Horretarako kontrol zerrenda
Iragarki perfektuak AdWords
Konfiguratu kontua
Horretan adituak gara
AdWordserako industriak
whatsapp
skype

    Posta elektronikoa info@onmascout.de

    Telefonoa: +49 8231 9595990

    Bloga

    Blogaren xehetasunak

    Nola murriztu daiteke errebote tasa?, webguneen trafikoa handitzeko?

    Errebote tasa altua nahiko gogaikarria da, adierazten duen moduan, dass Besucher Ihre Website nicht hilfreich finden. Sie finden keine Antworten auf ihre Fragen und springen schnell ab.

    Google Analytics zeigt an, dass Ihre Absprungrate spürbar ist. Auf diese Weise kann Google anzeigen, wie wichtig diese Nummer ist, und sie sollte nicht ignoriert werden. Obwohl Sie eine hohe Absprungrate als Problem betrachten, können Sie sie als wichtigen Verbesserungsfaktor betrachten.

    Absprungrate

    Immer wenn jemand auf Ihre Website kommt und vor dem Verlassen der Website keine Maßnahmen ergriffen hat, gilt eine Absprungrate. Daher ist die Absprungrate definiert als der Prozentsatz der Personen, die auf Ihrer Website gelandet sind, aber nichts getan haben.

    Eine hohe Absprungrate kann eine Warnung sein, dass Ihre Website nicht das tut, was tatsächlich angenommen wird. hau esan nahi du, ez dagoela orrialde loteslerik eta bisita orrialde bakar batekin amaitu da.

    Errebote tasa ere aprobetxatu dezakezu, zure bisitarien kalitatea ebaluatzeko. Batzuetan, helmuga orria ez da arazoa, baina okerreko pertsona zuzentzen ari zara! Baliteke bisitariak erakartzea, zure webgunerako eta bertako zerbitzuetarako egokiak ez direnak.

    Nola murriztu dezakezu errebote tasa??

    Seitenladegeschwindigkeit

    Gehen Sie nicht davon aus, errebote-tasa altua eduki txarraren ondorioz gertatzen dela. Gerta daiteke, orria ez dela behar bezain azkar kargatzen. Orriaren abiadurari arreta berezia jarri beharko zenioke, Interneteko erabiltzaile gehienek espero duten moduan, orri bat segundo zati batean kargatzen dela. Itxaropen hori betetzen ez bada, utzi enpresa, edukiaren kalitatea zein ona den.

    Werben und fördern Sie sparsam

    Auf vielen Websites können Werbetreibende Anzeigen auf ihren Websites veröffentlichen, errenta sortzeko. Promozio eta iragarki horiek guztiak gehiegizko bihur daitezke bisitarientzat. Kontuz ibili, orrialde bakoitzerako zenbat promozio eta iragarki onartzen dituzun.

    Produkt-Seiten aktualisieren

    Das Geheimnis einer fruchtbaren Produktseite ist nicht immer leicht zu entschlüsseln. Produktuaren ezaugarriak zein ordenatan antolatzen dituzun? Zein argazki aukeratzen dituzu? Zer hizkuntza erabiltzen duzu produktua ilustratzeko? Jendea honelako orrialdeetan sartzen denean, espero al duzu?, beren lana betetzen dutela eta erostera bultzatzen dutela.

    Für Mobilgeräte optimieren

    Mobile Benutzer sind außergewöhnlich aktiv und symbolisieren einen großen Teil Ihres Datenverkehrs. Horretarako prest ez bazaude, zure webgunea, haien edukia eta orrialdeak telefono mugikorretarako optimizatu, bidali ohar bat, ez duzula zure negozioa axola.

    Gure bideoa
    HARREMANETARAKO INFORMAZIOA