Hoe om jou AdWords-rekening te struktureer

Adwords

Daar is baie verskillende maniere om 'n AdWords-rekening te struktureer. Hier is 'n paar van die mees algemene. In hierdie artikel, Ek sal CPC dek, Presiese passing, Herteiken, Uitbreidings, en meer. Hopelik, hierdie wenke sal jou help om aan die gang te kom en die meeste van jou advertensies te maak. Onthou dat jou Adwords-rekening die lewensbloed van jou webwerf is, neem dus die tyd om oor elkeen te leer. Sodra jy 'n basiese begrip van Adwords het, jy sal gereed wees om jou eerste veldtog te skep!

Koste per klik (CPC)

U moet bewus wees dat die koste per klik (CPC) in Adwords is nie dieselfde as die CPC in 'n tradisionele bemarkingsveldtog nie. Terwyl CPC verwys na die koste van advertensies, CPM is gemoeid met die hoeveelheid indrukke wat jou advertensie kry. Alhoewel die koste van advertensies aansienlik verskil, gewildste aanlynbemarkingsinstrumente wys CPC vir hul teikensleutelwoorde. Jy moet ook bewus wees dat CPC nie altyd die hoogste koste per klik beteken nie.

Die koste per klik hang af van verskeie faktore, insluitend die kwaliteit telling, die sleutelwoorde, en die advertensie teks. Hoë kwaliteit telling advertensies lok meer klikke en kan afslag van tot 50%. Advertensies met laer gehaltetelling lok minder klikke, en dus, jy sal hoër CPC betaal. Om jou CPC te verbeter, probeer om jou advertensieteks en jou webwerf te optimaliseer. Maak seker dat jy 'n hoë kliektempo het om besoekers aan te moedig om op jou advertensie te klik.

Die CPC word deur die advertensiemaatskappy deur middel van 'n veiling vasgestel. Die bieër kan kies om bod handmatig of outomaties in te dien. Die handmatige bieër spesifiseer die maksimum CPC vir 'n sleutelwoord of advertensiegroep. Handmatige bieërs behou beheer oor hul bod en kan hul bod aanpas om meer klikke te kry. Hierdie opsie kan op baie maniere voordelig wees. Alhoewel dit belangrik is om seker te maak dat jy jou begroting ken voordat jy 'n advertensieveldtog begin, jy moet verstaan ​​hoe die veiling werk en waarvoor om op te let.

Om 'n idee te hê van jou teiken-ROI is van kritieke belang vir 'n suksesvolle advertensieveldtog. U moet seker maak dat u geen verkope- of loodsgeleenthede mis nie. As jy te laag bie, jy sal 'n moeilike tyd hê om ROI te genereer. Maar deur in gedagte te hou dat die maksimum koste per klik nie altyd die finale prys is nie, jy kan die CPC optimaliseer om jou wins te maksimeer. U moet ook bewus wees van die feit dat die maksimum CPC in Adwords nie die finale prys is nie. Baie adverteerders betaal bloot die minimum bedrag om deur die advertensierangorde te kom of om hul mededingers te klop’ Advertensieranglys.

Facebook-advertensies verskil van tradisionele soekenjins in hoe hulle die CPC bereken. In plaas daarvan om advertensierange of kwaliteittellings te oorweeg, Facebook fokus op jou advertensie se teikengehoor. Sommige teikengehore sal duurder wees as ander. Teikengehore speel ook 'n rol in die maksimum bod en veldtogduur. 'n Relevante telling is nog 'n faktor in Facebook Ad CPC. Facebook bereken die koste om 'n advertensie te laat loop op grond van verwagte terugvoer. Hoër tellings word beloon met laer bedryfskoste.

Presiese passing

As jy wonder hoe om 'n presiese passing in Adwords te skep, jy is nie alleen nie. Google het onlangs 'n paar veranderinge aan hul ooreenstemmende reëls aangebring. Alhoewel dit steeds moontlik is om die presiese passing vir jou sleutelwoorde te gebruik, dit is meer beperk as frase of breë pasmaat, wat kan veroorsaak dat jou advertensie verskyn vir navrae waarop jy nie wil adverteer nie. Jy kan die presiese pasmaatinstellings aanpas om jou advertensie se sigbaarheid te beperk tot irrelevante of lae-presterende variante.

