Horretarako kontrol zerrenda
Iragarki perfektuak AdWords
Konfiguratu kontua
Horretan adituak gara
AdWordserako industriak
whatsapp
skype

    Posta elektronikoa info@onmascout.de

    Telefonoa: +49 8231 9595990

    Bloga

    Blogaren xehetasunak

    Sinetsi, Google Ads benetan merkeak direla?

    Lineako iragarkiek zure iragarkiak jendearen aurrean jartzeko aukera ematen dizu, die an Ihren Produkten und Dienstleistungen interessiert sind, pertsonak izan ezik, hau egiten ez dutenak. Jendearen jarraipena egin dezakezu, zure iragarkietan klik egiten dutenak. Online publizitatea bikaina da, aukera eskaintzen dizulako, bezero potentzialak hainbat gailutan, hala nola mahaigainetan, Ordenagailu eramangarriak, Tableta eta telefono adimendunen bidez eskura daiteke.

    Google Ads hat in den letzten Jahren eine ausreichende Popularität erlangt, horretan laguntzen duena, enpresak hobetzeko. Google Ads-ekin hasi berria bazara, gogoratu, Google Ads ez dela beti zure alde egongo. Lassen Sie uns die Fakten über die Auswirkungen von Google Ads auf Ihr Unternehmen sehen

    Google Ads sind nicht jedermanns Sach

    Die Einrichtung einer Google Ads-Kampagne ist kinderleicht, baina ezarpena ez da beti horrela izaten, nolakoa den. Ez badakizu, estrategia mota egokia nola ezarri, zaila izango litzateke, espero den ROI lortzea.

    • Wenn der Durchschnittswert Ihrer Google-Anzeigen niedrig ist, können Sie es sich nicht leisten, für teure Klicks zu bieten.
    • Wenn Ihr durchschnittlicher Bestellwert niedrig ist, aber hohe Gewinnspannen aufweist, oder wenn Sie niedrige Bruttogewinnspannen haben, haben Sie nichts mehr für Anzeigen übrig.
    • Wenn Sie denselben CPC wie Ihre Konkurrenten bezahlen und Sie nicht die gleiche Konversionsrate erzielen, können Ihre Konkurrenten Sie aus der Liste werfen.

    Google AdWords ist sehr aggressiv

    konpainia, Google Ads urteak daramatzatenak edo esperientziadun profesionalekin, ezagutza, zerk funtziona dezakeen eta zer ez zure enpresarentzat. Horri esker, iragarki-plataforman duten lekua mantentzen dute dendan esperientzia gutxien edo hasiberrien gainetik. Beraz, zer egin, berria bazara eta irabazi berdinak lortu nahi badituzu, hier sind einige Tipps

    • Verwenden Sie die Anzeigenautomatisierung, daki. B. das Erstellen eines Produkt-Feeds mit einer Google Shopping-Kampagne, um mit den eingegebenen Suchanfragen übereinzustimmen, die für Ihr Online-Geschäft relevant sind.
    • Beginnen Sie mit einer Produktkategorie, indem Sie ein kleines Budget einsetzen, und versuchen Sie, Ihre Kosten unter Kontrolle zu halten, bis Sie wissen, zer egin.
    • Sie können eine Google-Werbeagentur oder einen AdWords-Experten beauftragen, der mehrere Jahre mit Google AdWords-Kampagnen gearbeitet hat und alles darüber weiß.

    Verwenden Sie das Such- oder Display-Netzwerk

    Die Suchanzeigen werden angezeigt, zure bezeroek antzeko zerbait bilatzen dutenean gako-hitz garrantzitsuak eta egokiak erabiliz, pantailako mezuak erakusten diren bitartean, jendea orrialde edo informazio batzuetara sartzen denean eta iragarkiekin eten bat izaten duenean.

    Nahiko argi dago, Google Ads-ekin arrakasta izateko pitzadura asko daudela, eta ez badakizu, azkenean dirua xahutzen eta trukean ezer lortuko duzu. Baina bide onetik joaten bazara, zure helburuak lor ditzakezu. AdWords agentzia bat ere kontratatu dezakezu, urteak daramatzatenak merkaturatzen- eta publizitate zerbitzuak eskaintzen ditu.

    Gure bideoa
    HARREMANETARAKO INFORMAZIOA