Kiel Adwords Povas Plifortigi Markan Konscion

Adwords

Adwords estas pago por klako (PPC) reklama platformo. Ĝi funkcias kun oferta modelo, which means that you pay for every click of your ad. Kvankam ĝi povas esti multekosta, ĉi tiu servo povas akceli markonscion. Tamen, gravas scii la bazojn antaŭ ol vi plonĝi en ĝi.

Adwords estas pago por klako (PPC) reklama platformo

PPC advertising allows marketers to target customers at any stage of their customer journey. Depende de tio, kion la kliento serĉas, PPC-reklamoj povas aperi en serĉmotorrezultoj aŭ sociaj amaskomunikiloj. Reklamantoj povas personecigi sian reklaman kopion por celi apartan spektantaron kaj ilian lokon. Cetere, ili povas adapti siajn reklamojn laŭ la horo de la tago aŭ la aparato, kiun ili uzas por aliri la retejon.

La reklamplatformo PPC permesas al entreprenoj celi siajn spektantarojn kaj pliigi siajn konvertajn indicojn. Eblas celi certan grupon de klientoj uzante specifajn ŝlosilvortojn. Uzi pli specifajn ŝlosilvortojn signifas atingi malpli da vizitantoj, sed pli alta procento el ili iĝos klientoj. Krome, reklamantoj povas celi klientojn laŭ geografio kaj lingvo.

Reklamado por klako estas grandega industrio. Alfabeto sole generas super $162 miliardoj da enspezo jare tra ĝiaj reklamplatformoj. Dum ekzistas pluraj platformoj por PPC-reklamado, la plej popularaj estas Google Ads kaj Bing Ads. Por plej multaj entreprenoj, Google Ads estas la plej bona loko por komenci. PPC-platformoj ofertas multajn malsamajn manierojn agordi vian kampanjon.

La reklamplatformo PPC estas facile komprenebla sed komplika administrebla. Reklamado por klako povas kosti multe da mono kaj postulas multan tempon. Feliĉe, Google simpligis la procezon proponante aŭtomatan sistemon, kiu helpas kun ŝlosilvorta esplorado kaj oferto. Kun AdWords, reklamantoj povas personecigi la aspekton de siaj reklamoj.

Kiam vi uzas la reklaman platformon laŭklako, gravas taksi la agadon de reklamaj kampanjoj kaj celi ilian celgrupon. Uzi enkonstruitan analizon aŭ apartan analizan programaron povas helpi merkatistojn kompreni kiel iliaj kampanjoj funkcias kaj rafini siajn klopodojn surbaze de la rezultoj.. Krome, nuntempaj PPC reklamadplatformoj ofertas agordeblajn reklamformatojn kaj celajn elektojn, ebligante al reklamantoj optimumigi kampanjojn por iu ajn komerco.

It uses a bidding model

Smart bidding is a powerful tool that can help you increase the number of conversions from your ad campaigns. Ĉi tiu modelo aŭtomatigas la fajnan agordon de viaj ofertoj por la plej bonaj rezultoj. Ĉi tio povas rezultigi pli altan konvertiĝan volumon kaj pli grandan enspezon. La procezo ne estas tuja, tamen; necesos iom da tempo por ĝustigi kaj lerni de la datumoj de via kampanjo.

Ofertoj povas fari aŭ rompi vian kampanjon. Por decidi, kiu tipo de oferto taŭgas por vi, unue determini viajn celojn. Malsamaj celoj postulos malsamajn ofertstrategiojn. Ekzemple, se vi celas retejajn vizitantojn, vi devus koncentriĝi sur klakoj. Aliflanke, se vi celas generi pli da elŝutoj kaj enspezoj, vi devus elekti por kampanjoj de CPA aŭ Kosto-po-akiraĵo.

Se via celo estas markokonscio, koncentriĝu pri klakoj kaj impresoj. Nepre monitoru kiel via reklamo funkcias kaj ĝustigu viajn ofertojn laŭe. Vi ankaŭ povas kontroli vian ROI ŝanĝante la buĝeton por tago. Ĉi tiu ofertmetodo ne estas tiel komplika kiel ĝi sonas, kaj ĝi permesas vin provi malsamajn strategiojn sen tro multe da penado en ĝi.

Inteligenta oferto optimumigas viajn kampanjojn uzante konvertajn datumojn de Google Ads. Farante ĉi tion, vi povas eviti troofertojn kaj maksimumigi la nombron da konvertiĝoj, kiujn vi generas. Se via meza kosto por konvertiĝo estas malpli ol via buĝeto, vi devus elekti ĉi tiun strategion por pliigi vian elspezon surbaze de tio.

La internaj datumoj de Google montras, ke optimumigo por valoro povas rezultigi klarajn gajnojn. Oni scias, ke ĝi pliigas konvertiĝan valoron 14% por serĉkampanjoj, dum ĝis 30% por Smart Shopping kaj Standard Shopping kampanjoj. Ĉi tio signifas, ke ĝi povas doni pli altan ROI kaj pli malaltajn CPLojn.

It can be expensive

AdWords is a popular marketing channel that can be very expensive if not managed correctly. Havi buĝeton kaj administri vian buĝeton ĝuste estas gravaj por sukcesa kampanjo. Bona konta administranto povas helpi vin pri tio. Certigu, ke via reklambuĝeto kongruas kun viaj merkataj celoj.

Uzado de negativaj ŝlosilvortoj por ekskludi nedeziratajn ŝlosilvortojn ŝparos vian buĝeton. Per uzado de negativaj ŝlosilvortoj, vi limigos la nombron da reklamoj, kiujn vi ricevas por certaj ŝlosilvortoj. This will help you answer usersqueries more effectively and thus save you money. Krome, vi elspezos malpli da mono se vi havas pli rilatajn reklamojn.

It can raise brand awareness

There are a number of ways to increase brand awareness. Unu el la plej efikaj estas krei referencan programon. La celo de ĉi tiu programo estas igi konsumantojn rekomendi vian komercon al siaj amikoj kaj familio. Vi povas fari tion per la uzo de reklamaj donacoj. Ĉi tiuj donacoj ofte estas utilaj aŭ allogaj, kaj ili lasas daŭran impreson sur perspektivoj. Ili ankaŭ faciligas memori vian markon.

Alia maniero levi markkonscion estas per enhavo. Vi povas krei blogajn afiŝojn kaj enhavon pri viaj produktoj kaj servoj kaj korpigi informajn ŝlosilvortojn por helpi vian spektantaron ekkoni vian komercon.. Ĉi tiuj ŝlosilvortoj devas kongrui kun la serĉoj kiujn homoj faras dum ili komencas sian aĉetan vojaĝon aŭ lernas pli pri viaj produktoj. Vi povas uzi ilojn kiel Ahrefs, SEMrush, kaj Moz Keyword Explorer por determini la ŝlosilvortojn, kiuj rilatas al via publiko.

Organikaj sociaj amaskomunikiloj ankaŭ estas bonega maniero por altigi markon. Vi devas krei altkvalitan enhavon, kiu elvokas emocian reagon en viaj sekvantoj. Via enhavo de sociaj amaskomunikiloj devus aldoni valoron al iliaj vivoj. Disponigi senpagajn specimenojn estas efika maniero por pliigi markkonscion. Ankaŭ gravas krei partnerecojn kun aliaj markoj kun similaj celoj. Kunlabori kun aliaj markoj helpos ambaŭ kompaniojn atingi pli da homoj kaj pliigi fidon inter iliaj spektantaroj.

Unu maniero por pliigi markkonscion estas krei enhavon per video. Per uzado de video, you can increase your viewersattention spans and create a higher rate of brand awareness. Homoj serĉas video-enhavon, kiu havas aŭtentan enhavon. Vi povas uzi internajn dungitojn aŭ subkontraktitan talenton por krei filmetojn, kaj ĉi tiuj videoj povas fariĝi popularaj influantoj, kiuj helpas disvastigi pozitivan markkonscion.

It can increase conversions

While you’re using Adwords for your online business, vi devus ĉiam kontroli la kvaliton de konvertiĝoj. Se via konverta indico estas malalta, estas pluraj aferoj, kiujn vi povas fari por plibonigi ĝin. Unu el la unuaj aferoj, kiujn vi povas fari, estas atingi pli larĝan publikon. Farante ĉi tion, vi povas vidi, kiu tipo de reklamo estas plej efika. Vi ankaŭ povas uzi la funkcion Plibonigita CPC por aŭtomate oferti ĝis 30% pli alta por ŝlosilvortoj, kiuj kondukas al konvertiĝoj.

Unu el la plej grandaj problemoj, kiujn multaj interretaj entreprenoj havas, estas, ke ili havas limigitan tempon por tiri uzantojn. La ŝlosilo estas profiti la plej bonan tempon, kiun vi devas desegni uzantojn. Vi devus krei alteriĝajn paĝojn kiuj estas respondemaj kaj ĝustigi por malsamaj rompopunktoj. Ĉi tio helpos vian retejon funkcii pli bone en ĉiuj aparatoj, redukti falojn, kaj kreu pli fortan vojon al konvertiĝo. Adwords povas esti precipe efika se vi kreas poŝtelefonajn alterpaĝojn.

Kiel Optimumigi Vian Adwords-Kampanjon

Adwords

La programo AdWords permesas al reklamantoj meti reklamojn por diversaj produktoj aŭ servoj. Tipe, reklamantoj uzas pag-po-klakan modelon. Tamen, ili ankaŭ povas uzi aliajn ofertmetodojn, kiel kosto-po-impreso aŭ kosto-po-akiro. AdWords ankaŭ permesas al uzantoj celi specifajn publikojn. Krome, progresintaj uzantoj povas uzi kelkajn merkatajn ilojn, inkluzive de ŝlosilvorto generacio kaj certaj specoj de eksperimentoj.

Kosto por klako

The cost per click for Adwords is an important metric to keep track of when building a marketing campaign. Ĝi povas varii depende de pluraj faktoroj, inkluzive de la kvalito de viaj ŝlosilvortoj, anonca teksto, kaj landpaĝo. Tamen, estas manieroj optimumigi viajn ofertojn por la plej bona ROI.

Unu maniero malpliigi vian koston por klako estas plibonigi la kvalitan poentaron de viaj reklamoj. Guglo uzas formulon nomatan CTR por determini kvaliton. Se via CTR estas alta, ĝi signalas al Guglo, ke viaj reklamoj rilatas al la serĉdemando de la vizitanto. Altkvalita poentaro povas malaltigi vian koston por klako ĝis 50%.

La averaĝa kosto por klako por Adwords dependas de kelkaj faktoroj, inkluzive de via industrio, la speco de produkto aŭ servo, kiun vi proponas, kaj la celgrupo. Ekzemple, la rendevua kaj personaj industrio havas la plej altan mezan klakprocenton, dum la jura industrio havas la plej malaltan mezumon.

La kosto por klako por Adwords multe varias, kaj povas esti tiel malalta kiel $1 aŭ tiel alta kiel $2. Tamen, estas multaj industrioj kie CPCoj estas pli altaj, kaj ĉi tiuj entreprenoj kapablas pravigi altajn CPC-ojn ĉar la vivdaŭro de siaj klientoj estas alta. La meza CPC por ŝlosilvortoj en ĉi tiuj industrioj kutime varias inter $1 kaj $2.

Kosto por klako por Adwords povas esti dividita en du malsamajn modelojn: plata tarifo kaj oferto bazita. Ĉi-lasta implikas, ke la reklamanto konsentas pagi certan sumon por ĉiu klako, dum la unua estas takso bazita sur la nombro da vizitantoj. En la modelo de fiksa kurzo, kaj la reklamanto kaj la eldonisto konsentas pri specifa kvanto.

Kvalita poentaro

Quality score is an important component of Adwords, mezuron de kiom bone via reklamo rilatas al via ŝlosilvorto. Ju pli grava estas via ŝlosilvorto, des pli bona estos via reklamo. La unua paŝo por plibonigi vian reklaman kvalitan poentaron estas kompreni kiel la kopio de via reklamo rilatas al via ŝlosilvorto. Tiam, vi povas ĝustigi la tekston en via reklamo por plibonigi vian gravecon.

