Контролен списък за това
Перфектни реклами AdWords
Задайте акаунт
Ние сме експерти в това
Отрасли за AdWords
WhatsApp
скайп

    електронна поща info@onmascout.de

    Телефон: +49 8231 9595990

    Блог

    Подробности за блога

    Основи на AdWords – Настройване на вашите реклами в AdWords

    Adwords

    In Adwords, you can set up your ad by selecting a Broad match or Phrase match. You can also set up a Single keyword ad group. И накрая, you can adjust your Quality score to your liking. But before you start, there are some important things to keep in mind. Широко съвпадение: It’s the best way to find people who are searching for your product or service. Phrase match: This option is best suited for those who have a broad idea about the product or service they are offering.

    Широко съвпадение

    When using broad match in Adwords, you want to make sure your ad focuses on the right keywords. Ключовите думи с широко съвпадение имат най-голям обем импресии и могат да ви помогнат да намерите най-подходящите ключови думи. На свой ред, ключовите думи с широко съвпадение могат да ви помогнат да спестите пари от рекламния си бюджет чрез намаляване на неподходящите кликвания и увеличаване на процента на реализация. Ключовите думи с широко съвпадение могат също да се използват за насочване към пазарни ниши. Ключовите думи с широко съвпадение също са чудесни за компании, които предлагат голямо разнообразие от продукти и услуги.

    Например, сайт за дрехи може да продава малки черни рокли, или големи дамски рокли. Широкото съвпадение може да бъде разширено, за да включи тези термини като отрицателни. По същия начин, можете да изключите термини като червено или розово. Ще откриете, че широкото съвпадение ще бъде по-ясно при нови акаунти и нови кампании. Логично е да използвате по-конкретни ключови думи, но ако не сте сигурни към какво се опитвате да се насочите, опитайте първо с широко съвпадение.

    Като нов рекламодател, може да искате да използвате широко съвпадение като тип по подразбиране. въпреки това, важно е да се отбележи, че широкото съвпадение може да доведе до реклами, които може да не са подходящи за вашия бизнес. Също, ще трябва да се справите с неочаквани заявки за търсене, които може да са неуместни. Това не е добра идея, ако сте нов в Adwords и нямате представа как да използвате различни типове съвпадение.

    When using broad match in Adwords, уверете се, че насочвате към правилните ключови думи. Широкото съвпадение е най-общият тип съвпадение, така че позволява на рекламите ви да се показват за голямо разнообразие от условия. Това може да ви помогне да получите много кликвания върху рекламите си, но също така ще трябва да им обърнете голямо внимание и да се уверите, че са подходящи за вашия бизнес. Така, когато избирате ключова дума с широко съвпадение, уверете се, че отговаря на вашия бизнес’ пазарна ниша.

    Phrase match

    Използването на опцията Phrase Match в Adwords ви позволява да разберете какво търсят клиентите, като анализирате какво въвеждат в лентата за търсене. Като ограничите разходите си за реклама до търсения с точната фраза, можете по-добре да насочите аудиторията си. Съвпадението по фраза е чудесен начин да подобрите ефективността на вашата рекламна кампания и да получите по-висока възвръщаемост на инвестициите. За да научите повече за съвпадението по фраза в AdWords, прочетете нататък.

    С тази настройка, вашите ключови думи ще бъдат по-добре насочени, защото са свързани с това, което хората търсят. Google използва типове съвпадение от началото на платеното търсене. в 2021, те променят начина, по който използвате тези настройки. Съвпадението по фраза е заместител на модификаторите за широко съвпадение. За сега, трябва да използвате двата типа съвпадение. Phrase match requires keywords to be in the same order as the query and the phrases.

    Например, a phrase match account may be more profitable than an exact match account. This strategy will not appear for searches with the keyword intact, but it will show up for phrases that are relevant to your business. Phrase match in Adwords is a great way to target users without a huge keyword list. Така, what are the advantages of using Phrase Match in Adwords? There are several. Let’s take a look at each of them.

    A negative keyword list is the best way to block unwanted clicks. The AdWords Negative Keywords List has more than 400 negative keywords that you can use to optimize your ads. A negative keyword list is a great tool to help you identify which keywords are generating the least ROI. Можете да използвате този списък, за да спестите десет до двадесет процента от разходите си за реклама в мрежата за търсене. Можете също да използвате ключови думи с отрицателно съвпадение по фраза.

    Рекламна група с една ключова дума

    Създаването на рекламна група с една ключова дума в AdWords е относително лесно. Едно от предимствата на този тип рекламна група е, че тя е свръхспецифична за една ключова дума. Това може да подобри качествения ви рейтинг и да ви помогне да получите по-ниски разходи за реализация. Също така помага за съпоставяне на ключовите думи с рекламата. Редакторът на рекламни групи е лесен за използване и ви позволява да копирате съществуващи рекламни групи за няколко минути.

