandearret direkte ymplemintaasje fan alle feroarings. lykwols, automatisearre biedingen is ideaal foar grutte akkounts. It kin lestich wêze om te kontrolearjen en beheint jo fermogen om nei it grutte byld te sjen. Hânlieding jout jo korrelige kontrôle en kin in goede opsje wêze as jo besykje de prestaasjes fan in spesifyk kaaiwurd te optimalisearjen.

D'r binne twa wichtichste biedingsmodellen yn Adwords: Kosten per klik (CPC) en kosten per mille (CPM). De eardere is de meast foarkommende en is it bêste foar advertearders dy't rjochtsje op in bepaald publyk, wylst de lêste it bêste is foar advertearders dy't sykje om in heech folume fan ferkear te generearjen. lykwols, beide soarten kampanjes kinne profitearje fan it biedingsmodel foar kosten per mille. It jout ynsjoch yn hoefolle yndrukken in bepaalde advertinsje wierskynlik sil ûntfange. Dit is benammen nuttich foar marketingkampanjes op lange termyn.

Jo kinne jo trefwurdprestaasjes kontrolearje troch it fergese ark foar konverzje-tracking fan Google te brûken. Google's konverzje tracking-ark sil jo presys sjen litte hoefolle klanten op jo advertinsjes klikke. Jo kinne ek de kosten per klik folgje om út te finen hokker kaaiwurden jo mear jild kostje. Dizze ynformaasje kin jo helpe om in goed beslút te meitsjen. Mei dizze ark ta jo beskikking, jo kinne jo konversaasjes maksimalisearje, wylst jo de kosten fan elke klik ferminderje.

Doel-CPA-biedingen rjochtet him op it riden fan konversaasjes. Mei dit soarte fan biedingen, de biedingen foar jo kampanje wurde ynsteld op basis fan de kosten-per-oanwinst (CPA). Mei oare wurden, jo betelje foar elke yndividuele yndruk dy't in potinsjele klant ûntfangt. Wylst CPA biede is in kompleks model, troch jo CPA te witten kinne jo de meast effektive biedingen foar jo kampanje ynstelle. Sa, wêr wachtest op? Begjin hjoed en maksimalisearje jo konversaasjes mei Adwords!

Retargeting

As jo ​​rinne in bedriuw, retargeting mei Adwords is in geweldige manier om kontakt te hâlden mei jo klanten en nije te berikken. Mei Google Adwords, jo kinne Skript-tags op jo side pleatse, sadat minsken dy't jo side earder besocht hawwe dy advertinsjes wer sjen. It kin brûkt wurde oer sosjale kanalen, lykas. Yn feite, statistiken litte dat sjen 6 sûnder 10 cart abandoners sille weromkomme om har oankeapen binnen te foltôgjen 24 oeren.

Retargeting wurket it bêste as jo it juste publyk rjochtsje. Bygelyks, as jo remarketingkampanje rjochte is op minsken dy't al wat kocht hawwe fan jo webside, jo moatte in ôfbylding kieze dy't in uterlik en gefoel hat dat oerienkomt mei de side. Konsuminten dy't in side foar trouwjurken hawwe besocht hawwe mear kâns om de jurk te keapjen dan dyjingen dy't allinich de side hawwe blêdzjen. Dit kin jo helpe om jo advertinsjes relevant te meitsjen foar de produkten dy't jo ferkeapje.

Ien effektive manier om retargeting op sosjale media te brûken is Facebook te brûken. Net allinich is dit in geweldige manier om leads te generearjen, it is ek in geweldige manier om in Twitter-folging te bouwen. Twitter hat mear as 75% mobile brûkers, soargje dus derfoar dat jo advertinsjes mobylfreonlik binne. Retargeting mei Adwords is in geweldige manier om te soargjen dat jo de oandacht fan jo publyk fange en se omsette yn klanten.

Retargeting mei Adwords kin jo ek helpe om spesifike besikers te rjochtsjen. Bygelyks, as in besiker jo webside besocht en dan in produkt kocht, jo kinne in publyk meitsje dat oerienkomt mei dy persoan. AdWords sil dan dizze advertinsjes werjaan oan dy persoan yn it heule Google Display Network. Foar bêste resultaten, segmentearje jo websidebesikers earst troch har demografy te fergelykjen. Sadree't jo hawwe dien dat, jo kinne jo remarketing-ynspanningen rjochtsje op 'e spesifike soarten besikers.

Keyword ûndersyk

Om it measte út jo advertinsjekampanje te meitsjen, jo moatte witte hoe't jo relevante ynhâld meitsje kinne. Ynhâldmarketing is dizze dagen in grut ûnderwerp. Om ynhâld te meitsjen dy't klanten sil lûke, jo moatte ûndersykje termen relatearre oan jo niche en plug se yn Google. Folgje hoefolle sykopdrachten wurde makke foar dizze termen per moanne, en hoefolle kearen minsken klikke op de advertinsjes foar dizze betingsten. Dan, meitsje ynhâld om dy populêre sykopdrachten. Dizze manier, jo sille net allinich kwaliteit ynhâld meitsje foar jo klanten, mar do silst ek hawwe in better chance nei in v wurde rangearre heger.

De meast effektive manier om jo sykwurdûndersyk te begjinnen is in keappersoan te meitsjen, of ideale klant. Meitsje in keaper persona troch it identifisearjen fan de skaaimerken, ynfloeden, en keapje gewoanten fan jo ideale klant. Op grûn fan dizze ynformaasje, jo kinne de list mei mooglike kaaiwurden beheine. Sadree't jo hawwe in keaper persona, jo kinne in ark foar sykwurdûndersyk brûke om de meast relevante kaaiwurden te finen. Dan, jo sille witte hokker de heechste kâns hawwe op ranglist.

Lykas hjirboppe neamd, de fokus fan AdWords-sykwurdûndersyk is op yntinsje. Google is rjochte op brûkers dy't aktyf sykje nei in oplossing. Dejingen dy't sykje nei in merkbedriuw yn Londen sille jo advertinsje net sjen, wylst dejingen dy't blêdzje yn in moadeblêd miskien blêdzje foar ûnderwiis. Troch it brûken fan phrase match keywords, jo krije doelgroepen dy't eins op syk binne nei wat jo oanbiede. Dizze sykers sille wierskynliker op jo advertinsje klikke as se har har identifisearje kinne.