Due, via Kvalita Poentaro influos la koston por klako (KPĈ). Malalta Kvalita Poentaro povas altigi vian CPC, sed la efiko povas varii de ŝlosilvorto al ŝlosilvorto. Dum ĝi povas esti malfacile vidi la efikojn tuj, la avantaĝoj de alta Kvalita Poentaro konstruos kun la tempo. Alta poentaro signifas, ke viaj reklamoj aperas en la plej bonaj tri rezultoj.

AdWords-kvalita poentaro estas determinita de kombinaĵo de tri faktoroj. Ĉi tiuj faktoroj inkluzivas la kvanton de trafiko, kiun vi ricevas de difinita kampanjo, ĉu vi estas komencanto, aŭ altnivela uzanto. Guglo rekompencas tiujn, kiuj scias, kion ili faras kaj punas tiujn, kiuj daŭre uzas malmodernajn teknikojn.

Havi altan Kvalitan Poentaron pliigos la videblecon de via reklamo kaj pliigos ĝian efikecon. Ĝi ankaŭ povas helpi akceli la sukceson de via kampanjo kaj redukti la koston por klako. Pliigante vian Kvalitan Poentaron, vi povas superproponi konkurantojn de alta ofertado. Tamen, se via Kvalita Poentaro estas malalta, ĝi povus esti damaĝa al via komerco.

Estas tri faktoroj, kiuj influas vian Kvalitan Poentaron kaj plibonigi ĉiujn tri el ili plibonigos vian rangotabelon en la reklamoj. La unua faktoro estas reklam-kvalito. Certigu, ke via reklamo estas rilata al viaj ŝlosilvortoj kaj ĉirkaŭita de koncerna teksto. La dua faktoro estas la landpaĝo. Guglo donos al vi pli altan Kvalitan Poentaron se la landpaĝo de via reklamo havas koncernajn informojn.

Match type

Match types in Adwords allow advertisers to control their spending and reach a targeted audience. Matĉaj tipoj estas uzataj tra preskaŭ ĉiuj pagitaj reklamoj en la interreto, inkluzive de Yahoo!, Mikrosofto, kaj Bing. Ju pli ĝusta estas kongrua tipo, ju pli alta estas la konvertiĝo kaj reveno de investo. Tamen, la atingo de reklamoj kiuj uzas ĝustajn kongruajn ŝlosilvortojn estas pli malgranda.

Por kompreni kiel plej bone kongrui viajn ŝlosilvortojn por via kampanjo, unue rigardu serĉajn terminojn raportojn. Ĉi tiuj raportoj montras al vi kiajn terminojn homoj serĉas antaŭ alklaki vian reklamon. These reports also list thematch typefor each search term. Ĉi tio ebligas al vi fari ŝanĝojn kaj optimumigi por la plej efikaj ŝlosilvortoj. Ankaŭ, ĝi povas helpi vin identigi negativajn ŝlosilvortojn kaj forigi ilin el via kampanjo.

Elekti kongruan tipon estas esenca parto de optimumigo de via AdWords-kampanjo. Vi devas zorge konsideri la celojn de via kampanjo kaj la buĝeton, kiun vi fiksis por la kampanjo. Vi ankaŭ devus konsideri la atributojn de via reklamo kaj optimumigi ĝin laŭ ili. Se vi ne certas pri kiu tipo de alumeto uzi, vi povas konsulti kun profesiulo.

La defaŭlta kongrua tipo en Adwords estas larĝa kongruo, kio signifas, ke reklamoj aperos ĉe serĉoj de vortoj kaj frazoj similaj al viaj. Ĉi tiu opcio ankaŭ permesas al vi inkluzivi sinonimojn kaj proksimajn variaĵojn de via ŝlosilvorto en viaj reklamoj. Ĉi tio signifas, ke vi ricevos pli da impresoj, sed vi ricevos pli malaltan trafikon.

Krom larĝa matĉo, vi ankaŭ povas elekti frazmatĉon. Frazmatĉo permesos al vi celi pli malgrandan publikon, kio signifas, ke via anonco aperos en pli trafaj serĉoj. Kontraste, larĝa kongruo povas produkti reklamojn senrilatajn al la enhavo de via retejo.

Adwords account history

To understand how your Adwords campaign has changed, estas utile havi kontan historion. Google provizas ĉi tiun funkcion al siaj uzantoj, do vi povas vidi kio ŝanĝiĝis kaj kiam. La ŝanĝhistorio ankaŭ povas esti utila por identigi la kialon de subita ŝanĝo en via kampanjo. Tamen, ĝi ne estas anstataŭaĵo por specialaj atentigoj.

AdWords’s change history tool is located in the Tools & Analysis Tab. Post kiam vi instalis ĝin, clickChange Historyto view all the changes made to your account. Tiam, elektu tempon. Vi povas elekti tagon aŭ semajnon, aŭ elektu daton.

Re-celado

Re-targeting can be used to target users based on their actions on your website. Ekzemple, vi povas celi vizitantojn, kiuj vidis reklamon sur via hejmpaĝo. Vi povas uzi ĉi tiun teknikon por sendi vizitantojn al landpaĝo optimumigita por la produktoj aŭ servoj pri kiuj ili interesiĝas.. same, vi povas receligi uzantojn laŭ ilia interago kun viaj retpoŝtoj. Homoj, kiuj malfermas kaj klakas ligilojn en viaj retpoŝtoj, kutime pli interesiĝas pri via marko ol tiuj, kiuj ne faras.

La ŝlosilo por sukcesa re-celado estas kompreni kiel via publiko konsistas. Komprenante la karakterizaĵojn de viaj vizitantoj, vi povas celi specifajn grupojn per Adwords-reklamoj. Ĉi tiuj reklamoj aperos en retejoj tra la Guglo-Montreto, kiu permesas vin atingi pli da homoj. Ekzemple, se via retejo servas infanojn, vi povas krei demografian segmenton kaj uzi tion por celi re-celajn reklamojn en infanaj retejoj.

Reklamoj por recelado povas uzi kuketojn por spuri la lokon de nova vizitanto. Ĉi tiuj informoj estas kolektitaj de la re-cela platformo de Google. Ĝi ankaŭ povas uzi anonimajn informojn pri foliumadkutimoj de antaŭaj vizitantoj por montri reklamojn rilatajn al la produktoj kiujn la uzanto rigardis..

Alia maniero efektivigi re-celadon estas tra sociaj amaskomunikiloj. Fejsbuko kaj Twitter estas du popularaj sociaj amaskomunikiloj platformoj por tio. Fejsbuko estas bonega ilo por plumbogenerado kaj nutrado. Twitter finiĝis 75% de ĝiaj uzantoj sur porteblaj aparatoj, do nepre igi viajn reklamojn poŝtelefonamika. Re-celado per Adwords estas potenca maniero kapti la atenton de via publiko kaj konverti ilin en klientojn.

Adwords-Konsiloj Por SaaS-Komercoj

Adwords

Se vi estas SaaS-produkto aŭ SaaS-firmao, tiam Adwords povas esti bonega maniero por stiri kreskon. Adwords allows you to create ad campaigns for your product or service, kaj vi povas facile krei kampanjon en minutoj. Vi povas tiam sendi ĝin por revizio, kaj via reklamo povas esti viva ene de kelkaj tagoj. Aŭ vi povas dungi profesian PPC-agentejon por disvolvi reklaman kampanjon por via komerco, kiu akcelos kreskon. Ili eĉ skribos senpagajn proponojn por vi.

Ŝlosilvortoj kun alta serĉa volumo

When you want to target a wide audience, vi volas konsideri ŝlosilvorton kun alta serĉa volumo. Larĝa ŝlosilvorto helpos vin akiri pli da ekspozicio kaj sendi pli da trafiko al via retejo. Tamen, konsciu, ke serĉiloj ne ĉiam estas precizaj. Ĉi tio signifas, ke alta serĉvoluma ŝlosilvorto havos pli da konkurado kaj tial, la proponita oferto povas esti pli alta. Tial gravas trovi ŝlosilvorton, kiu ne estas tro konkurenciva kaj ne konsumos la plej grandan parton de via buĝeto.

Feliĉe, estas kelkaj manieroj trovi ŝlosilvortojn kun alta serĉa volumo. Unue, vi povas rigardi monatajn serĉvolumojn. Iuj ŝlosilvortoj havas grandan pikon en serĉa volumo ĉirkaŭ oktobro kaj decembro. Aliaj monatoj povas havi malaltan serĉvolumon. Ĉi tio signifas, ke vi devas plani vian enhavon laŭe dum la tuta jaro. Alia maniero trovi ŝlosilvortojn kun alta serĉa volumo estas uzi datumojn de Google Trends aŭ datumojn de Clickstream por determini ilian popularecon.

Unufoje vi scias, kiaj ŝlosilvortoj estas altaj en serĉa volumo, vi povas komenci taksi ilin pro ilia graveco. Alta serĉa volumo ŝlosilvorto havas la plej altan verŝajnecon generi trafikon, dum malalta voluma ŝlosilvorto ricevos malmulte da trafiko. Ideale, viaj ŝlosilvortoj devas esti celitaj al la specoj de homoj, kiuj serĉas vian specifan produkton aŭ servon. Tiel ĉi, vi povas certigi, ke via reklamo altiros la ĝustan publikon.

Krom alta serĉa volumo, vi ankaŭ devus konsideri la konkurencivon de ŝlosilvorto. Ŝlosilvortoj kun pli malalta serĉa volumo estas pli facile rangeblaj kaj havas pli malaltan konkuradon. Ĉi tio gravas se vi volas allogi grandan nombron da novaj vizitantoj. Ankaŭ indas konsideri la fakton, ke pli altaj serĉvolumaj ŝlosilvortoj postulos pli da tempo kaj penado por atingi suprajn rangotabelojn..

La Moz Keyword Explorer estas bonega ilo por ekzameni la konkurencivon de ŝlosilvortoj. Ĝi estas senpaga uzebla kaj venas kun la Moz Pro suite. Se vi serĉas altnivelan ŝlosilvortan analizon, ĉi tio povus esti la plej bona elekto por vi. Ĝi provizas intuician indikon pri kiom konkurenciva ŝlosilvorto estas kaj sugestas aliajn rilatajn ŝlosilvortojn. Ĝi ankaŭ montras domajnan aŭtoritaton kaj paĝan aŭtoritaton poentarojn por altvolumaj ŝlosilvortoj.

Broad match allows you to reach the widest audience

When it comes to keywords on Google Adwords, larĝa kongruo estas la defaŭlta agordo. Ĉi tio ebligas al vi atingi la plej larĝan publikon ebla. Tamen, la problemo kun larĝa kongruo estas ke vi ne povas celi vian publikon ankaŭ. Krome, ĝi povas malŝpari multe de via buĝeto.

Malvastigi vian publikon, vi povas uzi frazmatĉon. Ĉi tiu opcio permesos al vi uzi plurajn variaĵojn de viaj ŝlosilvortoj, kiel proksimaj variantoj de via ĉefa ŝlosilvorto aŭ frazo kiu venas antaŭ aŭ post via frazo. Ĉi tiu agordo ankaŭ forigos la eblecon, ke reklamoj aperos por senrilataj serĉaj terminoj.

Alia grava konsidero kiam temas pri kongruo de ŝlosilvortoj estas kiom da variaĵoj de via ŝlosilvorto aperos en la reklamoj. Larĝa kongruo estas la defaŭlta agordo en Google Adwords kaj montros viajn reklamojn por ĉiu vario de ŝlosila frazo. Ĉi tiu tipo de ŝlosilvortoj malŝparos multan monon ekigante reklamojn por sinonimoj kaj misliterumoj, kiuj ne estas celitaj. Larĝa kongruo ankaŭ estas unu el la plej popularaj agordoj de ŝlosilvortoj. Ĝi donas al vi la plej grandan atingon, sed ĝi povas negative influi vian klakprocenton.