    Създаването на рекламна група с една ключова дума не е за начинаещи. Трябва да го използвате само за ключови думи, които получават 20 да се 30 търсения всеки месец. Този метод има своите недостатъци и трябва да се използва само с повишено внимание. В допълнение, може да загуби ценно време и усилия. Трябва да разделите рекламните си групи, когато сте сигурни, че ключовите ви думи ще имат голям обем на търсене. За да сте сигурни, че използвате този метод правилно, не забравяйте да следвате тези стъпки.

    При създаване на SKAG, не забравяйте да използвате ключови думи с точно съвпадение. Това ще ви помогне да спрете да използвате ключови думи с ниско качество и ще подобрите честотата си на кликване. Можете също да използвате SKAG, за да тествате различни демографски настройки и корекции на офертите. Имайте предвид, че ключова дума с точно съвпадение може да не се представя еднакво географски или на устройства. Ако рекламната група включва само един продукт, ще искате да ограничите броя на ключовите думи с точно съвпадение в него.

    Друга полезна функция на рекламните групи с една ключова дума е възможността да коригирате офертите си въз основа на ключови думи и потребителско поведение. This allows you to get higher click-through rates, better Quality Scores, and lower costs. въпреки това, the one main disadvantage is that the ads will only appear when a specific keyword is searched. In short, the single keyword ad group should be used only when you’re 100% sure that your product will sell.

    Качествен рейтинг

    There are three factors that affect your Quality Score for Adwords, and improving them all is essential to getting a high ranking. Here are some strategies you can implement to improve your score. Read on to learn more. o Choose a high-quality ad copy. If the ad copy is too generic, users may not be able to determine whether or not it’s relevant. Make sure the ad copy matches your keywords, and surround it with related text and search terms. When the searcher clicks on the ad, it brings up the most relevant one. A high-quality score is based on relevancy.

    o Monitor your quality score. If you see ad copy that is getting low CTR, it might be time to pause it and change the keyword. You should change it with something else. But watch out for the negative keywords groups! Those are the ones that may have negative effects on your quality score. Changing them will not only raise your quality score, but also help improve your ad copy. So don’t forget to check your quality score often!

    o Check your click-through rate. Quality score is a measure of how many people clicked on your ad after seeing it in a search. Например, if 5 people clicked your ad but didn’t click your ad, your quality score is 0.5%. If a high quality score is high, вашата реклама ще се показва по-високо в резултатите от търсенето, и ще ви струва по-малко. Важно е да имате предвид, че не можете да контролирате всичко, така че не забравяйте да проверите и този показател.

    Друг фактор, който влияе върху качествения рейтинг, е цената на клик. Ниският качествен рейтинг ще увеличи вашата CPC, но ефектите варират от ключова дума до ключова. Както при много други аспекти на маркетинга в търсачките, невъзможно е веднага да се види как качественият рейтинг влияе върху CPC, така че го гледайте с времето. Увеличаването на вашия качествен рейтинг може да окаже голямо влияние върху успеха на вашата маркетингова кампания. Ползите от високия качествен рейтинг ще станат очевидни с течение на времето.

    Цена на клик

    Когато определяте цената на клик, можете да използвате като цел, вземете под внимание стойността на продукта и бюджета си. Например, продукт, който струва $200 can generate as many as 50 clicks at a CPC of $.80, which would be a 5:1 return on investment (ROI). С други думи, if you’re trying to sell a $20,000 продукт, a CPC of $0.80 would net you a sale of $20,000, whereas if you’re selling a $40 продукт, you’ll spend less than that.

    There are many ways to reduce the cost per click. Aside from optimizing extensions and landing pages, there are also some strategies to lower CPC. You can follow Marta Turek’s guide on how to reduce CPC in the best way possible without sacrificing visibility and clicks. Although there’s no single secret formula to get better ROI, following these strategies will lead to better results and lower CPC. Така, what are the best ways to lower your cost per click for Adwords?

    Ideally, your cost per click will be around five cents for a click, and it is best to aim for that. The higher your CTR, the more likely you’ll earn from the campaign. As you’ll be paying for advertising, you need to understand the value of your customers. This will determine how much you should spend to get your ads seen by your targeted audience. You must also consider the CTR (честота на кликване) to make sure they’re relevant and helpful.

    Cost per click for Adwords can be managed manually or automatically. You can specify your maximum daily budget and manually submit bids. Google will choose the most relevant bid to meet your budget. You also need to set a maximum bid per keyword or ad group. Manual bidders keep control of the bids while Google decides which ads to place on the display network. Цената на кликване за вашите реклами зависи от това колко добре проектирано и оптимизирано е вашето рекламно копие.

    Google смята това за подходящо и вярва
    ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВРЪЗКА