Lista di verificazione per quessa
Ads Ads perfetta
Set contu
Simu esperti in questi
Industrie per AdWords
whatsapp
skype

    U telefunu: +49 8231 9595990

    Blog

    Dettagli di Blog

    Passi per Sceglie e Migliori Parolle Chjave per Google Ads

    Google AdWords

    Parolle chjave è frasi selezziunate assicuranu, chì a ghjente, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, Vede i vostri annunci google. E parolle chjave ghjuste aiutanu, per attirà i clienti putenziali, migliurà i tassi di clic è riduce i costi di publicità.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, ciò chì offre. Quandu qualchissia inserisce e parole chjave in google simile à i prudutti chì vendite, cerca una sucietà cum'è a toia. Di conseguenza, a ghjente tende, chì cliccanu nantu à u vostru annunziu, dighjà à què, cumprà da voi.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, chì cunvene à i toi, chì parolle è frasi scriveresti in google? Pensanu, pigliendu a so piazza.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, per ghjunghje in cima. Dunque, e vostre parolle chjave devenu currisponde esattamente à a parolla in i vostri annunci. Questu deve currisponde à e parolle è e frasi nantu à a pagina di destinazione di u vostru situ web, à quale si riferisce a publicità.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Ùn siate tentatu di fà la, Aghjunghje parolle chjave, chì ùn sò micca pertinenti per voi, ma generate assai trafficu. A ghjente, chì vi indirizzate, ùn sò micca interessati à u vostru pruduttu o serviziu, quandu u costu hè più altu, è questu puderia esse deprimente per a vostra impresa.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Cusì fate sempre variazioni in e vostre parolle chjave. Quessi ponu esse termini d'ogni ghjornu, Sinonimi, Nomi di prudutti è ortografie alternative, ecc.. esse. Pudete ancu aduprà ortografie cumunemente usate.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Tuttu ciò chì duvete fà hè di dì una parolla, entre una frasa o una pagina, assuciatu cù u, vulete publicità, è dopu selezziunate e chjave chjave da i risultati. Una volta chì avete alcune idee iniziali, pudete aduprà u megliu di elli, per generà idee, chì sò ancu più specifici.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. A manera, cumu inserisce e parole chjave, Sò definiti, chì partita vulete.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • Phrasenübereinstimmung
    • Genaue Übereinstimmung
    U nostru video
    INFORMAZIONI DI CUNTATU