Alia avantaĝo de larĝa matĉo estas ke ĝi estas malpli konkurenciva ol mallarĝa matĉo. Larĝkongruaj ŝlosilvortoj ankaŭ estas tre neklaraj, kio signifas, ke ili eble povas atingi homojn, kiuj ne bezonas viajn servojn. Ekzemple, se vi posedas kompanion pri revizio pri cifereca merkatado, you could rank for the broad match keyworddigital marketing.This would allow your ads to reach people who are searching for digital marketing videos and software.

Kompreni ŝlosilvortojn ŝparos al vi monon kaj helpos vin navigi la helpdosierojn. Larĝkongruaj ŝlosilvortoj estas ĝenerale malpli celitaj kaj havas pli malaltajn kvalitajn poentarojn, sed ili alportas la plej altan kvanton da trafiko. Larĝkongruaj ŝlosilvortoj estas malpli specifaj, sed ili ankaŭ povas havi pli malaltan CPC. Por akiri la plej grandan profiton por via dolaro, uzu larĝan kongruan ŝlosilvorton, kiu kombinas bonajn terminojn kun frazo aŭ ĝusta kongrua ŝlosilvorto.

Larĝa matĉo estas la plej bona elekto kiam vi volas atingi la plej vastan publikon. Ĝi ne daŭras longe por agordi kaj povas esti reŝaltita sen ajna datuma singulto. Cetere, ĝi donas al vi pli da amplekso atingi malsamajn publikojn.

Kosto por klako

Cost per click for Adwords ads can vary greatly depending on your industry. Por plej multaj ŝlosilvortoj, vi pagos ĉirkaŭe $1 al $2 per klako. Tamen, CPCoj povas esti multe pli altaj en certaj industrioj, kiel juraj servoj. Ekzemple, la kosto por klako por juraj servoj povas atingi ĝis $50 per klako, dum la kosto por vojaĝo kaj gastamo estas tiel malalta kiel $0.30. Tamen, ĉiam estas plej bone konsideri vian ROI antaŭ ol efektivigi Adwords-kampanjon.

Por reklamantoj, kosto por klako por Adwords estas determinita de la speco de produkto aŭ servo, kiun vi proponas. Se vi vendas a $15 e-komerca produkto, tiam ne havus sencon pagi $20 per klako. Tamen, se vi vendas a $5,000 servo, la kosto por klako por via anonco povas esti tiel alta kiel $50 per klako.

Kosto por klako por Adwords estas procento de enspezo generita de ĉiu klako. Ĝi varias laŭ la speco de produkto reklamita kaj la tarifkarto de la eldonisto. Ĝenerale, des pli valora produkto estas, des pli alta estas la kosto por klako. Eblas negoci pli malaltan tarifon kun via eldonejo, precipe se vi laboras pri longdaŭra kontrakto.

Adwords permesas vin uzi malsamajn ofertajn modelojn, inkluzive de dinamika konverta spurado kaj CPC-ofertoj. Kia ajn oferta modelo, kiun vi elektos, dependos de viaj ĝeneralaj kampanjceloj. Uzado de CPC-ofertoj por viaj reklamoj povas pliigi viajn konvertiĝojn, dum dinamika konverta spurado povas pliigi viajn impresojn.

Kosto por klako por Adwords ne estas fiksita, kaj tendencoj ŝanĝiĝas laŭlonge de la tempo. La plej novaj datumoj haveblas ĉe SECockpit. Sur porteblaj aparatoj, the CPC value is shown in a column calledAverage CPC”. Guglo asertas, ke ĉi tiu kolumno estas pli preciza ol la malnova Ŝlosilvorto, do CPC-valoroj povas esti iomete malsamaj en la SECockpit.

Dum alta CPC signifas, ke vi pagas multe por ĉiu klako, ĝi ankaŭ povas signifi, ke via reklamo ne resonas kun via publiko kaj vi devas ŝanĝi vian celan strategion.. Male, malalta CPC signifas, ke vi ricevas multajn klakojn por via buĝeto. Depende de la celoj de via kompanio, vi povas ĝustigi vian CPC laŭ via cela Reveno de Investo.

Kvalita poentaro

Adwords’ Quality Score is an important factor in determining the placement of your ads and the cost per click (KPĈ) ke vi pagos. Alta poentaro signifas, ke viaj reklamoj verŝajne altiros kvalitan trafikon kaj konvertos bone. Estas pluraj faktoroj kiuj influas ĉi tiun poentaron. Dum CTR estas unu el la plej gravaj, estas multaj aliaj por konsideri ankaŭ.

La kvalita poentaro de via reklamo estas reflekto de via retejo kaj la specoj de reklamoj, kiujn vi ruliĝas. Havi pli altan kvalitan poentaron signifos, ke viaj reklamoj estas rilataj kaj helpemaj al via publiko. Pliigi vian kvalitan poentaron helpos vin pliigi la rangon de via reklamo.

Reklamoj, kiuj havas pli altan kvalitan poentaron, estos montrataj pli alte sur serĉiloj. Krome, altkvalita poentaro povas konduki al pli alta reklama rango, farante vian reklamon pli videbla al via celita publiko. Ĉi tio povas konduki al pli malalta kosto por klako kaj pli alta kampanja sukceso.

Por optimumigi la Kvalitan Poentaron de via reklamo, certigu, ke via kopio rilatas al viaj ŝlosilvortoj. Ad-kopio, kiu estas sensigniva, povas esti misgvida al uzantoj. Ideale, la reklama kopio devus esti grava kaj alloga, sen tro devojiĝi. Krome, ĝi estu ĉirkaŭita de koncerna teksto, kiu kongruas kun la ŝlosilvortoj. Farante ĉi tion, vi povos certigi, ke la reklamo ricevas la plej gravajn klakojn eblajn.

La Kvalita Poentaro de via reklamo estas unu el la plej gravaj faktoroj por determini la lokigon de via anonco en la serĉrezultoj.. Ĉi tiu takso baziĝas sur pluraj faktoroj, inkluzive de la teksto de via reklamo, ŝlosilvorto taŭgas, kaj alterpaĝo graveco. Se via reklamo ricevas altan Kvalitan Poentaron, ĝi aperu sur la dua aŭ tria paĝo de la serĉrezultoj.

Alteriĝopaĝoj ankaŭ ludas gravan rolon en konvertiĝoj. Alteriĝopaĝo al kiu mankas blanka spaco kaj estas tro okupata de koloroj verŝajne kondukos al vizitantoj forlasi la paĝon. Plibonigi konvertajn indicojn, via surterpaĝo devus esti mallonga, laser-fokusita, kaj sen tro da distraĵoj.

Kiel Optimumigi Vian Adwords-Kampanjon

Adwords

Adwords estas potenca ilo por promocii vian retejon. It can drive thousands of new visitors to your site in a matter of minutes. Tamen, estas esence elekti la ĝustajn ŝlosilvortojn kaj kongruajn tipojn. Ni rigardu kelkajn el la konsiletoj, kiujn vi povas uzi por optimumigi vian kampanjon. Ekzemple, se vi serĉas dungi novajn inĝenierojn, vi povus uzi landpaĝon kaj AdWords-kampanjon por celi homojn serĉantajn inĝenierojn.

Ŝlosilvorto esploro

Keyword research is a critical part of online marketing. Ĝi helpas identigi profitodonajn merkatojn kaj serĉi intencon plibonigi la sukceson de reklampagaj kampanjoj. Uzante la reklamkonstruilon de Google AdWords, entreprenoj povas elekti la plej bonajn ŝlosilvortojn por optimumigi siajn reklamojn. La fina celo estas krei fortajn impresojn sur homoj, kiuj serĉas tion, kion ili devas proponi.

La unua paŝo en ŝlosilvorta esplorado estas koni vian spektantaron. Vi devas determini la specon de enhavo, kiun via spektantaro serĉos kaj kiel ili uzas la interreton por fari decidojn. Konsideru ilian serĉan intencon, ekzemple, transakcia aŭ informa. Ankaŭ, kontrolu la parencecon de malsamaj ŝlosilvortoj. Krome, vi povas ekscii, ĉu iuj ŝlosilvortoj pli rilatas al via retejo ol aliaj.

Ŝlosilvorto-esplorado estas grava por determini la ĝustajn vortojn por uzi por reklami vian retejon. Ŝlosilvortoj ankaŭ donos al vi sugestojn pri plibonigo de via retejo. Ankaŭ gravas konsideri la interesojn kaj dolorpunktojn de via celita publiko. Per kompreno de iliaj bezonoj, vi povos evoluigi strategiojn bazitajn sur tiuj bezonoj.

La ŝlosilvorta planisto de AdWords de Google havas multajn funkciojn por helpi vin kun via ŝlosilvorta esploro. Ĝi povas helpi vin krei reklamojn kaj kopii por via retejo. Ĝi estas senpaga uzebla kaj postulas nur konton de Google AdWords kaj ligon al ĝi. Ĝi ankaŭ helpas vin identigi novajn ŝlosilvortojn, kiujn via celgrupo serĉos.

Ŝlosilvorto esploro por Adwords implikas fari esploradon pri konkuranta enhavo. Ŝlosilvortoj estas pli ol unu vorto; ili povas esti frazoj aŭ eĉ kombinaĵo de vortoj. Kiam vi kreas enhavon por via retejo, provu uzi longvostajn ŝlosilvortojn. Longvostaj ŝlosilvortoj helpos vin gajni celitan trafikon monaton post monato. Por ekscii ĉu ŝlosilvorto estas valora, vi povas kontroli la serĉan volumon kaj Google Trends.

Ofertado pri varmarkitaj ŝlosilvortoj

Bidding on trademarked keywords in AdWords is a legal issue. Depende de la lando en kiu vi celas, varmarkitaj terminoj povas esti kontraŭleĝaj en la reklamteksto. Ĝenerale, varmarkitaj ŝlosilvortoj devus esti evititaj, sed iuj esceptoj ekzistas. Informaj retejoj kaj revendistoj eble povas uzi ĉi tiujn ŝlosilvortojn.

Unue, vi devus konsideri viajn komercajn interesojn. Ekzemple, ĉu vi vere pretas doni al viaj konkurantoj maljustan avantaĝon? Okazo, you shouldn’t bid on the competitorstrademarked keywords. Fari tion povus rezultigi varmark-malobservan proceson. Ĝi ankaŭ aspektigos, ke viaj konkurantoj postulas tiujn ŝlosilvortojn.

Se via konkuranto uzas varmarkon en viaj ŝlosilvortoj, vi povas prezenti plendon ĉe Guglo. Sed, vi devas memori, ke la reklamo de via konkuranto suferos pro via plendo, kiu malaltigos vian kvalitan poentaron kaj pliigos vian koston por klako. Eĉ pli malbone, via konkuranto eble eĉ ne rimarkas, ke ili ofertas laŭ varmarkitaj kondiĉoj. En tiu kazo, ili eble pli volonte akceptas negativan ŝlosilvorton anstataŭe.

Ne estas malofte vidi la markon de konkuranto aperas en via reklamo. Proponi pri ilia markonomo ankaŭ estas efika strategio se vi volas celi ilian merkaton. Ĉi tio helpos vin pliigi la videblecon de via marko kaj plibonigi viajn vendojn. Se la varmarkita ŝlosilvorto de via konkuranto estas populara, vi povas elekti oferti je tiu termino. La plej bona maniero certigi, ke viaj reklamoj estas viditaj de via celgrupo estas reliefigi vian unikan vendan proponon (USP).

Klak-trafteco

When you run a successful AdWords campaign, vi volas povi mezuri la nombron da homoj, kiuj alklakas vian reklamon. Ĉi tiu statistiko estas utila por provi viajn reklamojn kaj refari ilin se necese. Vi ankaŭ povas mezuri la efikecon de via kampanjo spurante kiom da homoj elŝutas vian enhavon. Alta elŝuta indico estas signo de alta intereso, kio signifas pli da potencialaj vendoj.