Jo kinne de trefwurdplanner brûke om te sjen hokker útdrukkingen it measte sykvolume hawwe, en hoefolle kearen in bepaalde term is socht foar eltse moanne. Neist it moanlikse sykvolume, Jo kinne ek sjen nei trends yn real-time, ynklusyf Google Trends-gegevens en jo lokale demografy. Hjirmei, jo kinne bepale oft in sin in heech sykvolume hat en oft it trending of opkommende is. As jo ​​sykwurdûndersyk foltôge is, jo hawwe in list mei relevante kaaiwurden om te rjochtsjen foar jo advertinsjes.

Hoe kinne jo Google Adwords foar jo bedriuw meitsje

Adwords

As jo ​​​​in bedriuwseigner binne, you’ve probably used Google’s Adwords platform to advertise your business. D'r binne ferskate manieren om jo akkount te strukturearjen om te soargjen dat jo it measte jild krije foar jo jild. Yn dit artikel, wy sille de basis fan biede op hannelsmerkwurden dekke, rjochtsje op jo publyk mei help fan phrase match, en tracking konversaasjes. Dit artikel is bedoeld om jo de kennis te jaan dy't nedich is om de effektiviteit fan jo reklame-ynspanningen op it platfoarm fan Google te maksimalisearjen.

Advertise on Google’s Adwords platform

There are many reasons why it’s valuable to advertise on Google’s Adwords platform. Earste, jo wurde allinich yn rekken brocht as immen op jo advertinsje klikt. Twadde, mei dizze advertinsjemetoade kinne jo de resultaten fan jo advertinsjekampanjes folgje. Op dy manier, jo kinne mear ynformeare besluten nimme oer it bedrach jild dat jo besteegje oan reklame. Mar Google Adwords is net de ienige manier om te advertearjen op Google. Om derfoar te soargjen dat it wurket foar jo bedriuw, jo moatte begripe hoe't dit advertinsjeplatfoarm funksjonearret.

AdWords wurket mei it Google Display Network, dy't gebrûk makket fan Google's netwurk fan websiden fan tredden. Jo advertinsje kin ferskine yn 'e boppekant fan jo webside, yn de sydbalke, foardat YouTube-fideo's, of earne oars. It platfoarm hat ek mooglikheden om advertinsjes te pleatsen op mobile apps en Gmail. Jo moatte jo hannelsmerken registrearje foardat jo kinne begjinne mei advertinsjes fia Google. Dit betsjut dat jo minder per klik betelje en bettere advertinsjepleatsingen krije.

Advertearje op Google's Adwords-platfoarm is relatyf maklik te brûken. D'r binne in protte manieren om jo budzjet te maksimalisearjen, ynklusyf it fergrutsjen fan jo útjeften as resultaten sichtber binne. Om jo sukses te maksimalisearjen, beskôgje in ynhier fan in Google Certified adviseur of buro om jo te helpen. D'r is gjin reden wêrom't jo it net moatte besykje, om't it in kosten-effektive manier is om heul rjochte advertinsjes te leverjen. En tink, as jo resultaten krije, jo kinne jo budzjet yn 'e takomst ferheegje.

Advertearje op Google's AdWords-platfoarm is in ekstreem krêftige manier om potensjele klanten oer de heule wrâld te berikken. It systeem is yn wêzen in feiling, en jo biede op spesifike kaaiwurden en útdrukkingen. Once you have chosen your keywords and have a quality score, your ad will be displayed in front of the search results. And the best part is, it doesn’t cost much, and you can start a campaign as soon as today!

Bid on trademarked keywords

Until recently, you could not bid on a competitor’s branded keywords in Google Adwords. That changed in 2004, when Google introduced competitor keyword bidding. The decision in favor of Google, which has a policy allowing competitors to use their trademarks in ad copy, emboldened many business rivals to use their own brand names in ads. No, lykwols, this policy is being reversed.

Before you bid on a trademarked keyword, make sure you have the permission to use it. Google has simple search advertising guidelines that apply to trademarks. When bidding on a competitor’s brand, avoid including the competitor’s name in the ad copy. Doing so will lead to lower quality scores. Regardless of the reason, it is a good practice to have a dominant position in search results.

The biggest reason to not bid on a trademarked keyword is that it may be difficult to distinguish between organic search results and paid advertisements. lykwols, if your trademark is registered with Google, it can be used on informational sites. Review pages are an example of this. Big brands also use their trademarks in their ad copy, and they are within their rights to do so. These companies are keen to remain at the top of the search results for their trademarked products and services.

Trademarks are valuable. You may want to consider using them in your ad text to promote your product. While they may be difficult to use in ads, they are still possible in some instances. Trademark-protected terms should be used for informational purposes, such as a blog. You must also have a landing page containing trademarked terms and must make it clear what your commercial intent is. If you are selling components, you must state this clearly and show the price or a link for purchasing the item.

If your competitors use a trademarked name, you should bid on those terms in Adwords. Oars, you may face lower quality score and cost per clicks. Boppedat, your competitors may not be aware of your brand name and will not have a clue that you’re bidding on them. Yn de tuskentiid, de konkurrinsje kin biede op deselde betingsten. Jo kinne besykje it in punt te meitsjen om jo eigen merknamme te brûken as in hannelsmerke kaaiwurd.

Target audiences with phrase match

While you may think broad match is the only way to target your customers, phrase match jout jo mear kontrôle. Mei phrase match, allinich jo advertinsjes sille ferskine as immen in sin typt, ynklusyf alle nauwe fariaasjes en oare wurden foar of nei jo kaaiwurd. Bygelyks, jo kinne gersmaaitsjinsten rjochtsje op lokaasje en in list sjen mei pleatslike tsjinsten en har seizoenske tariven. Mei help fan in phrase match, lykwols, is djoerder as brede wedstriid, dus it is it wurdich om oare opsjes te beskôgjen.

