Кантрольны спіс для гэтага
Ідэальныя аб'явы AdWords
Наладзьце рахунак
Мы ў гэтым эксперты
Галіны для AdWords
WhatsApp
скайп

    Электронная пошта info@onmascout.de

    Тэлефон: +49 8231 9595990

    Блог

    Падрабязнасці ў блогу

    Асновы Adwords – Настройка вашай рэкламы ў Adwords

    Adwords

    У Adwords, Вы можаце наладзіць сваю рэкламу, выбраўшы Шырокае супадзенне або Фразавае супадзенне. Вы таксама можаце стварыць групу аб'яў з адным ключавым словам. І, нарэшце, вы можаце наладзіць свой паказчык якасці на свой густ. Але перш чым пачаць, ёсць некаторыя важныя рэчы, якія трэба мець на ўвазе. Шырокае адпаведнасць: Гэта лепшы спосаб знайсці людзей, якія шукаюць ваш прадукт ці паслугу. Фразавае супадзенне: Гэты варыянт лепш за ўсё падыходзіць для тых, хто мае шырокае ўяўленне аб прапанаваным прадукце або паслузе.

    Шырокае адпаведнасць

    Пры выкарыстанні шырокага супадзення ў Adwords, вы хочаце пераканацца, што ваша рэклама сканцэнтравана на правільных ключавых словах. Ключавыя словы з шырокім супадзеннем маюць найбольшы аб'ём уражанняў і могуць дапамагчы вам знайсці найбольш рэлевантныя ключавыя словы. У сваю чаргу, broad match keywords can help you save money on your ad budget by reducing irrelevant clicks and increasing conversion rate. Broad match keywords can also be used to target niche markets. Broad match keywords are also great for companies that offer a wide variety of products and services.

    Напрыклад, a clothing site may sell little black dresses, or plus-size women’s dresses. Broad match can be expanded to include these terms as negatives. Сапраўды гэтак жа, you can exclude terms like red or pink. You’ll find that broad match will be sharper on new accounts and fresh campaigns. It makes sense to use more specific keywords, but if you’re unsure of what you’re trying to target, try a broad match first.

    As a new advertiser, you might want to use broad match as your default type. Аднак, it’s important to note that broad match can lead to ads that may not be relevant to your business. Таксама, you’ll have to deal with unexpected search queries that might be irrelevant. This isn’t a good idea if you’re new to Adwords and have no idea how to use different match types.

    Пры выкарыстанні шырокага супадзення ў Adwords, make sure you’re targeting the right keywords. Broad match is the most generic match type, so it allows your ads to show up for a wide variety of terms. This can help you get a lot of clicks on your ads, but you’ll also have to pay close attention to them and make sure they’re relevant to your business. Такім чынам, when choosing a broad match keyword, make sure it matches your businessniche market.

    Фразавае супадзенне

    Using the Phrase Match option in Adwords allows you to find out what customers are searching for by analyzing what they type in the search bar. By limiting your ad spend to searches with the exact phrase, you can better target your audience. Phrase Match is a great way to improve the performance of your ad campaign and get a higher ROI. To learn more about phrase match in Adwords, чытаць далей.

    With this setting, your keywords will be better targeted because they are related to what people are searching for. Google has been using match types since the beginning of paid search. У 2021, they’re changing the way you use these settings. Phrase match is the replacement for broad match modifiers. For now, you should use the two match types. Phrase match requires keywords to be in the same order as the query and the phrases.

    Напрыклад, a phrase match account may be more profitable than an exact match account. This strategy will not appear for searches with the keyword intact, but it will show up for phrases that are relevant to your business. Phrase match in Adwords is a great way to target users without a huge keyword list. Такім чынам, what are the advantages of using Phrase Match in Adwords? There are several. Let’s take a look at each of them.

    A negative keyword list is the best way to block unwanted clicks. The AdWords Negative Keywords List has more than 400 negative keywords that you can use to optimize your ads. A negative keyword list is a great tool to help you identify which keywords are generating the least ROI. Вы можаце выкарыстоўваць гэты спіс, каб зэканоміць ад дзесяці да дваццаці працэнтаў выдаткаў на пошукавую рэкламу. Вы таксама можаце выкарыстоўваць ключавыя словы з мінус-фразай.

    Група аб'яў з адным ключавым словам

    Стварыць групу аб'яў Adwords з адным ключавым словам адносна проста. Адной з пераваг гэтага тыпу груп аб'яў з'яўляецца тое, што яны гіперспецыфічныя для аднаго ключавога слова. Гэта можа палепшыць ваш паказчык якасці і знізіць кошт канверсіі. Гэта таксама дапамагае падабраць ключавыя словы да рэкламы. Рэдактар ​​груп аб'яў просты ў выкарыстанні і дазваляе скапіяваць існуючыя групы аб'яў за лічаныя хвіліны.

    Стварэнне групы аб'яў з адным ключавым словам не для пачаткоўцаў. Вы павінны выкарыстоўваць яго толькі для ключавых слоў, якія атрымліваюць 20 каб 30 пошукаў кожны месяц. Гэты метад мае свае недахопы, і выкарыстоўваць яго трэба з асцярожнасцю. У дадатак, гэта можа змарнаваць каштоўны час і намаганні. You should split up your ad groups when you’re sure that your keywords will have high search volume. To ensure that you’re using this method correctly, make sure to follow these steps.