La averaĝa Google Ads Klak-trafteco (CTR) estas 1.91% en la serĉreto, kaj 0.35% sur la ekranreto. Por reklamaj kampanjoj por generi la plej bonan revenon de investo, vi bezonas altan CTR. Gravas memori, ke via AdWords CTR estas kalkulita dividante la nombron da impresoj per la nombro da klakoj.. Ekzemple, CTR de 5% signifas, ke kvin homoj klakas sur ĉiu 100 reklamaj impresoj. La CTR de ĉiu anonco, listigo, aŭ ŝlosilvorto estas malsama.

Klak-trafo estas grava metriko ĉar ĝi rekte influas vian Kvalitan Poentaron. Ĝenerale, via CTR devus esti almenaŭ 2%. Tamen, iuj kampanjoj faros pli bone ol aliaj. Se via CTR estas pli granda ol ĉi tio, vi devus konsideri aliajn faktorojn kiuj influas la rendimenton de via kampanjo.

La CTR de kampanjo de Google AdWords dependas de multaj faktoroj. Gravas noti, ke malalta CTR trenos malsupren la Kvalitan Poentaron de via reklamo, influante ĝian lokigon estonte. Cetere, malaltaj CTR-oj indikas mankon de graveco al la reklam-spektanto.

Alta CTR signifas, ke granda procento de homoj, kiuj vidas vian reklamon, alklakas ĝin. Havi altan klakprocenton helpas vin pliigi la videblecon de via reklamo, kaj pliigas la ŝancojn de konvertiĝo.

Alteriĝopaĝo

A landing page is a very important part of an Adwords campaign. Ĝi devus enhavi la ŝlosilvortojn kiujn vi celas kaj esti facile legebla. Ĝi ankaŭ entenu priskribon kaj titolon, kiu devus formi serĉpeceton. Ĉi tio helpos vin akiri pli da klakoj kaj pliigi konvertiĝojn.

Homoj, kiuj alklakas reklamojn, volas scii pli pri la produkto aŭ servo reklamita. Estas trompa sendi homojn al malsamaj paĝoj aŭ enhavo, kiu ne rilatas al ilia serĉo. Cetere, ĝi povus malpermesi vin de serĉiloj. Ekzemple, standarda reklamo reklamanta senpagan raporton pri perdo de pezo ne devus redirekti al retejo vendanta rabatan elektronikon. Tial, gravas provizi tre fokusitan enhavon sur la surteriĝo-paĝo.

Krom konverti vizitantojn en klientojn, alteriĝo-paĝo kontribuas al altkvalita poentaro por reklamgrupo aŭ ŝlosilvorto. Ju pli altaj poentoj de via surterpaĝo, ju pli alta via kvalita poentaro kaj des pli bone funkcias via AdWords-kampanjo. Tial, surteriĝo-paĝo estas decida parto de ajna merkatika strategio.

Krei surteriĝon optimumigitan por AdWords estas esenca paŝo por pliigi konvertiĝojn. Enkorpigante elir-intencan ŝprucfenestron, vi povas kapti retpoŝtadresojn de uzantoj, kiuj forlasas vian retejon sen fari aĉeton. Se ĉi tio okazas, vi povas uzi ĉi tiun ŝprucfenestron por denove engaĝi ilin poste.

Alia grava faktoro por alteriĝopaĝo de Adwords estas ĝia mesaĝo. La kopio devus kongrui kun la ŝlosilvortoj, anonca teksto, kaj serĉdemando. Ĝi ankaŭ havu klaran alvokon al ago.

Spurado de konvertiĝo

Setting up Adwords conversion tracking is easy. Unue, vi devas difini la konvertiĝon, kiun vi volas spuri. Ĉi tiu konvertiĝo devus rilati al specifa ago, kiun la uzanto faras en via retejo. Ekzemploj inkluzivas sendi kontaktformularon aŭ elŝuti senpagan ebook. Se via retejo estas ĉefe retkomerca retejo, vi povas difini ajnan agon kiu rezultigas aĉeton. Tiam vi povas agordi spurkodon por tiu ago.

Konvertiĝa spurado postulas du kodojn: Tutmonda Reteja Etikedo kaj konverta kodo. La unua kodo estas por retejaj konvertiĝoj, dum la dua estas por telefonvokoj. La kodo devas esti metita sur ĉiu paĝo por esti spurita. Ekzemple, se vizitanto klakas sur via telefonnumero, la kodo spuros la konvertiĝon kaj montros la detalojn.

Konverta spurado estas utila pro kelkaj kialoj. Ĝi povas helpi vin kompreni vian ROI kaj fari pli bonajn decidojn pri via reklam-elspezo. Aldone, ĝi povas helpi vin uzi Smart Bidding-strategiojn, kiuj aŭtomate optimumigas viajn kampanjojn surbaze de trans-aparataj kaj trans-retumiloj datumoj. Post kiam vi agordis konvertan spuradon, vi povas komenci analizi viajn datumojn analizante la efikecon de viaj reklamoj kaj kampanjoj.

AdWords-konvertspurado permesas vin krediti konvertiĝojn en specifa tempoperiodo, kiu povas esti aŭ tago aŭ monato. Ĉi tio signifas, ke se iu alklakas vian reklamon kaj aĉetas ion en la unuaj tridek tagoj, la anonco estos kreditita al la transakcio.

Spurado de AdWords-Konvertiĝo funkcias korpigante Google Analytics kaj AdWords. La konverta spurkodo povas esti efektivigita rekte per skripto-agordo aŭ per Google Tag Manager.

Adwords Konsiloj Por Dungado de Inĝenieroj

Adwords

Se vi okupiĝas pri dungado de inĝenieroj, a landing page and Adwords campaign are two great ways to get new applicants. Krom la ŝlosilvorto mem, certigu, ke la kongrua tipo taŭgas. Por ekscii, kion via celita publiko serĉas, faru retejon serĉon kaj Google Analytics. Ĉi tiuj iloj permesos al vi malkovri kiujn ŝlosilvortojn serĉas viaj vizitantoj. Tiam, uzu ĉi tiujn ŝlosilvortojn en via AdWords-kampanjo por allogi novajn kandidatojn.

Rekomercado

Remarketing with Adwords is a powerful marketing tool that can help you remarket to customers who have previously visited your website. La remarketing-etikedo estas kodo, kiun vi aldonas al via retejo por permesi al adwords celi viajn vizitantojn per similaj reklamoj. Kutime, ĉi tiu kodo estas aldonita al la piedlinio de retejo kaj permesas al vi celi homojn, kiuj vizitis vian retejon. Vi devas instali ĉi tiun kodon en ĉiu retpaĝo al kiu vi volas remerkati.

Remarketing kun Adwords estas potenca maniero kontakti pasintajn vizitantojn al via retejo kaj revenigi ilin al via retejo.. Ĉi tiu metodo permesas sendi koncernajn reklamojn al antaŭaj vizitantoj, kiu revenigos ilin al via retejo. Ĉi tio permesas vin konverti ĉi tiujn pasintajn vizitantojn en vendojn kaj kondukojn. Cetere, ĝi permesas al vi celi tre specifajn aŭskultantarojn. Vi povas lerni pli pri remerkatado kun Adwords en ĉi tiu infografio de Guglo.

Uzi remarketadon kun AdWords estas efika se vi volas celi specifan publikon. Kun la remarketada funkcio, vi povas celi vian publikon laŭ ilia konduto kaj preferoj. Ekzemple, vi povas celi homojn, kiuj serĉis paron da formalaj ŝuoj, dum iu serĉanta hazardajn ŝuojn estos montrita reklamo por hazardaj ŝuoj.. Ĉi tiuj remarketing-kampanjoj tendencas havi pli altajn konvertajn indicojn, kio signifas pli altan ROI.

Negativaj ŝlosilvortoj

If you want your advertising to get the attention of the right audience, vi devus uzi negativajn ŝlosilvortojn. Tiel ĉi, vi povas certigi, ke viaj reklamoj ne montriĝas por senrilataj serĉoj. Ĝi estas bonega maniero pliigi vian revenon de investo (REĜO) kaj redukti malŝparitan reklam-elspezon. Jen kelkaj konsiletoj por profiti la plej multajn negativajn ŝlosilvortojn. Vi ankaŭ povas spekti ĉi tiun videon por vidi kiel vi povas uzi ilin. Ĉi tiu video montros kiel trovi kaj uzi negativajn ŝlosilvortojn.

La unua afero, kiun vi devas fari, estas ekscii, kiajn serĉojn oni faras en via retejo, kaj aldonu negativajn ŝlosilvortojn al ĉi tiuj demandoj. Vi povas fari tion uzante Analytics kaj AdWords. Unufoje vi havas ĉi tiujn malbonajn ŝlosilvortojn, vi povas enigi ilin en la AdWords-Redaktilon kiel larĝe kongruajn negativajn ŝlosilvortojn. Vi ankaŭ povas aldoni negativajn ŝlosilvortojn al specifaj reklamgrupoj. Certigu, ke vi uzas la frazmatĉan tipon kiam vi aldonas negativajn ŝlosilvortojn al via kampanjo.

Vi ankaŭ devus inkluzivi pluralajn variaĵojn de viaj negativaj ŝlosilvortoj. Misliterumoj abundas en serĉdemandoj, do inkluzivi pluralajn versiojn de viaj negativaj ŝlosilvortoj certigos pli precizan liston. Uzante negativajn ŝlosilvortojn en via reklamgrupo, vi povos plibonigi vian CTR (klak-trafteco). Ĉi tio povas konduki al pli bonaj reklamaj pozicioj kaj pli malaltaj kostoj por klako. Tamen, vi nur uzu negativajn ŝlosilvortojn se ili rilatas al via niĉo.

Uzi negativajn ŝlosilvortojn estas laborintensa procezo. Dum ĝi povas pliigi vian ROI, ĝi ne estas senpaga. Dum la procezo efektivigi negativajn ŝlosilvortojn en via Adwords-kampanjo povas esti tempopostula, ĝi bone valoras. Ĝi ankaŭ plibonigos viajn reklamojn kaj pliigos vian ROAS kaj CTR. Ne forgesu kontroli viajn kampanjojn ĉiusemajne! Vi devus kontroli viajn kampanjojn ĉiusemajne kaj aldoni novajn negativajn ŝlosilvortojn kiam ajn vi trovas ilin.

Post aldoni negativajn ŝlosilvortojn al via reklama kampanjo, vi ankaŭ devus rigardi vian serĉkondiĉojn langeto. Ĉi tiu langeto donos al vi pli da informoj pri tio, kion homoj serĉas. Ĉi tiuj ŝlosilvortoj povas esti uzataj kune kun negativaj ŝlosilvortoj por akiri eĉ pli altajn serĉajn rangojn. Vi eĉ povas aldoni rilatajn serĉojn al viaj negativaj ŝlosilvortoj. Ĉi tiuj estas bonega maniero celi la ĝustan publikon por via komerco. Se vi volas sukcesi en Adwords, ne forgesu uzi negativajn ŝlosilvortojn.

Bidding options

There are many bidding options for Adwords campaigns. Mana oferto estas bona por reklamantoj kun limigita buĝeto, kiuj volas maksimumigi sian markekspozicion kaj koncentriĝi pri konvertiĝoj. Celoferto estas bonega elekto por reklamantoj, kiuj volas pliigi sian trafikon kaj markkonscion. La malavantaĝo de ĉi tiu speco de ofertstrategio estas ke ĝi povas esti tempopostula kaj ne estas tiel efika kiel aŭtomatigita oferto.. Tamen, ĝi ankoraŭ estas bona elekto por reklamantoj serĉantaj maksimumigi markekspozicion kaj pliigi konvertiĝojn.