It brûken fan phrase match kin CTR en konversaasjes ferheegje, en kin fergriemde advertinsjebesteging ferminderje. It neidiel fan oerienkomst mei frase is dat it jo advertinsjebesteging beheint ta sykopdrachten dy't jo krekte kaaiwurd befetsje, dy't jo berik kinne beheine. As jo ​​​​nije ideeën testen, lykwols, brede wedstriid kin wêze de bêste opsje. Dizze ynstelling lit jo nije advertinsjes testen en sjen wat wurket. As it giet om advertinsjeprestaasjes, jo wolle derfoar soargje dat jo it juste publyk rjochtsje mei de juste kaaiwurden.

As jo ​​advertearje foar in produkt of tsjinst dy't yn 't algemien populêr is, in oerienkomst mei trefwurdwurden is in poerbêste manier om dizze groep te rjochtsjen. Oerienkomst mei sin wurket troch te garandearjen dat jo advertinsjes allinich werjûn wurde oan minsken dy't hawwe socht nei it krekte kaaiwurd of sin. De kaai is om te soargjen dat de sin dy't jo brûke is yn 'e juste folchoarder, sadat it ferskynt yn' e boppeste sykresultaten. Dizze manier, jo sille foarkomme dat jo advertinsjebudzjet fergrieme oan irrelevant ferkear.

Oerienkomst mei frase kin jo helpe om sykopdrachten fan klanten te analysearjen om te bepalen hokker soarte kaaiwurden se sykje. It is benammen nuttich as jo nei spesifike klanten sykje. It brûken fan phrase match yn Adwords sil jo doelgroep beheine en de prestaasjes fan jo advertinsjekampanje ferbetterje. En, as jo it korrekt brûke, jo sille in heger rendemint op advertinsjebestegingen sjen. Sadree't jo hawwe behearsket dizze metoaden, jo kinne jo doelen rapper en mei mear presys berikke dan ea earder.

In oare manier om minsken te rjochtsjen is om affiniteitslisten te meitsjen. Dizze listen kinne elke websidebesikers of minsken befetsje dy't spesifike aksjes op jo webside hawwe nommen. Mei affiniteitslisten, you can target specific users based on their interests. En, if you have a product that people have recently purchased, you can use that to target them with ads. The next time you create a new audience, make sure to use a custom affinity list.

Track conversions with phrase match

If you’re looking to improve your search engine marketing campaign, you might consider using the phrase match modifier instead of the broad match. These modifiers have been used in paid search since the beginning of the channel, and they allow you to be more precise when displaying your advertisements. While this may sound like a good idea, many advertisers worry about wasting their ad spend if they don’t modify their broad match keyword. Derneist, it trefwurden oerienkommende trefwurd kin jo advertinsje trigger foar ûnkontrolearre sykopdrachten, it ferleegjen fan de relevânsje fan jo advertinsje.

Another way to optimize your keyword phrases is to add “+” to individual words. Dit sil Google fertelle dat it wurd dat jo wolle rjochtsje moat wurde brûkt yn sykopdrachten. Bygelyks, if someone searches fororange table lamp,” your ad will only appear when the person has entered the exact phrase. This method is ideal for people who are searching fororange table lamp,” because it will only be shown to people who type in the exact phrase, leaver as generysk.

Auto biede yn Google Ads

Google Ads
Google Ads

Google Ads ist eine einzigartige Plattform, die Sie hervorragend dabei unterstützt, für Ihr Unternehmen zu werben und es den richtigen Zielgruppen vorzustellen. Wenn Sie in Google AdWords bieten, stehen Ihnen viele Gebotsoptionen zur Verfügung, einschließlich automatischer Gebote. Einige der verfügbaren automatisierten Gebotsformulare können für Ihr Konto am besten geeignet sein, aber es kann andere geben, die zu einer schrecklichen Verschlechterung Ihres Wachstums führen können. Möglicherweise finden Sie irgendwann Verwendung für jede Gebotsstrategie, die Sie in Ihrem Werbekonto haben, oder es besteht die Möglichkeit, dass Sie keine verwenden können. Sie können dies nicht lernen, bis Sie alle verfügbaren Strategien kennen und wissen, wie man sie anwendet.

Hânlieding biede

Manuelles Bieten ist die einfachste verfügbare Gebotsstrategie, um die Google Ads-Plattform gründlich zu verstehen. Werbeprofis beschreiben die Anzeigengebote in geeigneter Weise manuell auf Keyword-Ebene, und die Gebote bleiben unverändert, bis der Werbetreibende sie moduliert.

Hânlieding warskôgings foar biedingen

Hâld dat foar eagen, dass die manuelle Gebotseinstellung viel Zeit in Anspruch nehmen kann, die Sie möglicherweise für andere Aufgaben aufwenden möchten. Bei der manuellen Gebotseinstellung ist ausreichend Zeit erforderlich, um die Leistung zu berücksichtigen und zu prüfen, ob das von Ihnen abgegebene Keyword-Gebot geändert werden muss, realisearje, welche Änderung erforderlich ist, und diese dann umzusetzen.

Manuelles Bieten kann weniger aufschlussreich sein. Wenn Werbetreibende die Leistungskennzahlen überprüfen, sehnen wir uns nach den Parametern, die Google uns für unsere Werbekampagnen zulässt.

Erweiterter CPC

Die auto-optimierte CPC-Gebotseinstellung ist der manuellen Gebotseinstellung sehr ähnlich und ermöglicht dem Google Ads-Algorithmus die Feinabstimmung des manuellen Keyword-Gebots. Sie können Ihren Enhanced CPC zulassen, indem Sie das Kästchen in der manuellen Einstellung oder mit dem Enhanced CPC aus dem Dropdown-Menü für Gebote markieren.

Warnungen zum auto-optimierten CPC

Der erweiterte CPC kann die Keyword-Gebote verbessern, ohne dass ein Ridge vorhanden ist, und es besteht die Möglichkeit, dass die Gebote und die resultierenden CPCs vergleichsweise höher sind, als für das Konto erwartet. Das Ziel eines solchen Gebotstyps ist es, die Aussichten auf eine Conversion zu erhöhen, jedoch nicht überwiegend zum beabsichtigten Cost-per-Conversion (CPA).

Maksimalisearje konversaasjes

Conversions maximieren ist eine vollständig automatisierte Gebotsstrategie. Dies besagt, dass kein einzelnes Keyword-Gebot, das von Werbetreibenden erklärt wird, wurket, was Google begründet. Es bevorzugt ein CPC-Gebot, das auf dem Endergebnis der impliziten Gebotsstrategie basiert.