Byvoorbeeld, 'n presiese passing vir 'n reishandelsmerk-sleutelwoord sal nie vir soektogte vir daardie handelsmerk verskyn nie. In plaas daarvan, afslagvlugadvertensies sal nie gewys word in soektogte na reishandelsmerksleutelwoorde nie. Dit is veral nuttig vir adverteerders met 'n groeibegroting. Met noue variant bypassende, hul huidige sleutelwoorde sal in omvang toeneem en hulle sal ook nuwe kan ontdek, relevante sleutelwoorde gebaseer op gebruikervoorneme. Uiteindelik, outomatiese bod stel hulle in staat om hul werkverrigting te behou, selfs as hul reikwydte toeneem.

Die presiese passing in Adwords pas die sleutelwoord by die woord of frase. Wanneer mense vir daardie presiese woord of frase soek, 'n advertensie sal vir daardie presiese frase vertoon word. Sleutelwoorde wat presies pas, het 'n hoë klikkoers. Egter, jy sal dalk nie soveel klikke of indrukke kry wanneer jy frasepassing gebruik nie. Maar, dit is meer geneig om te verskyn wanneer 'n persoon soek na 'n produk of sleutelwoord wat met jou produk verband hou.

Wanneer dit kom by sleutelwoordepassings in Adwords, die gebruik van die presiese passing tipe is 'n riskante weddenskap. Alhoewel dit 'n effektiewe manier kan wees om u webwerf se sigbaarheid en verkeer te verhoog, dit kan ook veroorsaak dat jou webwerf boetes van Google ontvang. Dit is dus noodsaaklik om jou terugskakelprofiel noukeurig te evalueer. Andersins, jy kan gesien word as om die resultate van die soekenjin te speel. Jy moet die presiese passing sleutelwoord gebruik wanneer dit gepas is.

Herteiken

Een van die beste maniere om jou herteikening met Adwords-veldtog te maksimeer, is om jou gehoor te segmenteer. Deur jou webwerfbesoekers volgens demografie te segmenteer, jy kan verseker dat jou advertensies net vertoon word aan diegene wat in jou produkte belangstel. U kan selfs u besoekers volgens land segmenteer, geslag, ouderdom, en ander faktore om jou resultate te maksimeer. Hier is 'n gids om u webwerfbesoekers te segmenteer vir herbemarking met Adwords.

Herteiken met Adwords-veldtogte kan op verskillende soorte webwerwe en mobiele toepassings gebruik word. Anders as herbemarking op sosiale media, dinamiese herteikening gebruik sleutelwoorde uit soek in plaas van die webwerf wat besoek word. Herteikenveldtogte kan ook deur middel van uitruilings en middelmanne uitgevoer word. Maar voordat jy hierdie tegniek gebruik, maak seker om te leer oor die beste praktyke vir hierdie tipe advertensies. Jy kan jou omskakelingskoerse verbeter en jou ROI verhoog deur hierdie beste praktyke te volg.

Die gebruik van herteikening met Adwords met sosiale media-platforms is 'n effektiewe manier om met huidige en potensiële kliënte te skakel. Facebook is 'n goeie manier om jou aanhang te bou, terwyl Twitter meer as sewentig persent van sy maandelikse besoekers mobiel is. Maak dus seker dat jou advertensies reageer op mobiele gebruikers. Herteiken met Adwords sal jou help om jou gehoor se aandag te vang en hulle om te skakel in betalende kliënte.

Jy moet ook die verskillende tipes biedmodelle vir Adwords verstaan. CPC-bieding help jou om jou omskakelings ’n hupstoot te gee, terwyl dinamiese omskakeling nasporing indrukke stoot. Dit is belangrik om die regte model te kies op grond van jou spesifieke doelwitte. Onthou dat elke advertensieplatform verskillend werk. Daarom, jy moet die een kies wat sin maak vir jou KPI's en begroting. Maak seker dat jy die verskillende biedmodelle ken sodat jy jou veldtogte dienooreenkomstig kan optimeer.