Mana oferto implikas alĝustigi la ofertojn permane aŭ fiksi maksimumajn ofertojn. Ĉi tiu metodo estas plej bone uzata kun konverta spurado kaj ofertas altan ROI. Tamen, ĝi postulas de la uzanto mem fari ĉiujn decidojn. Mana oferto eble ne estas tiel efika kiel aliaj ofertopcioj, do nepre legu la terminojn kaj kondiĉojn antaŭ ol elekti ĉi tiun metodon. Unufoje vi elektis la elekton, kiu plej taŭgas por vi, vi povas tiam komenci uzi la diversajn ofertajn elektojn por Adwords.

Google ofertas plurajn ofertajn elektojn por Adwords. La defaŭlta metodo estas konata kiel Broad Match. Ĉi tiu metodo montras vian reklamon al homoj serĉantaj la ŝlosilvorton, kiun vi elektis. Ĝi ankaŭ montras reklamojn, kiuj kongruas kun sinonimoj kaj rilataj serĉoj. Ĝi estas bona elekto por malmultekosta reklamado, sed ĝi povas kosti al vi multe da mono. Vi ankaŭ povas elekti oferti laŭ markitaj kondiĉoj, kiuj estas tiuj, kiuj havas vian kompanion aŭ unikan produktonomon alfiksitaj al ili. Multaj komercistoj diskutas ĉu aŭ ne ili devas oferti laŭ ĉi tiuj kondiĉoj, ĉar ofertado laŭ organikaj kondiĉoj ofte estas rigardata kiel malŝparo de mono.

Aŭtomatigita oferto estas la plej efika metodo por ĝustigi ofertojn. La avantaĝo de ĉi tiu opcio estas, ke vi povas optimumigi viajn kampanjojn por generi la plej altan nombron da klakoj. Mana oferto estas pli temporaba kaj postulas, ke vi regule faru ĝustigojn. Mana oferto permesas pli grandan kontrolon kaj personigon de viaj ofertoj, kaj ĝi permesas la uzon de specifa spektantaro, loko, kaj agordoj de Tago kaj Horo. Ĝenerale, estas 3 ofertaj elektoj por Google-reklamoj: Mana oferto kaj aŭtomata oferto.

Buĝetado

One of the most effective ways to promote a website is with Adwords. Ĉi tiu programo ebligas al vi atingi la plej grandan publikon disponeblan en la reto. Tamen, buĝetado por Adwords povas esti komplika. Vi unue devus kompreni kiel ĝi funkcias. Depende de viaj komercaj celoj, vi povas elspezi certan kvanton da mono por ĉiu klako aŭ impreso. Tiel ĉi, vi povas esti certa, ke viaj reklamoj ricevos la malkovron, kiun ili meritas.

Unu el la plej gravaj aferoj por konsideri dum buĝetado por Adwords estas memori la ROI. Se via kampanjo estas limigita de via buĝeto, vi ne ricevos tiom da klakoj kiom vi ŝatus. Vi devos atendi ĝis vi havos pli da mono antaŭ ol vi povas vastigi vian reklamadon. Ankaŭ, ne forgesu observi tendencojn. Ekzemple, kiam vi havas produkton kiu bone vendas, vi pli verŝajne ricevos vendojn dum certaj datoj aŭ tempoj.

Vi ankaŭ devus kompreni, ke via buĝeto nur iros ĝis nun. Se vi celas mallarĝan publikon, via buĝeto povus rapide malaperi. Tiuokaze, vi devos malaltigi viajn ofertojn por akiri pli da klakoj kaj CPAoj. Tamen, ĉi tio malpliigos vian averaĝan pozicion sur la serĉmotorrezultoj. Ĉi tio estas bona ĉar ŝanĝo en pozicio povas signifi ŝanĝon en konvertaj indicoj. Se vi elspezas grandan kvanton por Adwords, ĝi povas pagi fine.

Dum la plej multaj saĝaj komercistoj ankoraŭ fidas sur Guglo kiel valora kanalo, reklamantoj turnas sin al aliaj platformoj kiel Facebook kaj Instagram por atingi novajn klientojn. La konkurado estas furioza, sed vi ankoraŭ povos konkuri kun la grandaj knaboj. Do, la ŝlosilo estas trovi la ĝustajn ŝlosilvortojn kaj elspezi vian monon saĝe. Kiam vi planas vian buĝeton, ne forgesu konsideri la malsamajn aspektojn de via kampanjo.

Kiam vi planas vian ĉiutagan buĝeton, certigu inkluzivi limon pri kiom vi elspezas por reklamado de Google. Adwords will display aLimited by Budgetstatus message on your campaign’s status page. Apud ĉi tiu mesaĝo, vi vidos strekgrafan ikonon. Apud ĝi, vi vidos la ĉiutagan kaj kontan buĝeton, kiun vi asignis por ĉi tiu kampanjo. Tiam, vi povas ĝustigi vian buĝeton laŭbezone.

Kiel Elekti la Plej bonan Adwords-Kampanjan Strukturon por Via Retejo

Estas multaj diversaj specoj de reklamoj, kiujn vi povas meti en Adwords. These types of ads have different costs and CPC. Kompreni kion signifas ĉi tiuj faktoroj helpos vin elekti la plej bonan reklamon por meti. Vi ankaŭ volas certigi, ke vi uzas altkvalitan reklamon, kiu estas plej bona por via komerco. Ĉi tio estas la ŝlosilo al sukceso! En ĉi tiu artikolo, vi lernos kiel elekti la plej bonan AdWords-kampanjostrukturon por via retejo.

Ofertado

The key to successful paid advertising is to continually monitor and refine your campaign. Necesas certigi, ke vi celas la ĝustajn ŝlosilvortojn, kiuj estas tre rilataj al via komerco. Vi ankaŭ devus kontroli kaj ĝustigi vian kampanjon ofte, kiel necese, por optimumigi viajn rezultojn. Laŭ Weslee Clyde, enirmerkatiga strategiisto kun New Breed, estas esenca koncentriĝi pri la sperto de via kliento, kaj alĝustigu vian oferton laŭbezone.

Estas diversaj manieroj plibonigi viajn ofertojn, de manlibro al aŭtomatigita. Aŭtomatigitaj ofertstrategioj celas maksimumigi la rendimenton de via reklamo. Ĉi tiuj inkluzivas celi la ĝustan prezon per klako, kosto por ago, kaj cela reveno de reklama elspezo. Sed eĉ se vi uzas aŭtomatan ofertan strategion, gravas memori, ke Guglo bazas siajn ofertojn sur pasinta rendimento, do vi volos mane ĝustigi viajn prezojn se lastatempaj eventoj aŭ ŝanĝoj en via komerco faras ĝin necesa.

Kosto por klako aŭ CPC, alie konata kiel PPC, estas unu el la plej popularaj kaj efikaj manieroj oferti en Adwords de Google. Ĉi tiu metodo estas tre efika se vi celas specifan grupon de klientoj kaj ne atendas ricevi grandajn volumojn da trafiko ĉiutage.. Sed se vi planas veturi grandajn volumojn de trafiko, ĉi tiu metodo ne estas la plej bona elekto. La alia maniero estas CPM aŭ kosto por milo. CPM-reklamoj estas montrataj pli ofte en rilataj retejoj, kiuj montras AdSense-reklamojn.

CPC aŭ Plibonigita Kosto Per Klako estas alia metodo por konsideri. Ĉi tiu metodo celas reklamantojn, kiuj ne volas rezigni sian kontrolon. Kun manlibro CPC-oferto, vi povas agordi la nivelon de la CPC permane kaj ĝi ne transiros 30%. Male al la antaŭa opcio, ECPC havas pli altan CPC ol mana CPC, sed Guglo ankoraŭ provas teni la mezan CPC sub la maksimuma oferto. Ĝi ankaŭ povas pliigi vian konvertiĝon kaj plibonigi viajn enspezojn.

Krom CPC, alia grava aspekto de pagita reklamado estas ofertado pri ŝlosilvortoj. La oferto estas esence la kvanto, kiun vi pretas pagi por ĉiu klako. Dum la plej alta oferto estas grava, ĝi ne garantias la supran lokon sur paĝo unu. La algoritmo de Google konsideras plurajn faktorojn kiam determinas la rangotabelon de via reklamo. Ĝia algoritmo ankaŭ influas la kvaliton de viaj ŝlosilvortoj. Dum la plej alta oferto ne garantios al vi plej altan lokon en la SERP, ĝi certe plibonigos vian ŝancon akiri klakon sur via reklamo.

Kvalita poentaro

The quality score (ankaŭ konata kiel QS) estas tre grava afero por konsideri dum kurado de Adwords-kampanjo. Ĝi rekte influas la koston por klako kaj poziciigon de via reklamo. Dum optimumigo por QS povas esti defio, ĝi estas esenca por sukcesa kampanjo. Tamen, iuj faktoroj estas ekster la kontrolo de la konta administranto. Ekzemple, la landpaĝo postulos administradon de IT, dezajno, kaj evoluo. Ankaŭ gravas memori, ke ekzistas multaj aliaj faktoroj, kiuj kontribuas al la QA.

Kvalita poentaro estas la sumo de tri faktoroj, kiuj determinas la rangotabelon de Reklamo. Pli alta poentaro signifas, ke la anonco estas pli grava kaj sekurigos bonan SERP-pozicion kaj altiros kvalitan trafikon. En AdWords, kvalito-poentaro estas influita de kelkaj malsamaj faktoroj, sed la plej grava faktoro estas CTR. Se vi volas akiri altkvalitan poentaron, estas kelkaj konsiletoj por plibonigi vian CTR.

Pliigi la kvalitan poentaron de viaj ŝlosilvortoj povas plibonigi vian serĉan impreson kaj redukti vian koston por klako. En Adwords, gravas atenti pri ŝlosilvortaj agado-raportoj por vidi kion vi povas fari por pliigi vian kvalitan poentaron. Se ŝlosilvorto havas malaltan QS, gravas fari ŝanĝojn al la anonco. Bonkvalita poentaro gravas por la sukceso de via anonca kampanjo. Optimumante ŝlosilvortan reklaman kopion, vi povas optimumigi vian reklamon por altiri pli da trafiko kaj pliigi vian kvalitan poentaron.

Krom plibonigi la CTR, quality score will improve your adsposition on Google. Reklamoj kun alta QS estos montrata supre de la paĝo de la serĉrezultoj. Kaj, Kompreneble, pli alta QS rezultos en pli alta CPC kaj pli bona lokigo. Kaj ĉi tie eniras Siteimprove. You can get an in-depth analysis of your ad campaignsquality score through their website.

Graveco estas alia elemento, kiu helpas pliigi la QS. Ŝlosilvortoj devus esti rilataj al la enhavo de via retejo, kaj ili devus esti sufiĉe allogaj por konservi la atenton de la uzanto. Koncernaj ŝlosilvortoj devus esti inkluditaj en la kopio de la anonco kaj surteriĝo. Se viaj ŝlosilvortoj rilatas al la enhavo de via retejo, via Reklamo estos montrata al la plej gravaj uzantoj. Ĉi tio estas decida por altkvalitaj reklamaj kampanjoj.

Kosto por klako

There are several factors that affect cost per click, inkluzive de la industrio en kiu vi estas kaj la speco de produkto aŭ servo, kiun vi proponas. La ROI de via kompanio devas esti konsiderata, ankaŭ. Dum iuj industrioj povas pagi altan CPC, aliaj ne povas. Uzi la koston per klako-metriko helpos vin determini la plej bonan CPC por via komerco. Ĉi tio povas esti helpema pro diversaj kialoj, inkluzive de optimumigado de via reklamkampanjo.

La unua faktoro determinanta vian koston por klako estas la speco de produkto aŭ servo, kiun vi reklamas. Multkostaj produktoj kaj servoj verŝajne altiros pli da klakoj, kaj tiel postulos pli altan CPC. Ekzemple, se via produkto kostas $20, vi volas pagi ĉirkaŭe $20 per klako. Tio signifas, ke via reklamo kostos vin $4,000, sed povus enporti $20,000.