Warnungen für Conversions maximieren

Führen Sie diese erläuterte Strategie nicht aus, ohne das Conversion-Tracking zu implementieren. Wenn Sie Ziele haben, die durch Produktivität definiert sind, ist dies eine riskante Gebotsstrategie, um Vorteile zu erzielen.

Hoe kinne jo jo kwaliteitsscores yn AdWords ferbetterje

Adwords

Om CTR en konverzje tariven te ferheegjen, it is ymperatyf om nûmers op te nimmen yn 'e koptekst fan jo advertinsjes. Undersyk lit sjen dat it opnimmen fan nûmers yn 'e koptekst fan jo advertinsjes de CTR mei fergruttet 217%. Mar dat betsjut net dat jo moatte opnij útfine it tsjil. De trúk is om in twingende weardefoarstel te meitsjen en te heakjen sûnder it tsjil opnij út te finen. Wylst tûke advertinsjes CTR kinne ferheegje, se kinne kostber wêze. Sa, lit ús ris efkes yn guon ienfâldige, mar effektive strategyen.

Keyword ûndersyk

Om it measte út jo AdWords-kampanje te meitsjen, jo moatte trefwurdûndersyk dwaan. Kaaiwurden kinne wurde keazen op basis fan har populariteit, kosten per klik, en sykvolume. Google Keyword Planner is in fergese ark dat jo foar dit doel kinne brûke. Troch dit ark te brûken, jo kinne it gemiddelde oantal sykopdrachten bepale dat in kaaiwurd elke moanne ûntfangt en de kosten per klik foar elk kaaiwurd. Google Keyword Planner suggerearret ek relatearre kaaiwurden dy't jo kinne brûke om mear rjochte kampanjes te bouwen.

Sadree't jo in list fan kaaiwurden hawwe, it is tiid om har prioriteit te jaan. Fokus op in hânfol fan 'e populêrste termen. Hâld der rekken mei dat minder kaaiwurden sille resultearje yn in mear rjochte kampanje en gruttere winsten. lykwols, as jo net de tiid hawwe om trefwurdûndersyk te dwaan foar elk kaaiwurd, jo kinne in fergese ark brûke lykas SEMrush om út te finen hokker kaaiwurden jo doelpublyk yntypt. It is ek mooglik om in ark foar trefwurdûndersyk lykas SEMrush te brûken om út te finen hoefolle resultaten ferskine op in SERP.

In oar ark dat fergees is en kin wurde brûkt om trefwurdûndersyk út te fieren is Ahrefs. It is in goed plak om te begjinnen, om't it jo jo konkurrinten kinne besjen’ webside ferkear, kompetysje, en trefwurd folume. Jo kinne ek sjen hokker type websiden rangearje foar dy kaaiwurden en har strategyen analysearje. Dit is krúsjaal, om't dizze kaaiwurden binne wat jo wolle rangearje op Google. lykwols, it is net altyd maklik om dizze befinings mei oare partijen te dielen.

Mei help fan Google's Keyword Planner kinne jo sykvoluminten per moanne sjen, dy't jo kinne helpe om jo advertinsjes te rjochtsjen mei mear spesifike termen. De trefwurdplanner lit jo ek ferlykbere kaaiwurden sjen. Dit ark toant jo ek it oantal minsken dat sykje nei in kaaiwurd basearre op jo beheiningen. Jo kinne sels Google's Keyword Planner brûke om te sjen hokker kaaiwurden konkurrearje foar deselde kaaiwurden as jo. Dizze ark sille jo in idee jaan fan 'e populêrste kaaiwurden en helpe jo de bêste te finen foar jo advertinsjekampanjes.

Bidding model

De kosten per klik (CPC) strategy kin generearje mear lege kosten yndrukken dan CPM, benammen foar advertinsjes dy't ûnder de fold binne. lykwols, CPM wurket it bêste as merkbewustwêzen jo primêre doel is. Hânlieding CPC-biedingen rjochtet him op it ynstellen fan biedingen foar spesifike kaaiwurden. Yn dit model, jo kinne hegere biedingen allinich brûke foar dizze kaaiwurden om de sichtberens te maksimalisearjen. lykwols, dizze metoade kin wêze tiidslinend.

Adwords kinne jo jo biedingen feroarje op kampanje- en advertinsjegroepnivo. Dizze bodoanpassingen wurde bidmodifiers neamd. Biedmodifiers binne beskikber foar Platfoarm, InteractionType, en PreferredContent. Dizze wurde bewarre op it advertinsjegroepnivo fia de AdGroupCriterionService. Likegoed, bodoanpassingen op kampanjenivo kinne wurde makke fia de CampaignBidModifierService. Google leveret ek in API foar dizze oanpassingen.

De standert pleatsing fan advertinsjes hjit Broad Match. Dit type toant jo advertinsje op 'e side fan' e sykmasjine foar elk kaaiwurd, ynklusyf synonimen en relatearre sykopdrachten. Wylst dizze oanpak resultearret yn in grut oantal yndrukken, it hat ek in hegere kosten. Oare soarten wedstriid befetsje Exact Match, Phrase Match, en Negative Match. Oer it algemien, de mear spesifyk dyn wedstriid, de legere jo kosten sille wêze.

It biedingsmodel foar Adwords brûkt in ferskaat oan techniken om jo te helpen jo advertinsjekampanjes te optimalisearjen. Bygelyks, jo kinne it maksimum bod ynstelle foar in bepaald kaaiwurd, Pas dan jo bod oan op basis fan hoefolle konversaasjes jo hawwe ûntfongen. As jo ​​hawwe makke in ferkeap, AdWords sil jo bod op basis dêrfan ferheegje. Foar mear avansearre brûkers, jo kinne ek dynamyske konverzje tracking brûke.

Doel-CPA-bieden is in soarte fan advertinsjestrategy dy't rjochtet op it riden fan konversaasjes. It stelt biedingen foar in kampanje basearre op CPA (Kosten per oankeap), dat is de kosten om ien klant te krijen. Dit model kin kompleks wêze as jo jo akwisysjekosten net kenne (CPA) of hoefolle konversaasjes jo advertinsjes driuwe. lykwols, hoe mear jo witte oer CPA, hoe mear jo sille witte hoe't jo jo biedingen dêrop ynstelle.