'n Webherteikenstrategie stel jou in staat om advertensies aan anonieme gebruikers te stuur op grond van hul webblaaigeskiedenis. Hierdie metode laat jou toe om advertensies te vertoon wat relevant is vir die produkte wat besoekers in die verlede bekyk het. Deur gebruik te maak van e-pos herbemarking, jy kan ook advertensies na verlate waentjies stuur. As jy 'n nuweling is met advertensies, Google Adwords is 'n goeie plek om te begin. Herteiken met Adwords is 'n effektiewe manier om te verseker dat jou advertensies deur soveel mense as moontlik gesien word.

Uitbreidings

Wanneer jy 'n advertensie opstel, jy het baie opsies. Jy kan kies uit verskeie tipes advertensie-uitbreidings, afhangende van jou doelwitte. Baie adverteerders kies om boodskapuitbreidings te gebruik om potensiële kliënte te betrek. Hulle is maklik om op te stel en volgens 'n skedule te laat loop. Hierdie uitbreidings is soortgelyk aan Boodskapuitbreidings en Oproepuitbreidings. Die Google-tutoriaal sal jou deur die proses lei om App-uitbreidings op te stel. As jy enige vrae het of meer wil weet, jy kan Google direk kontak.

Die Sitelink-uitbreiding is gratis en stel jou kykers in staat om jou besigheid te bel. Jy kan ook die oproepuitbreiding kies, wat kykers in staat stel om die advertensie te bel. Hierdie tipe advertensie-uitbreiding laat meer inligting oor 'n maatskappy se produkte en dienste toe. Uiteindelik, dit laat jou toe om meer verkope te maak. Maar, voordat jy hierdie advertensie-uitbreidings kan begin implementeer, jy moet besluit of hulle reg is vir jou besigheid.

Terwyl advertensie-uitbreidings deurklikkoerse kan verhoog, hulle kan ook jou advertensie se grootte en prominensie vergroot. Op sy beurt, 'n langer advertensie is meer geneig om op geklik te word en sal meer verkeer inbring. Daarbenewens, die gebruik van 'n advertensie-uitbreiding kan jou help om jou besigheid van mededingers te onderskei. En, terwyl advertensie-uitbreidings dikwels onderbenut word, hulle kan die werkverrigting van jou Google Adwords-veldtog verbeter.

Nog 'n manier om prysuitbreidings vir Adwords te gebruik, is om bykomende inligting in te sluit oor die produkte en dienste wat jy verkoop. Dit is 'n goeie idee om te skakel na produkte en dienste wat verband hou met die sleutelwoorde in jou advertensiegroep, aangesien dit jou kanse verhoog om 'n omskakeling op na-klik bestemmingsbladsye te kry. Egter, as jou advertensie nie relevant is nie, gebruikers sal aanbeweeg na 'n ander advertensie wat nie aan hul behoeftes voldoen nie.

Kommunikasie-uitbreidings is nog 'n gewilde uitbreiding vir Google AdWords. Hulle verskyn in uitgesoekte navrae en soektogte en bied potensiële kliënte bykomende kontakopsies, soos 'n e-posadres. Hierdie uitbreidings is ontwerp om eenvoudige oplossings te wees vir loodgenerering en om potensiële kliënte met besighede te verbind. Wanneer 'n kliënt op 'n kommunikasie-uitbreiding klik, hulle sal na jou besigheid se webwerf verwys word waar hulle bykomende inligting oor die produk of diens kan aanvra.

Hoe om met Adwords te begin

Adwords

Google Adwords kan 'n baie suksesvolle deel van jou bemarkingstrategie wees. Google bied gratis nutsgoed om jou te help om jou veldtog maklik te bestuur, insluitend 'n forum. Om jou doelwitte duidelik te kwantifiseer en te verstaan ​​hoe om sukses te meet, is die sleutel tot sukses. Dit is baie belangrik om te weet hoekom jy AdWords gebruik en hoe om dit doeltreffend na te spoor. Die volgende is 'n paar wenke om met AdWords te begin. Hou aan lees om meer te wete te kom oor hierdie kragtige advertensiehulpmiddels.