La sekva faktoro por konsideri estas la konvertiĝo. Ofte, des pli alta estas la CPC, des pli alta estas la konvertiĝo. Feliĉe, La funkcio de Plibonigita CPC-oferto-optimumigo de Google aŭtomate ĝustigos viajn ofertojn laŭ rezultoj, por ke via buĝeto ne malŝpariĝu. La meza CPC por Adwords estas $2.68. Ĉi tiu nombro povas esti multe pli alta se vi celas tre konkurencivan ŝlosilvorton.

Elekti malalt-konkurencivajn ŝlosilvortojn ankaŭ estas grava faktoro. Ekzemple, la kosto por klako por longvostaj ŝlosilvortoj povas esti pli malalta ol por ĝeneralaj kaj larĝ-kongruaj ŝlosilvortoj. Malalt-konkuraj longvostaj ŝlosilvortoj reprezentas specifan uzantan intencon kaj estas malpli multekostaj ol senmarkaj kaj larĝ-kongruaj ŝlosilvortoj. Uzado de longvostaj ŝlosilvortoj helpos vin plibonigi vian kvalitan poentaron kaj malaltigi vian CPC. Krom malmultekostaj ŝlosilvortoj, vi ankaŭ devus atenti ŝlosilvortojn kun altaj serĉaj volumoj.

Dum AdWords povas sendi vizitantojn al via retejo, dependas de vi konverti tiujn klakojn en dolarojn. Por fari ĉi tion, vi devas krei konvert-optimumigitajn landpaĝojn kaj Ad-Grupojn, kiuj respondas al specifaj produktaj paĝoj. Por utiligi viajn reklamajn kampanjojn, vi devas vendi sufiĉe da produktoj por kovri viajn elspezojn. Por certigi, ke vi havas la plej altan eblan konvertiĝon, vi devas krei surterpaĝojn kiuj estas detalaj kaj konsekvencaj.

Campaign structure

In order to get actionable insights from your campaign, vi devas starigi kampanjostrukturon. Ĉi tiu strukturo inkluzivas reklamajn grupojn kaj reklaman kopion, por ke vi povu celi koncernajn ŝlosilvortojn. Por ĉiu grupo, vi devus krei plurajn versiojn de la sama reklama kopio. Se vi celas plurajn ŝlosilvortojn kun similaj frazoj, krei apartajn kampanjojn por ĉiu grupo. Certigu, ke ĉiu reklamgrupo estas konektita al aparta kampanja celo.

Kampanja strukturo por Adwords-kampanjoj povas helpi vin akiri pli bonan ROI. Ĝi ankaŭ faciligos al vi administri vian konton. Vi povas krei grupojn kaj asigni buĝetojn al ili. La nombro da kampanjoj dependos de viaj komercaj celoj kaj tempaj administradkapabloj. Vi ankaŭ povas krei plurajn kampanjojn por malsamaj specoj de produktoj. Mallonge, kampanja strukturo estas nepra por interreta merkatado. Sendepende de via komerca tipo, estas multaj avantaĝoj uzi ĉi tiun tipon de strukturo.

Post kiam vi establis kampanjan strukturon, estas tempo nomi la kampanjojn. Via kampanjo nomo starigos la scenejon por filtrado kaj organizo. La nomo devus inkluzivi gravajn aspektojn de segmentado, kiel la speco de kampanjo, loko, aparato, kaj tiel plu. Tiel ĉi, vi povas vidi, kiuj aspektoj de via kampanjo estas plej rilataj al via komerco. Krom nomi viajn kampanjojn, certigu inkluzivi ŝlosilajn segmentajn aspektojn, kiel la produkto aŭ servo, kiun vi vendas.

Elekti la ĝustajn ŝlosilvortojn por via komerco estas esenca por akiri bonajn rezultojn de via AdWords-kampanjo. Bona ŝlosilvorto estas tiu, kiu havas altan serĉan volumon kaj malaltan konkurencon. Ŝlosilvorto kun alta konkurenco estas bona elekto, sed unu kun malalta serĉa volumo ne donos al vi la deziratajn rezultojn. Gravas elekti ŝlosilvortojn, kiuj reflektas la intencon de la uzanto. Alie, via reklamo malsukcesos generi sufiĉe da klakoj.

Krom ŝlosilvortoj, vi ankaŭ devus elekti kampanjostrukturon por viaj reklamoj. Iuj reklamantoj elektas dividi siajn kampanjojn laŭ aĝo. Dum iuj elektas dividi siajn kampanjojn laŭ produktoj, aliaj kreas kampanjojn bazitajn sur kliento dumviva valoro. Por abon-bazitaj entreprenoj, kampanja strukturo povas esti grava por via venda procezo. En ĉi tiuj situacioj, gravas krei plurajn kampanjojn por certigi, ke viaj reklamoj aperos sur la ĝusta paĝo en la ĝusta tempo.

Adwords-Konsiloj por Maksimumigi Vian Reklaman Buĝeton

Adwords

If you are looking to maximize your advertising budget, Adwords is the right place to start. You can set multiple campaigns and a lot of Ad Groups and keywords in your account. It’s also easy to create several Ads and change them later. But before you go all out with your AdWords campaigns, there are a few things you should know. The following tips will help you maximize your AdWords campaigns.

Kosto por klako

The cost per click of AdWords advertising varies widely depending on industry, produkto, kaj cela publiko. The highest and lowest CPCs are found in the legal, medical, and consumer services industries. It depends on how much you bid, your quality score, and your competitorsbids and ad rank. En multaj kazoj, you may be paying too much for a click if it is not highly targeted.

The cost per click of Adwords can vary widely, largely depending on the quality of your keywords, anonca teksto, kaj landpaĝo. With careful optimization, you can reduce your costs and generate the maximum ROI possible. But there is no magic formula for how to lower your CPC. There are a few methods to do it. Read on to learn more about how you can optimize your Adwords campaign. The first step is to analyze your data. Use the SECockpit’s CPC value feature. It will provide you with a comparison of a variety of keywords.

Ĝenerale, the average CPC of Adwords on the search network is $2.32, but it varies by industry. “Home securitygenerates more than five times as many clicks aspaint.In another example, Harry’s Shave Club paid $5.48 per click despite only being on page three of search results. Tial, the company earned $36,600. With that, AdWords are a great investment for your online business.

Kvalita poentaro

A quality score is a factor that affects your ad’s position and cost. Ekzemple, if two brands have identical ads, the one with a higher quality score will be placed in position #1, while the other will be in position #2. Here are some tips to raise your quality score. To improve your score, optimize your landing page. Ensure that your ad is relevant to the keyword grouping that it is targeting.

Your Quality Score is one of the most important factors that Google considers when calculating your ad’s position in search results. When you have a high quality score, you can expect to pay less per click. A low quality score, Aliflanke, will penalize you. A recent audit of thousands of PPC accounts showed that low Quality Score ads cost around 400% more per click than high-quality ads. So a high quality score can save you up to 50%.

Ju pli alta la kvalito-poentaro, the higher the ad’s position will be in the search results. Ads with higher Quality Scores are more visible, resulting in higher click-through rates and higher conversions. Cetere, Google rewards professional ad writers for ensuring that their ad’s quality score is high. Increasing your Quality Score will not only increase your campaign success, it will also lower your costs.

Ofertado

If you’re a control freak, you’ll love Adwords. It allows you to determine when, where, how much, and to whom you’ll advertise. You can target your customers strategically and make sure your ad shows up in the first few results. You can also control the bidding and stay ahead of your competition in a bidding war. Bid on the right keywords to get the most clicks and increase your ROI.

Kosto Por Klako (KPĈ) bidding is the most common method for advertisers to use in their Adwords campaigns. With this method, advertisers determine how much they’ll pay per click, aŭ “click”. This is considered the standard method of bidding, but there are several others. Learn how to use CPC bidding to optimize your advertising budget. By following these tips, you’ll be able to increase your return on investment (REĜO) and increase the quality of your conversions.

Bidding on Adwords is a highly complex process. The more sophisticated your Adwords campaign, the more detailed your bid optimization can be. You can use bid modifiers to target specific geographic areas or times of day. Using bid modifiers is an excellent way to increase your clicks without breaking the bank. There are many ways to customize your bid, but the basic principle is to set the maximum bid for the keyword you want to target.

Kosto por konvertiĝo

One of the most important metrics of online marketing is cost per conversion. Higher CPC means higher conversion rates. To get the best conversion rate, consider Google’s Enhanced CPC bid optimization feature, which automatically adjusts your bid based on results. This is most useful for niche keywords and helps you stretch your budget further. As of 2016, the average cost per conversion is $2.68. Tamen, you should remember that it’s not a perfect measure. It’s still a good indication of what you should be spending on Adwords.

The cost per conversion in Adwords depends on a few different factors, including the keyword, anonca teksto, kaj landpaĝo. Ĝenerale, a higher CTR indicates that your ad is relevant and effective. Use a Google Sheet to track your conversion rates. The more relevant your ad, the lower the CPC. Tiel ĉi, you can measure the return on investment. Using this method will help you understand your overall costs and see if you can cut down on your spending.

Another important consideration is demographics. Since many people use mobile devices to search the internet, you should allocate more of your budget for mobile searches. Alie, you risk wasting money on unqualified traffic. It is essential to create ads that appeal to mobile users in order to maximize your profits from Adwords. If you don’t know your target audience, you won’t be able to target them effectively. You should consider demographics when choosing the keywords for your ad group.

Campaign goal

You can set a campaign goal for your Adwords account based on the number of conversions you want to achieve. This metric is easily found in the optimization score section of the campaign dashboard. You can choose from a number of options when creating a campaign goal. Some options include converting visitors, increasing conversion value, increasing click-through-rate, or impression share. These are all possible campaign goals and can be customized according to your needs.

The campaign goal is one of the most important elements of Google Ads campaigns. It helps you identify which features you need to make your campaign successful. It is important to align the goal with your main business objective. Ekzemple, if you want to increase sales, you should set a goal for driving website traffic. Tiel, you can engineer your campaigns to get the desired ROI. Once you have set a goal, you can start creating your campaign.

You can set different bids for different goals. If you want to optimize your ads for store visits, set the biddable attribute for all CampaignConversionGoal objects that have the category store_visit. Unufoje vi faris tion, you can optimize your Ads for conversion actions. You can also set the category of the goals and adjust their bids accordingly. If you want to improve your store visit campaigns, set the biddable attribute to true for each goal.

Kiel Adwords Povas Pliigi Viajn Konvertajn Indicojn

Adwords

Se vi provas stiri trafikon al via retejo, Adwords povas helpi vin pliigi viajn konvertajn indicojn. Ĉi tiu tipo de pagita serĉo estas pli rapida ol organika serĉo kaj povas kompensi la tempon necesan por komenci generi trafikon. Se uzata ĝuste, Adwords-kampanjoj povas helpi vin altigi markkonscion, pliigi kvalifikitan trafikon al via retejo, kaj certigu, ke vi restas konkurenciva ĉe la supro de la Guglo-rezulta paĝo. Laŭ studo de Guglo, pagitaj reklamoj pliigas la verŝajnecon, ke uzanto klaku sur organika reklamo.

Kosto-po-klako (CPP) ofertante

KPĈ (kosto por klako) oferto por Adwords determinas kiom reklamanto pagos por klako sur anonco. La monsumo kiun reklamanto ofertas estas nomita la maksimuma oferto. Ĝi baziĝas sur tri faktoroj: ŝlosilvorto-rilateco, alterpaĝo kvalito, kaj kuntekstaj faktoroj. Gravas memori, ke alta maksimuma oferto ne ĉiam signifas, ke vi gajnos la aŭkcion. Se vi povas optimumigi vian reklamon por alta Kvalita Poentaro kaj Ad Rank, vi povas signife pliigi vian AdWords-elspezon.

Se vi ne certas pri via CPC, vi povas uzi la ilon de SEMrush Keyword Magic por ekscii, kio estas via meza CPC. Ĝi montros al vi la ŝlosilvorton kaj ĝiajn rilatajn variaĵojn, kaj diros al vi ilian mezan CPC. Unufoje vi havas bonan ideon pri tio, kio estas la CPC por via ŝlosilvorto, vi povas elekti pli multekostan CPC se necese.