Hânlieding biede is ek in opsje om klikken te fergrutsjen, yndrukken, en fideo views. Troch dizze strategy te kiezen kinne jo jo budzjet kontrolearje, wylst jo de ROI fan jo kampanjes ferheegje. lykwols, jo moatte der rekken mei hâlde dat hânmjittich biedingen net oanrikkemandearre wurde foar elke kampanje. In mear passende opsje soe wêze om de strategy foar maksimalisearjen fan konversaasjes te brûken, dat is hands-off en fereasket minder ynspannings. Jo kinne jo deistich budzjet ek ferheegje as jo fine dat jo gemiddelde besteging leger is as jo deistich budzjet.

Kwaliteit skoares

Om jo kwaliteitsscores yn Adwords te ferbetterjen, jo moatte omtinken jaan oan bepaalde wichtige faktoaren. Dizze faktoaren beynfloedzje jo kwaliteitsscore yndividueel en kollektyf, en kinne oanpassingen oan jo webside fereaskje. Hjirûnder binne wat dingen te beskôgjen om jo kwaliteitsscore te ferbetterjen:

Jo kwaliteitskoare is direkt relatearre oan hoe goed jo advertinsje prestearret. In hege kwaliteitsscore fertaalt yn in sterke brûkersûnderfining. It fergrutsjen fan jo kwaliteitsskoare is ek in goed idee, om't it jo sil helpe om jo advertinsjerang te ferheegjen en jo kosten per klik te ferleegjen. Oft jo fan doel binne hegere sichtberens op Google of in legere CPC, de kwaliteitsskoare sil de prestaasjes fan jo advertinsje oer tiid beynfloedzje. Yn oanfolling hjirop, in hege kwaliteitsskoare sil de pleatsing fan jo advertinsje yn sykresultaten ferbetterje en jo kosten per klik ferleegje.

Jo kinne jo kwaliteitsskoare ferbetterje troch de relevânsje fan jo advertinsje foar trefwurd te optimalisearjen. Keyword-oerienkomst ferwiist nei hoe nau jo advertinsje oerienkomt mei de sykfraach fan 'e brûker. De kaaiwurdrelevânsje fan jo advertinsje wurdt mjitten mei de kwaliteitsskoare, en sil bepale hoe't jo advertinsjes wurde werjûn. Jo advertinsje moat potensjele klanten fertelle wat se kinne ferwachtsje fan jo bedriuw, biede in twingende oprop ta aksje, en wêze oantreklik foar brûkers op alle apparaten.

De trije faktoaren dy't ynfloed op de kwaliteitsscore fan jo akkount binne: de ferwachte klikrate (CTR), ûnderfining fan lâningsside (DE), en de relevânsje fan 'e advertinsje foar de bedoeling fan' e sykaksje. As jo ​​​​de skoares fan kaaiwurden fergelykje dy't ferskine ûnder ferskate advertinsjegroepen, jo sille sjen dat de kwaliteitskoares foar dy kaaiwurden ferskille fan deselde kaaiwurden yn oare advertinsjegroepen. De redenen hjirfoar omfetsje ferskate advertinsjekreatyf, lâningssiden, demografyske doelen, en mear. As jo ​​advertinsje in lege kwaliteitsscore krijt, jo sille in better begryp hawwe fan hoe't de kwaliteitskoare wurdt berekkene. De resultaten fan dizze analyse wurde publisearre op 'e webside fan Google en wurde elke pear dagen bywurke.

Yn de Adwords feiling, jo kwaliteitskoare beynfloedet de rang fan jo advertinsje en kosten per klik. Jo sille fine dat legere CPC minder jild per klik betsjut. Kwaliteitsscores moatte ek wurde beskôge foar jo bod. Hoe heger jo kwaliteitsscore, hoe mear kâns dat jo sille wurde werjûn yn jo advertinsje. Yn de advertinsje feiling, in hegere CPC sil mear ynkomsten generearje foar de sykmasine.

Kosten

Ien fan 'e wichtichste fragen dy't jo sels moatte stelle is “wat is de kosten fan Adwords?” De measte bedriuwseigners binne net bewust fan 'e kosten ferbûn mei online reklame. Kosten per klik of CPC is in kosten dy't wurde regele troch Google Adwords mei in metrik neamd de maksimum CPC. Dizze metrik lit advertearders har biedingen kontrolearje neffens it bedrach jild dat se kinne betelje foar elke klik. De kosten fan elke klik binne ôfhinklik fan de grutte fan jo bedriuw en de yndustry wêryn jo binne.

Om de kosten fan PPC-software te begripen, jo wolle beskôgje hoe't jo jo budzjet sille tawize. Jo kinne wat fan jo budzjet tawize oan advertinsjes op mobyl en buroblêd, en jo kinne ek bepaalde mobile apparaten rjochtsje om konversaasjes te ferheegjen. De kosten fan PPC-software binne normaal basearre op in abonnemintsmodel, dus wês wis dat jo de kosten fan in abonnemint yn rekkenje. WordStream biedt prepaidplannen en kontrakten fan seis moanne. Jo sille it maklik fine om op dizze manier te budzjetearjen foar PPC-software, sa lang as jo begripe de termen en kondysjes.

De meast foarkommende metoade foar it bepalen fan kosten fan Adwords is de kosten per klik (PPC). It wurdt it bêste brûkt as jo in spesifike doelgroep wolle rjochtsje en net elke dei in grut folume fan ferkear rjochtsje. De kosten per mile, of CPM, biedingsmetoade is nuttich foar beide soarten kampanjes. CPM jout jo ynsjoch yn it oantal yndrukken dy't jo advertinsje ûntfangt, wat wichtich is by it ûntwikkeljen fan in marketingkampanje op lange termyn.

As it oantal konkurrinten op it ynternet bliuwt tanimme, de kosten fan Adwords rinne út de hân. Krekt in pear jier lyn, beteljen foar klikken wie noch in relatyf lege kosten. No, mei mear minsken dy't biede op Adwords, it is mooglik foar nije bedriuwen om EUR5 per klik te besteegjen oan guon kaaiwurden. Sa, hoe kinne jo foarkomme dat jo mear jild útjaan oan jo AdWords-kampanjes? D'r binne in protte manieren om de kosten te kontrolearjen dy't ferbûn binne mei Adwords.