    When creating a SKAG, remember to use exact match keywords. This will help you stop using low-quality keywords and improve your click-through rate. You can also use SKAGs to test different demographic tweaks and bid adjustments. Keep in mind that an exact match keyword may not perform the same geographically or on devices. If the ad group includes only one product, you’ll want to limit the number of exact match keywords in it.

    Another useful feature of Single Keyword Ad Groups is the ability to adjust your bids based on keywords and user behavior. This allows you to get higher click-through rates, better Quality Scores, and lower costs. Аднак, the one main disadvantage is that the ads will only appear when a specific keyword is searched. Карацей, група аб'яў з адным ключавым словам павінна выкарыстоўвацца толькі тады, калі вы 100% упэўнены, што ваш прадукт будзе прадавацца.

    Паказчык якасці

    Ёсць тры фактары, якія ўплываюць на ваш паказчык якасці для Adwords, і паляпшэнне іх усіх вельмі важна для атрымання высокага рэйтынгу. Вось некалькі стратэгій, якія вы можаце прымяніць, каб палепшыць свой бал. Чытайце далей, каб даведацца больш. o Выберыце якасную копію аб'явы. Калі копія аб'явы занадта агульная, карыстальнікі могуць быць не ў стане вызначыць, ці з'яўляецца гэта актуальным. Пераканайцеся, што копія аб'явы адпавядае вашым ключавым словам, і акружыце яго звязаным тэкстам і пошукавымі ўмовамі. Калі шукальнік націскае на аб'яву, гэта выхоўвае найбольш актуальны. Ацэнка высокай якасці заснавана на рэлевантнасці.

    o Сачыце за сваім паказчыкам якасці. Калі вы бачыце рэкламны тэкст з нізкім CTR, магчыма, прыйшоў час прыпыніць яго і змяніць ключавое слова. You should change it with something else. But watch out for the negative keywords groups! Those are the ones that may have negative effects on your quality score. Changing them will not only raise your quality score, but also help improve your ad copy. So don’t forget to check your quality score often!

    o Check your click-through rate. Quality score is a measure of how many people clicked on your ad after seeing it in a search. Напрыклад, if 5 people clicked your ad but didn’t click your ad, your quality score is 0.5%. If a high quality score is high, ваша рэклама будзе паказвацца вышэй у выніках пошуку, і будзе каштаваць вам танней. Важна мець на ўвазе, што вы не можаце кантраляваць усё, таму не забудзьцеся праверыць і гэты паказчык.

    Яшчэ адзін фактар, які ўплывае на паказчык якасці, - гэта цана за клік. Нізкі паказчык якасці павялічыць вашу цану за клік, але эфекты адрозніваюцца ад ключавога слова да ключавога слова. Як і ў многіх іншых аспектах пошукавага маркетынгу, немагчыма адразу ўбачыць, як паказчык якасці ўплывае на CPC, таму назірайце за гэтым з часам. Павышэнне вашага паказчыка якасці можа моцна паўплываць на поспех вашай маркетынгавай кампаніі. Перавагі высокага паказчыка якасці стануць відавочнымі з часам.

    Кошт за клік

    Пры вызначэнні кошту за клік можна выкарыстоўваць у якасці мэты, улічвайце кошт вашага прадукту і свой бюджэт. Напрыклад, прадукт, які каштуе $200 can generate as many as 50 clicks at a CPC of $.80, which would be a 5:1 прыбытак на інвестыцыі (КАРОЛЬ). Іншымі словамі, if you’re trying to sell a $20,000 прадукт, a CPC of $0.80 would net you a sale of $20,000, whereas if you’re selling a $40 прадукт, you’ll spend less than that.

    There are many ways to reduce the cost per click. Aside from optimizing extensions and landing pages, there are also some strategies to lower CPC. You can follow Marta Turek’s guide on how to reduce CPC in the best way possible without sacrificing visibility and clicks. Although there’s no single secret formula to get better ROI, following these strategies will lead to better results and lower CPC. Такім чынам, what are the best ways to lower your cost per click for Adwords?

    Ideally, your cost per click will be around five cents for a click, and it is best to aim for that. Чым вышэй ваш CTR, тым больш верагоднасць таго, што вы заробіце ад кампаніі. Як вы будзеце плаціць за рэкламу, вы павінны разумець каштоўнасць вашых кліентаў. Гэта вызначыць, колькі вы павінны выдаткаваць, каб вашу рэкламу ўбачыла ваша мэтавая аўдыторыя. Вы таксама павінны ўлічваць CTR (рэйтынг клікаў) каб пераканацца, што яны актуальныя і карысныя.

    Кошт за клік для Adwords можна кіраваць уручную або аўтаматычна. Вы можаце ўказаць максімальны штодзённы бюджэт і ўручную падаваць стаўкі. Google абярэ найбольш рэлевантную стаўку ў адпаведнасці з вашым бюджэтам. Вам таксама неабходна ўсталяваць максімальную стаўку на ключавое слова або групу аб'яў. Удзельнікі таргоў уручную кантралююць стаўкі, а Google вырашае, якую рэкламу размясціць у медыйнай сетцы. Кошт за клік вашай рэкламы залежыць ад таго, наколькі добра распрацавана і аптымізавана ваша копія рэкламы.

    Наша відэа
    КАНТАКТНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