Kiam vi uzas CPP por Adwords, vi povas agordi vian maksimuman CPP-oferton por ĉiu ŝlosilvorto kaj reklamgrupo. Por uzi ĉi tiun funkcion, vi devas agordi minimumajn vokojn kaj klaki sojlojn. Call Metrics havas helppaĝon por agordi ofert-po-vokon. Ankaŭ indas kontroli la kvalitan poentaron de via reklamgrupo. Kaj ne forgesu uzi la funkcion de Vokaj Etendoj se ĝi disponeblas.

Kosto-po-klaka oferto por Adwords estas la plej efika metodo por reklami retejon. Ne temas nur pri pliigi vian buĝeton, sed ankaŭ pliigante vian konvertiĝon. Vi povas uzi malsamajn CPC-oferteknikojn, inkluzive de konverta oferto kaj PPC-oferto. Agordante maksimuman CPC, vi povas maksimumigi viajn klakojn surbaze de via buĝeta grandeco.

Unu maniero por pliigi vian CPC estas uzi reklaman gravecon. Vi povas pliigi la nombron da konvertiĝoj celante specifajn spektantarojn per koncernaj reklamoj. Krom uzi koncernan CPC, vi ankaŭ povas uzi Keyword Magic-ilon por trovi longvostajn ŝlosilvortojn. Ĉi tiu ilo helpos vin mallarĝigi viajn serĉajn terminojn. Tiam, kombini plurajn el ili en koncernan reklamgrupon.

Kvalita poentaro

Por akiri la plej bonan kvalitan poentaron por via Adwords-kampanjo, vi devas optimumigi la reklaman kopion. Certiĝu, ke ĝi kongruas kun la ŝlosilvortoj, kiujn vi reklamas. La enhavo de la reklama kopio devas esti grava kaj informa. Krome, la reklamgrupo, kiun vi kreis, devas inkluzivi la ŝlosilvortojn “bluaj plumoj.” La enhavo de la surteriĝo devas provizi la ĝustajn informojn, kiujn via reklamo provas provizi.

Via kvalita poentaro estas determinita de tri faktoroj: la atendata klakprocento (CTR), la graveco de la anonco, kaj la sperto de la landpaĝo. CTR estas mezurita surbaze de historiaj datumoj de reklamoj uzante la ŝlosilvorton, kiun vi elektis. Alta CTR indikas, ke via reklamo rilatas al via publiko. Se ĝi ne estas, via reklamo ricevos malaltkvalitan poentaron. Se la CTR de via reklamo estas malalta, nepre adaptu vian reklaman tekston laŭe.

Kiel vi verŝajne divenis, la kvalita poentaro de via reklamo determinas kie kaj kiom ĝi kostas por klako. Via reklamo aperos sur la unua paĝo de serĉrezultoj se via kvalita poentaro estas alta. Ju pli alta la poentaro, ju pli malalta estos via reklamkosto. Por pliigi vian Kvalitan Poentaron, vi devos certigi, ke vi optimumigas vian landpaĝon kaj ŝlosilvortojn. Ĉi tio signifas certigi, ke la enhavo de via anonco rilatas al la ŝlosilvorta grupigo.

Via anonco kaj ŝlosilvortoj devas kunligi. Malalta CTR estas la plej malbona maniero plibonigi vian kvalitan poentaron. Gravas certigi, ke vi havas alteriĝan paĝon por iu ajn ŝlosilvorto, kiu estas malalta en CTR. Ju pli bona estas la reklamo, des pli verŝajne la publiko klakos sur ĝi. Sed ne sufiĉas krei bonegan enhavon. Via reklamo devus esti vide alloga kaj alloga.

La Kvalita Poentaro por Adwords estas nombro, kiu estas kalkulita surbaze de la enhavo de via retejo kaj la reklamoj, kiujn vi afiŝas.. Altaj poentoj signifas, ke via reklamo aperos pli alta en serĉrezultoj. Ĉi tio povas akceli la sukceson de via kampanjo kaj redukti viajn kostojn. Malalta kvalito-poentaro difektos vian komercon. Pliigante viajn reklamojn, vi povas superoferi viajn konkurantojn kaj altigi vian kvalitan poentaron al la ĉielo. Vi povas plibonigi vian Kvalitan Poentaron dungante profesian reklamisto.

Alteriĝopaĝo

Estas tre grave krei alteriĝan paĝon por Adwords por akiri la plej bonajn konvertajn indicojn. AdWords permesas krei reklamajn kampanjojn bazitajn sur ŝlosilvortoj, sed surteriĝo-paĝo plibonigos viajn konvertajn indicojn. Certigu, ke via alterpaĝo enhavas utilajn informojn kaj kongruas kun la resto de via retejo. Cetere, vi devus eviti kopi-alglui la saman enhavon kaj mesaĝojn kiel la de viaj konkurantoj..

Unue, vi devus certigi, ke via surteriĝo-paĝo estas optimumigita por SEO. Vi povas facile fari tion uzante treni kaj faligi konstruilon. Certigu, ke la enhavo de via alterpaĝo rilatas al viaj reklamoj kaj ke la vizitantoj estas facile navigi. Vi povas uzi ilojn kiel SeedProd por krei la plej bonan landpaĝon por via komerco. Ĉi tiu ilo ankaŭ ofertas tren-kaj-faligi redaktilon, kiu povas fari vian landpaĝon pli facile krei.

Krom esti ŝlosilvorto-specifa, via alterpaĝo devus enhavi konvinkan kopion, kiu konvinkas vizitantojn agi. Via kopio ankaŭ estu facile legebla kaj komprenebla. Uzu titolojn por plifaciligi la legan navigadon kaj kuglojn por reliefigi gravajn punktojn. Ĝi ankaŭ devus esti alloga por allogi la leganton legi pli. Vi ankaŭ devus doni detalojn pri via produkto aŭ servo por ke la vizitantoj interesiĝu pri aĉeti ĝin. Gravas enmeti ligon al via retejo, sed ne troigu ĝin.

Bone kreita landpaĝo pliigos vian konvertan indicon. Cetere, ĝi ankaŭ helpos vin redukti vian koston por akiro. Kiam vi uzas bonan landpaĝon, vi povas atendi ricevi plian trafikon de serĉiloj. La plej bona maniero krei efikan surteriĝo-paĝon estas analizi viajn ŝlosilvortojn kaj elekti ŝlosilvorton. Vi ankaŭ povas uzi ilojn kiel Semrush, Serpstat kaj Google Keyword Planner por helpi vin pri ŝlosilvorta esploro.

Via alterpaĝo devus inkluzivi konvinkan titolon. Ĉi tio estas la plej grava elemento de la kopio. Memoru, nur malgranda nombro da vizitantoj efektive legos la reston de via kopio, do ĝi devas puŝi vian proponon kaj respondi la tn “Do kio?” demando. Ĉi tio faciligos al vi konverti la trafikon en vendojn. Se vi optimumigas vian landpaĝon, ĝi havos pozitivan efikon sur via konto de Google Ads kaj pliigos vian konvertan indicon.

Ŝlosilvorto esploro

Ŝlosilvorto-esplorado estas esenca parto de serĉmerkatado, precipe se vi lanĉas novan retejon aŭ produkton. Ĝi helpos vin determini, kiujn ŝlosilvortojn serĉas viaj eblaj klientoj. Vi povas fari ŝlosilvortojn per uzado de senpagaj iloj kiel la ŝlosilvorta planisto de Google, kiu taksas monatajn serĉvolumojn kaj monitoras tendencojn en reala tempo. Ŝlosilvortoj ankaŭ montras al vi koncernajn frazojn, ĉefaj serĉaj terminoj, kaj altiĝantaj aŭ tendencaj temoj. Jen kelkaj manieroj fari ŝlosilvortojn por via AdWords-kampanjo.

Alia efika maniero esplori ŝlosilvortojn estas uzi ilon kiel SEMRush, kiu donas al vi la ŝlosilvortojn de Google Adwords. Ĝi estas precipe utila kiam vi volas vidi, pri kio proponas via konkurenco. Ŝlosilvorto Spiono kaj SpyFu estas bonegaj elektoj por esploro de konkurantoj, sed ili nur donas al vi datumojn por Usono kaj Britio, kaj Irlando ne estas kovrita de tiuj du landoj. Se vi vendas produkton aŭ servon en Irlando, vi devos koncentriĝi pri ŝlosilvortoj rilataj al via regiono.

Post elekto de sema ŝlosilvorto, vi devus pligrandigi ĝin al pli alta nivela listo de rilataj ŝlosilvortoj. Memoru, ke via cela publiko uzos ŝlosilvortojn por serĉi solvojn, kaj ĉi tiu informo estas valora. Ricevi vian enhavon antaŭ viaj eblaj klientoj dum ili serĉas respondojn povas pliigi vian trafikon. Post kiam vi malvastigis vian liston de semoj, vi povas komenci vian serĉkampanjon per adwords kampanjo por via retejo.

Ĉefa parto de ŝlosilvorto-esplorado por Adwords estas determini vian celgrupon kaj trovi altvalorajn ŝlosilvortojn, kiuj celas vian publikon.. Ŝlosilvorto-esplorado estas la plej bona maniero trovi koncernajn ŝlosilvortojn. La ŝlosilvorta ilo de Google povas helpi vin fari ĉi tion, kiel povas pagitaj iloj kiel Ahrefs. Uzado de ĉi tiuj iloj permesos al vi generi liston de koncernaj ŝlosilvortoj kaj mezuri ilian serĉan volumon. Farante ĉi tion, vi povas trovi profitajn ŝlosilvortojn por via retejo, kaj akcelu la rangotabelojn de serĉiloj de via retejo.

Post kiam vi malvastigis viajn celajn ŝlosilvortojn, vi povas uzi la Ŝlosilvorton de Guglo kaj aliajn ilojn por trovi similajn terminojn. Necesas kompreni vian celgrupon kaj kiel adapti viajn kampanjojn al iliaj bezonoj. Uzu la ilojn por trovi la ŝlosilvortojn, kiujn via celita publiko serĉas, kaj poste kreu ŝlosilvorton bazitan sur ĉi tiuj parametroj.. Uzi la Google Keyword Planner estas bonega komenco, sed vi neniam povas havi tro da ŝlosilvortoj.

Adwords Konsiloj – Kiel Maksimumigi Vian Adwords-Kampanjon

Adwords

You can create multiple campaigns in your AdWords account and use a wide variety of keywords, ads, and ad groups to target your target audience. The main goal is to convert these clicks into sales. But before you start creating and deploying your campaigns, there are a few things you should know. To maximize your Adwords campaign, be sure to follow the following tips. In addition to keyword research and ad copy, you should also keep track of how much your campaign costs.

Ŝlosilvorto esploro

Before you begin to promote your products or services, you must do some keyword research. Keyword research is the process of identifying profitable markets and search intents. Keywords help you obtain statistical information about internet users. In order to choose the right keywords for your ad campaigns, you must use Google’s keyword tool. Using this tool will help you find phrases that are relevant to your product or service and that will draw the attention of those who are already interested in your product or service.

To find keywords that will attract your target customers, try to think about what your ideal customer is actually looking for. Ekzemple, a logo designer may be searching for a design company with a certain price. This will help you determine the right AdWords keyword budget. If the buyer is looking for a logo, ekzemple, you would want to focus on this specific keyword. Tamen, this type of keyword is not as profitable as the other two options.

You can also use a combination of keywords. People generally use phrases instead of a single word. Tiel ĉi, they can target the exact same audience. Tiam, when they find something they want, they can easily reach them. Unufoje vi havas liston de ŝlosilvortoj, you can start to write content for that keyword. Keyword research is crucial for improving your ranking on search engines and attracting a more targeted audience. When you pick the right keywords, you are half-way done.