AdWords Basics – Kosten, Benefits, Targeting en kaaiwurden

Adwords

If you want to know how to structure your Adwords account to maximize the return on your advertising spend, read this article. This article will go over Costs, Benefits, Targeting en kaaiwurden. Once you understand these three basic concepts, you’ll be ready to get started. Once you’re ready to get started, check out the free trial. You can also download the Adwords ad software here. You can then start building your account.

Kosten

Google spends more than $50 million a year on AdWords, with insurance companies and financial firms paying the highest prices. Derneist, Amazon spends a considerable amount as well, spending more than $50 million annually on AdWords. But what is the actual cost? How can you tell? The following will give you a general idea. Earste, you should consider the CPC for each keyword. A minimum CPC of five cents is not considered high-cost keywords. The highest-cost keywords can cost as much as $50 per klik.

Another way to estimate cost is by calculating the conversion rate. This number will indicate how often a visitor performs a particular action. Bygelyks, you can set up a unique code to track email subscriptions, and the AdWords server will ping servers to correlate this information. You will then multiply this number by 1,000 to calculate the conversion cost. You can then use these values to determine the cost of AdWords campaigns.

Ad relevance is an important factor. Increasing ad relevance can increase click-through rates and Quality Scores. Conversion Optimizer manages bids on a keyword level in order to drive conversions at or below an advertiser’s specified cost per conversion, or CPA. Hoe relevanter jo advertinsjes binne, the higher your CPC will be. But what if your campaign is not performing as intended? You might not want to waste money on ads that aren’t effective.

The top ten most expensive keywords on AdWords deal with finance and industries that manage large sums of money. Bygelyks, the keyworddegree” of “educationis high on the list of expensive Google keywords. If you’re considering entering the field of education, be prepared to pay a large CPC for a keyword that has low search volume. You’ll also want to be aware of the cost per click of any keywords related to treatment facilities.

As long as you can manage your budget, Google AdWords can be a great option for small businesses. You can control how much you spend per click through geo-targeting, device targeting, en mear. But remember, you’re not alone! Google is facing stiff competition from AskJeeves and Lycos. They are challenging Google’s reign as the number one paid-search engine in the world.

Benefits

Google AdWords is a platform for pay-per-click advertising. It governs the ads that appear at the top of Google searches. Almost every business can benefit from AdWords, because of its inherent benefits. Its powerful targeting options go beyond simply choosing a target audience based on location or interest. You can target people based on the exact words they type into Google, ensuring you only advertise to customers who are ready to buy.

Google Adwords measures everything, from bids to ad positions. Mei Google Adwords, you can monitor and adjust your bid prices to get the best return on every click. The Google Adwords team will provide you with bi-weekly, weekly, and monthly reporting. Your campaign can bring in up to seven visitors per day, if you’re lucky. To get the most out of Adwords, you’ll need to have a clear idea of what you’re trying to achieve.

When compared to SEO, AdWords is a much more effective tool for driving traffic and leads. PPC advertising is flexible, scalable, and measurable, which means you’ll only pay when someone clicks on your ad. Derneist, you’ll know exactly which keywords brought you the most traffic, which allows you to improve your marketing strategy. You can also track conversions through AdWords.

Google AdWords editor makes the interface easy to use and helps you manage your campaign. Even if you manage a large AdWords account, the AdWords Editor will make managing your campaign more efficient. Google continues to promote this tool, and it has a wide range of other benefits for business owners. If you’re looking for a solution for your business’s advertising needs, AdWords Editor is one of the most useful tools available.

In addition to tracking conversions, AdWords offers various testing tools to help you create the perfect ad campaign. You can test headlines, text, and images with AdWords tools and see which ones perform better. You can even test your new products with AdWords. The benefits of AdWords are endless. Sa, wêr wachtest op? Get started today and start benefiting from AdWords!

Targeting

Targeting your Adwords campaigns to specific audiences can help you increase your conversion rate and boost your website traffic. AdWords offers several methods for this, but the most effective method is likely to be a combination of methods. It all depends on your goals. To learn more about these different methods, read on! Ek, don’t forget to test your campaigns! We’ll discuss how to test these different types of targeting in Adwords.

Income targeting is an example of a demographic location group. This type of targeting is based on publicly released IRS data. While it’s only available in the United States, Google AdWords can pull information from the IRS and enter it into AdWords, allowing you to create lists based on location and zip codes. You can also use the Income Targeting option for targeted advertising. If you know what kind of demographics your audience belongs to, you can segment your AdWords campaigns accordingly.

Another way to target your Adwords campaigns is by selecting a particular topic or subtopic. This allows you to target a broader audience with less effort. lykwols, topic targeting is less dependent on specific keywords. Topic targeting is an excellent tool when used in conjunction with keywords. Bygelyks, you could use topics for your website’s services or products, or for a specific event or brand. But whatever way you choose, you will be able to reach your target audience and increase your conversions.

The next way to target AdWords ads is to select their audience based on their average income, lokaasje, en mear. This option is useful for marketers who want to ensure that the ads they are spending their money on will reach the audience that is most likely to buy. Dizze manier, you can be sure that your ad campaign will reach the audience that’s likely to buy your product. But how can you do that?

Keywords

When selecting keywords for your advertisement, try to avoid broad terms or words that aren’t related to your business. You want to target relevant clicks from qualified customers and keep your impressions to a minimum. Bygelyks, if you own a computer repair shop, don’t advertise your business using the wordcomputer.And while you can’t avoid broad keywords, you can reduce your PPC cost by using synonyms, close variations, and semantically related words.

While long tail keywords may seem appealing at first, SEM tends to not like them. Mei oare wurden, if someone types inwifi passwordthey probably aren’t searching for your product or service. They are probably either trying to steal your wireless network, or visiting a friend. Neither of these situations would be good for your advertising campaign. Ynstee, use long-tail keywords that are relevant to your product or service.

Another way to find low-converting keywords is to run negative campaigns. You can exclude certain keywords from your campaign at the ad group level. This is particularly helpful if your ads aren’t generating sales. But this is not always possible. There are some tricks to find converting keywords. Check out this article by Search Engine Journal for more information. It contains many tips for identifying high-converting keywords. If you haven’t done this yet, you can start experimenting with these strategies today.

The most important thing to remember about keywords for Adwords is that they play an important role in matching your ads with prospective customers. By using high-quality keywords, your ads will be shown to highly qualified prospects who are further down the purchasing funnel. Dizze manier, you can reach a high-quality audience that’s more likely to convert. There are three major types of keywords, transaksjoneel, ynformative, and custom. You can use any of these types of keywords to target a particular customer group.

Another way to find high-quality keywords is to use the keyword tool provided by Google. You can also use the Google webmaster search analytics queries report. In order to increase your chances of gaining conversions, use keywords that relate to the content of your website. Bygelyks, as jo klean ferkeapje, try using the wordfashionas the keyword. This will help your campaign to get noticed by those interested in the product you’re selling.

Adwords Tips – Hoe kinne jo mei de hân biede, Undersyk Keywords, en Re-Target jo advertinsjes

Adwords

Om suksesfol te wêzen yn AdWords, jo moatte witte hokker kaaiwurden jo moatte brûke en hoe't jo derop biede. Yn dit artikel, jo sille leare hoe't jo biedingen mei de hân ynstelle, ûndersyk kaaiwurden, en re-target jo advertinsjes. D'r is mear oan trefwurdstrategy, te, ynklusyf hoe jo jo kaaiwurden kinne testen en hoe't jo kinne fine hokker de bêste trochkliksifers krije. Hooplik, dizze strategyen sille helpe jo it measte út Adwords.

Keyword ûndersyk

Search engine marketing is in essinsjeel ûnderdiel fan online marketing, en in suksesfolle reklamekampanje is ôfhinklik fan it kiezen fan de juste kaaiwurden. Kaaiwurdûndersyk is it proses fan it identifisearjen fan profitable merken en sykbedoeling. Keywords jouwe in marketer statistyske gegevens oer ynternetbrûkers en helpe har in advertinsjestrategy te meitsjen. Mei help fan ark lykas Google AdWords’ advertinsje bouwer, bedriuwen kinne de meast relevante kaaiwurden kieze foar har pay-per-klik-advertinsjes. It doel fan trefwurdûndersyk is om sterke yndrukken te meitsjen fan minsken dy't aktyf sykje nei wat jo te bieden hawwe.

De earste stap yn trefwurdûndersyk is om jo doelgroep te bepalen. Sadree't jo hawwe identifisearre jo doelgroep, kinne jo trochgean nei mear spesifike kaaiwurden. Om trefwurdûndersyk út te fieren, jo kinne fergese ark brûke lykas Google's Adwords Keyword Tool of betelle ark foar trefwurdûndersyk lykas Ahrefs. Dizze ark binne poerbêst foar it ûndersykjen fan trefwurden, om't se metriken op elk oanbiede. Jo moatte ek safolle mooglik ûndersyk dwaan foardat jo in spesifyk kaaiwurd of frase selektearje.

Ahrefs is ien fan 'e bêste ark foar trefwurdûndersyk foar ynhâldmakkers. It ark foar trefwurdûndersyk brûkt clickstreamgegevens om unike klikmetriken oan te bieden. Ahrefs hat fjouwer ferskillende abonnemintsplannen, mei fergese proeven op 'e Standard- en Lite-abonnemintsplannen. Mei fergese proeven, jo kinne it ark foar sân dagen brûke en mar ien kear yn 'e moanne betelje. De trefwurddatabank is wiidweidich – it befettet fiif miljard kaaiwurden út 200 lannen.

Kaaiwurdûndersyk moat in trochgeand proses wêze, om't populêre kaaiwurden hjoed miskien net de bêste opsjes binne foar jo bedriuw. Neist keyword ûndersyk, it moat ek ûndersyk omfetsje nei termen foar ynhâldmarketing. Om ûndersyk te dwaan, plug gewoan de kaaiwurden yn dy't jo bedriuw beskriuwe en sjoch hoefolle kearen minsken elke moanne dizze termen typearje. Kontrolearje it oantal sykopdrachten dy't elke term elke moanne ûntfangt en hoefolle elk kostet per klik. Mei genôch ûndersyk, jo kinne ynhâld skriuwe dy't relatearre is oan dizze populêre sykopdrachten.

Biede op trefwurden

Jo moatte de konkurrinsje ûndersykje en identifisearje wat de meast foarkommende kaaiwurden binne om jo kânsen te ferheegjen om heech ferkear te krijen en jild te meitsjen. It brûken fan ark foar trefwurdûndersyk sil jo helpe beslute hokker kaaiwurden it measte potinsjeel hawwe en hokker te kompetitive binne foar jo om jild te meitsjen. Jo kinne ek ark brûke lykas Ubersuggest om histoaryske kaaiwurdstatistiken te sjen, foarstelde budzjetten, en kompetitive biedingen. As jo ​​​​ienris hawwe bepaald hokker kaaiwurden jo jild sille meitsje, jo moatte beslute oer de kaaiwurdstrategy.

It wichtichste ding om te ûnthâlden is om de kaaiwurden foarsichtich te kiezen dy't jo wolle rjochtsje. Hoe heger de CPC, hoe better. Mar as jo wolle berikke top ranglist yn sykmasines, jo moatte heech biede. Google sjocht nei jo CPC-bod en de kwaliteitsscore fan it kaaiwurd dat jo rjochtsje. Dit betsjut dat jo de juste kaaiwurden moatte selektearje dy't jo helpe om topranglist te krijen. Biede op kaaiwurden kinne jo krekter wêze mei jo publyk.

As jo ​​biede op trefwurden yn Adwords, jo moatte beskôgje wat jo doelgroep siket. Hoe mear minsken jo webside fine fia jo advertinsjes, hoe mear ferkear jo sille ûntfange. Unthâld dat net alle kaaiwurden sille resultearje yn ferkeap. Using conversion tracking will allow you to find the most profitable keywords and adjust your maximum CPC accordingly. When your keyword bidding strategy is working, it will bring you a higher profit. As jo ​​budzjet is beheind, you can always use a service like PPCexpo to evaluate your keyword bidding strategy.