Once you’ve compiled your list, it’s time to conduct keyword research. Keyword research takes anywhere from five minutes to several hours, depending on your size and industry. With keyword research, you’ll gain better insight into your market’s search behaviors and design stronger SEO campaigns. Relevant keywords help you fulfill the needs of your users and outrank competitors. And low competition means fewer competitors, making it easier to rank high for keywords that have a high monthly volume.

Using Google’s Keyword Planner, you can determine which keywords have high search volume by month. Ekzemple, summer months should target keywords that get a high amount of traffic. It’s easy to get lost in a long list of keywords and make your ads fall into obscurity. The best way to narrow down your list is to use the Keyword Planner’s filter options, which appear in the lower left corner of the screen.

Adwords ad copy

Writing good Copy for Adwords ads can seem like an easy task. You need to include only a few words, but they have to be compelling to get the reader to click. The copy should match the landing page, ankaŭ. KlientBoost has tested over 100 different ad copywriting tricks and found the following 10 to be the most effective. Keep reading for some great tips. You should always use a compelling call-to-action, ŝlosilvortoj, and special features.

A callout extension can be used for supporting information that isn’t included in the ad copy. These extensions work like in-site navigation and direct readers to specific pages on a website. Ekzemple, a Nike ad could include a list of popular products and sections. A Callout extension can be used for even more information, but it should not exceed 25 karakteroj. Use this technique sparingly.

A searcher who sees your ad includes the search query will be more likely to convert. Ad copy that includes the search query will increase the chances of conversion. By incorporating the search query in the ad, it is more likely to be clicked by the searcher. You’ll save money on Adwords ads by boosting your ROI. And the best part is that Anyword has a 7-day free trial.

Dynamic keyword insertion is a powerful feature that allows advertisers to make their headline and ad content relevant to the keywords searched for in the ad. It is especially effective for different audiences and call-to-actions. IF Functions help you customize your Ads based on the user’s search. If your audience is largely male, you might want to consider changing the headline. Alie, you’ll end up with ads that are not relevant to their search terms.

Power words draw people in and engage their emotions. “Youis the biggest power word, and it is extremely effective. Se uzata ĝuste, it focuses on the audience rather than your business. This approach increases your chances of attracting conversions. A great copywriter anticipates the reactions of his or her audience and answers questions before they ask them. You can also choose to change the case of your headlines to make them more appealing to smaller screens.

Adwords conversion tracking

You can implement Adwords conversion tracking on your website by using a code that’s integrated into your web pages. Once the code is deployed, you’ll see a new column called Converted Clicks. This information will be helpful for optimizing your account and writing new ads. It can also help you choose the right keywords and bids for your ads. To enable conversion tracking, go to the Adwords interface and click on the Accounts tab.

The first step in configuring AdWords conversion tracking is to choose a conversion type. This can be a purchase, a sale, signup, or a view of a key page. Once you’ve chosen a conversion type, you can select a corresponding category in the AdWords interface. You can also create new conversion types, which is useful if you’re running a large number of ads.

You can also use a global snippet for your site, which is an AdWords pixel that can be placed on any page of your site. This will help you to see which AdWords conversions are leading to sales. If you have multiple ads running at the same time, you can use a single global snippet for each ad, so you can see which ad is working the best.

Using Adwords conversion tracking can help you measure your ROI and increase your conversion rates. This will also allow you to take advantage of Smart Bidding strategies, which automatically optimise your campaigns based on your business goals. This will result in more conversions and more customer activity. By focusing on the right keywords, you can get your ads in front of the most relevant people and improve your ROI. Tiel ĉi, you’ll be able to better optimize your Adwords campaigns and reap the maximum profit from your investment.

Once you have your Adwords account set up, you can configure your website to track your conversions. Tiam, you can install a global site tag. Once it is installed, go to the Analytics dashboard and enter gtag(‘config’,’AW-CONVERSION_ID’). After installing the global site tag, configure it for conversion tracking. You’ll need to provide a conversion ID that matches your Google Ads account, or else you’ll get error messages.

Cost of Adwords campaign

The cost of an Adwords campaign depends on many factors, including the type of ad you choose, daily budget, and the number of clicks you want to receive each day. Creating a budget for your campaign is essential to help you manage your costs. A daily budget is determined by the maximum CPC that you are willing to pay for each ad. Plej ofte, this amount is equal to one third of your monthly budget.

You should set a reasonable daily budget, since it is necessary to collect data in order to make improvements. The best way to set your budget is to start small and gradually work your way up. Most companies will begin with a small budget and then increase it as their ad spend grows. Tamen, it is vital to keep in mind that the cost of ad spend can go up or down depending on the type of business you run.

Although the cost of an Adwords campaign may be prohibitive for some businesses, many people can benefit from it. It is a highly effective way to promote a business and reach millions of potential customers. While it can be expensive, AdWords can help you offset the cost of your ad campaign by improving conversion rates. Using Google AdWords is a worthwhile investment, and the results can be impressive.

Using negative keywords is an excellent way to minimize your ad spend. By hiding your ads when a user searches for a particular term, you can save money on clicks that do not lead to a conversion. By implementing a negative keyword strategy, you can greatly reduce your AdWords campaign and increase your ROI. With the help of a good online tool, you can find out which keywords bring in the most clicks and reduce your spending.

Kiel eltiri la Plejparten de Viaj Adwords-Kampanjoj

Adwords

If you want to create an effective campaign on Adwords, you will need to know a few basic things to make your ad stand out. Por fari ĉi tion, you should focus on your keywords, KPĈ (kosto por klako), Quality score and competitor intelligence. Por komenci, you can start with automatic bids. You can also set bids manually, but this may require extra maintenance. Cetere, your ad copy should be short and to the point. The headline is the first thing that users see and should convince them to click on it. A clear call to action is also very important.

Keyword targeting

If you’re trying to attract new customers to your website, you may want to try using paid search or AdWords to promote your product. This type of advertising is often used by small businesses that are looking to sell something right now, but can be expensive for advertisers. Keyword targeting in Adwords allows you to customize your ads to target those users who are searching for your product or service. With keyword-targeting, your ads will appear only when they are most likely to be interested in what you have to offer.

Ekzemple, a fashion blog is a great place to advertise. A user searches forhandbag trends.They find the article and click on a keyword-targeted ad featuring a high-margin handbag. Because the ad is relevant to the context, the visitor is more likely to click on it. This increases the chances that someone will click on the ad and purchase the product.

Keyword targeting in Adwords works by showing a display ad or video ad to people who are actively looking for the products or services you offer. You can also target specific pages of your website so that your ad or video is displayed on a webpage the user chooses. Once a person clicks on an organic listing, via anonco estos montrata, as well as any relevant content that matches the keyword.

Another popular strategy in Adwords is to use the Google Ads Keyword Tool to find new keywords. It allows you to combine multiple keyword lists and track the search volume for a particular topic. Cetere, the tool will provide historical search volume data for the chosen keywords. These keywords can help you refine your keyword strategies based on what your target audience is looking for. In addition to targeting keywords, keyword targeting can help you adjust your strategy depending on the season or the news.

Kosto por klako

There are a few factors that determine the cost per click for Adwords. These include the quality score, ŝlosilvortoj, anonca teksto, kaj landpaĝo. To reduce your cost per click, make sure all of these elements are relevant and effective. Ankaŭ, it is important to increase your click-through-rate (CTR) to ensure you are getting a high ROI. In order to determine your CTR, create a Google Sheet and record the costs of each click.

Once you have a basic idea of how much your CPC is, you can begin to tweak your campaign. A simple way to optimize your ads is to improve their quality score. Ju pli alta la kvalito-poentaro, the lower your CPC will be. Try optimizing your website content and ad copy, and make sure your ads are relevant to users’ serĉoj. Try to improve your quality score, and you can save up to 50% or more on your CPC.

Another way to decrease your CPC is to increase your bids. You don’t have to increase your bid drastically, but it can help you get more conversions for less money. The key is knowing how much you can bid before your conversions become unprofitable. A minimum of $10 can bring in a healthy profit margin. Krome, the higher you bid, the more likely you will be to get the desired conversion.

Finfine, the cost per click for Adwords depends on the industry you are in. Ekzemple, if you sell a $15 e-komerca produkto, a cost per click of $2.32 may make more sense than a $1 click for a $5,000 servo. It is important to understand that cost per click varies greatly depending on what type of product you are selling. Ĝenerale, tamen, if it’s a service or a professional-looking business, the cost per click will be higher.

Kvalita poentaro

There are several factors that contribute to the quality score of your ads. You can improve your Quality Score by creating relevant ads and landing pages. The Quality Score is not a KPI, but it is a diagnostic tool that can help you understand how your campaign is performing. It is a guide that will help you get a better result. You should always aim for a high Quality Score in your ad campaign. To get the most out of your ad campaigns, here are a few tips:

Unue, try to choose the right keywords for your ad campaign. You can do this by using a keyword tool. A tool that lets you find relevant keywords is available at Google. It will help you choose the most relevant ad group. Krome, make sure your ads contain your keyword in the headline. This will improve your quality score and increase the chances of them being clicked on. You can check if your keywords are relevant or not by clicking on the “Ŝlosilvortoj” section in the left sidebar and then clickSearch Terms.

Aside from keywords, you should also check the click-through rate of your ads. A high Quality Score means that the ad is relevant to the searchersqueries and landing pages. A low Quality Score means that your ads are irrelevant. Google’s main goal is to give searchers the best experience possible and that means making the ads relevant to the keywords. A high Quality Score is best for your ads if they get as many clicks as possible.

Konkuranto-inteligenteco

One of the best ways to gather competitive intelligence for Adwords is to research your competitors. This means understanding their keyword lists, campaign structure, offers, and landing pages. You should always conduct competitive analysis to stay on top of your competitors. The more you know about your competitors, the easier it will be to gather competitive intelligence. This can be very useful in forming a marketing strategy. Krome, it can be useful to identify new opportunities.

The best competitive intelligence tools are constantly updated, so that you always stay one step ahead of your competitors. The data you gather from these tools will help you make informed decisions and stay on top of your competitors. Mezume, estas 29 companies that are closely related to yours. By using these tools, you can see what these companies are doing and what they’re doing well. You can also find out their strategies and decide whether they’ll help you succeed.

SimilarWeb is another great tool to use for competitive intelligence. This tool allows you to compare your website to competitorsto see what kind of performance they’re getting. In addition to traffic, you can check domains and competitors to see if they’re increasing traffic or losing market share. This competitive intelligence is crucial for digital marketing. You’ll have to know your competition to be successful. Feliĉe, there are free tools that can give you a rough idea of where you stand in the industry.

Once you’ve identified your competitors, you can begin to compare their strengths and weaknesses. Having competitive intelligence on your competitors will give you an edge and make your marketing strategy better. The marketing team can use this data to develop new marketing initiatives, and the sales department can use this information to fine-tune its sales scripts. It’s important to include sales and customer feedback when you’re planning your next campaign.

Keyword themes

When using Adwords, it is important to remember to use keywords that reflect your business offerings. Alivorte, avoid single words that are too generic. Anstataŭe, use longer phrases such as “livero de organikaj vegetaĵaj skatoloj,” which is a highly specific phrase that will attract the right customers. It is less effective to use multiple keywords separately, tamen. It is important to note that different customers may use a variety of terms to describe your products and services, so make sure to list all of these variations. These variations can include spelling variations, plural forms, and colloquial terms.

Google Ads Smart Campaigns use keyword themes, which are different from Google Search campaigns. These themes are used to match your ads to searches a person would perform for your products or services. Ĝenerale, Google recommends a maximum of seven to ten keyword themes, but the number of themes you use is up to you. Make sure that you use keyword themes that are similar to the searches that people would use to find your product or service. The more relevant your keyword theme is, the more likely your ads will appear on the search results page.

Creating multiple campaigns is a great way to target different product categories. Tiel ĉi, you can focus more of your advertising budget on a particular product or service while making it easier to compare performance of various keywords in your campaign. Krome, you can use different keywords for different product categories. You can also make separate campaigns for each of them to highlight one aspect of your business. You can edit a Smart campaign by clicking on its name and then selecting keyword themes.