Remember that your competitors are not necessarily looking for you to be number one in Google’s results page. You should also consider your ad campaign’s profitability. Do you really need the traffic from customers who might be searching for your product? Bygelyks, if your ad appears beneath their listings, you may be attracting clicks from other companies. Avoid bidding on your competitor’s brand terms if they are not targeted by your business.

Setting bids manually

Automated bidding does not account for recent events, media coverage, flash sales, or weather. Manual bidding focuses on setting the right bid at the right time. By lowering your bids when the ROAS is low, you can maximize your revenue. lykwols, manual bidding requires you to know about the different factors that can affect the ROAS. Om dizze reden, setting bids manually is more beneficial than automating them.

While this method does take a bit more time, it offers granular control and guarantees instantaneous implementation of changes. Automated bidding is not ideal for large accounts, which can be hard to monitor and control. Boppedat, day-to-day account views limit advertisersability to see thebigger picture.Manual bidding allows you to monitor the bids of a specific keyword.

Unlike automatic bidding, setting bids manually in Google Adwords requires you to know your product or service and have the necessary knowledge to set your bids. lykwols, automated bidding is not always the best choice for some campaigns. While Google is capable of automatically optimizing your bids based on conversions, it doesn’t always know which conversions are relevant to your business. You can also use a negative keyword list to reduce your waste.

When you want to increase clicks, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. Yn dit gefal, jo kinne in leger bod ynstelle, om't de kânsen op konversaasjes leech binne.

Re-targeting

It belied fan Google ferbiedt it sammeljen fan persoanlike of persoanlik identifisearjende ynformaasje lykas kredytkaartnûmers, e-mailadressen, en telefoannûmers. Nettsjinsteande hoe ferliedlik wer-targeting mei Adwords kin wêze foar jo bedriuw, d'r binne manieren om it sammeljen fan persoanlike ynformaasje op dizze manier te foarkommen. Google hat twa primêre soarten re-targeting-advertinsjes, en se wurkje op hiel ferskillende manieren. Dit artikel sjocht nei twa fan dizze strategyen en ferklearret de foardielen fan elk.

RLSA is in krêftige manier om brûkers te berikken dy't op jo re-targetinglisten steane en se fêstlizze tichtby konverzje. Dit soarte fan re-marketing kin effektyf wêze foar it fangen fan brûkers dy't ynteresse hawwe útsprutsen yn jo produkten en tsjinsten, mar noch net hawwe konvertearre. It brûken fan RLSA lit jo dizze brûkers berikke, wylst jo noch hege konverzjesifers behâlde. Dizze manier, jo kinne jo kampanje optimalisearje troch jo meast relevante brûkers te rjochtsjen.

Re-targeting-kampanjes kinne wurde dien op in ferskaat oan platfoarms, fan sykmasines oant sosjale media. As jo ​​​​in produkt hawwe dat benammen populêr is, jo kinne advertinsjes meitsje foar ferlykbere produkten mei in twingend oanbod. It is mooglik om re-targeting-kampanjes op te setten op mear dan ien platfoarm. lykwols, foar maksimale ynfloed, it is it bêste om de meast effektive kombinaasje fan beide te kiezen. In goed rinnende re-targeting-kampanje kin nije ferkeap driuwe en winst ferheegje mei maksimaal 80%.

Re-targeting mei Adwords lit jo advertinsjes werjaan op in earder besochte side. As in brûker yn it ferline jo produktpagina hat blêdzjen, Google sil dynamyske advertinsjes werjaan dy't dat produkt befetsje. Dy advertinsjes wurde wer toand oan dy besikers as se besykje de side binnen in wike. Itselde jildt foar advertinsjes pleatst op YouTube of Google's displaynetwurk. lykwols, Adwords folget dizze werjeften net as jo in pear dagen net kontakt mei har hawwe.

Negative kaaiwurden

As jo ​​jo ôffreegje hoe't jo negative kaaiwurden fine en tafoegje oan jo AdWords-kampanje, der binne in pear manieren om te gean oer it. Ien maklike manier is om Google sykjen te brûken. Fier it kaaiwurd yn dat jo besykje te rjochtsjen, en jo sille wierskynlik in ton relevante advertinsjes sjen dy't pop-up binne. It tafoegjen fan dizze advertinsjes oan jo Adwords list mei negative kaaiwurden sil jo helpe by dy advertinsjes fuort te bliuwen en jo akkount skjin te hâlden.

As jo ​​​​in online marketingburo hawwe, jo wolle miskien spesifike negative kaaiwurden rjochtsje foar SEO lykas foar PPC, CRO, of Landing Page Design. Klikje gewoan op “add negative kaaiwurden” knop neist de sykbegripen, en se sille ferskine neist de sykterm. Dit sil jo helpe om relevant te bliuwen en rjochte leads en ferkeap te krijen. Mar ferjit net oer de negative kaaiwurden fan jo konkurrint – in pear fan harren kin wêze itselde, dus jo moatte selektyf wêze.

Negatyf kaaiwurden brûke om sykfragen te blokkearjen is in krêftige manier om jo bedriuw te beskermjen tsjin de slordige advertinsjes fan Google. Jo moatte ek negative kaaiwurden tafoegje op it kampanjenivo. Dizze sille sykfragen blokkearje dy't net fan tapassing binne op jo kampanje en sille wurkje as it standert negative kaaiwurd foar takomstige advertinsjegroepen. Jo kinne negative kaaiwurden ynstelle dy't jo bedriuw yn algemiene termen beskriuwe. Jo kinne se ek brûke om advertinsjes foar spesifike produkten of kategoryen te blokkearjen, lykas skuonwinkels.

Op deselde wize as positive kaaiwurden, jo moatte negative kaaiwurden tafoegje oan jo AdWords-kampanje om net winske ferkear te foarkommen. As jo ​​negative kaaiwurden brûke, jo moatte algemiene termen foarkomme, lykas “ninja airfryer”, dat sil allinnich lûke minsken dy't ynteressearre binne yn spesifike produkten. In mear spesifike term, lykas “ninja airfryer”, sil besparje jo jild, en jo kinne advertinsjes útslute dy't net relevant binne foar jo bedriuw.