Koste per klik

Dit is noodsaaklik vir enige advertensieveldtog om die koste per klik van AdWords-koste laag te hou. Die koste van elke klik op jou advertensie staan ​​bekend as koste per klik (CPC). Daar is 'n paar wenke wat jy kan volg om die koste van jou advertensieveldtog te verlaag. Eerstens, gebruik langstert sleutelwoorde met 'n lae soekvolume, maar herkenbare soekbedoeling. Gebruik korter, meer generiese sleutelwoorde wanneer moontlik. Hierdie sleutelwoorde sal meer bod lok.

Om jou koste per klik te bepaal, jy moet eers jou kwaliteittelling ken. Kwaliteittelling is gekoppel aan die sleutelwoorde en advertensietekste op jou advertensie. Hoë kwaliteittellings dui op relevansie en dus 'n laer CPC. Ook, hou in gedagte dat hoe hoër jou CTR, hoe beter. Egter, soos mededinging toeneem, die koste per klik kan styg, hou dus hierdie nommer dop en probeer om jou advertensie te optimaliseer om die relevansie daarvan te weerspieël.

Laastens, hou in gedagte dat koste per kliek afhang van die produk. Hoe hoër die CPC, hoe groter is die kans dat jy deur die kliënt geklik sal word. Byvoorbeeld, 'n prokureursfirma wat met ongelukke handel, sal natuurlik hoër bie as 'n besigheid wat Kersfeessokkies verkoop. Terwyl die koste per klik hoog kan lyk vir 'n $5 Kersfees sokkie, dit is dalk nie winsgewend vir 'n prokureur om te adverteer vir 'n termyn wat 'n ongeluk behels nie.

Die koste per klik verskil baie tussen bedrywe. 'n Regsfirma, byvoorbeeld, sou hef $6 per klik, terwyl 'n e-handelswebwerf sou betaal $1. Geoteikening is 'n goeie manier om irrelevante klikke te vermy en jou kliektempo te verhoog. Hierdie taktiek is baie effektief vir bemarkers wat fisiese liggings binne 'n spesifieke area het. Die CTR sal toeneem, terwyl die kwaliteittelling sal verbeter. Algehele, dit is 'n waardevolle belegging.

Koste per klik is 'n basiese maatstaf wat in advertensies gebruik word en word gebruik om die maksimum koste per klik op Google AdWords-veldtogte te stel. Koste per klik kan wissel na gelang van die advertensie se teikensleutelwoord en begrotinggrootte. Dit is belangrik om te weet wat jou maksimum CPC is, aangesien dit hoër kan wees as die werklike koste van 'n klik. Daar is ook twee tipes CPC: handmatig en outomaties.

Omskakeling dop

Baie mense wonder hoe om die aantal Adwords-omskakelings na te spoor wat plaasvind nadat besoekers op hul advertensies geklik het. Omskakelingsnasporing is 'n uitstekende manier om tred te hou met hierdie aksies. Dit is belangrik om dieselfde veranderlike te implementeer vir elke veldtog wat jy voer sodat jy kan sien hoeveel mense jou werf besoek het nadat hulle op jou advertensies geklik het. Hier is 'n paar maniere om omskakeling nasporing vir Adwords te implementeer:

o Identifiseer watter omskakelings die belangrikste is. As 'n besoeker vir twee liefdadigheidswedrenne inskryf, dit sal as twee omskakelings tel. Net so, as 'n besoeker 'n stuk inhoud aflaai, dit sou 'n enkele omskakeling wees. Identifiseer watter omskakelings die belangrikste is en pas jou omskakelingsnasporing-instellings aan om dit te weerspieël. Sodra jy vasgestel het hoe om omskakelings na te spoor, jy sal kan sien watter sleutelwoorde die meeste verkeer genereer en watter die meeste wins maak.

Om deurkykomskakelings na te spoor, kies die “Kyk deur omskakelingsvenster” opsie. Hierdie opsie is geleë in die Gevorderde instellings-afdeling van jou rekening. Dit volg mense wat jou advertensie sien, maar nie daarop klik nie. Hierdie mense kan in die toekoms na jou webwerf terugkeer en omskakel, maar nie dadelik nie. Wanneer daar op hierdie toeskrywingsmodel besluit word, kies die hoeveelheid tyd wat verloop het sedert die besoeker laas jou advertensie bekyk het. As u webwerf geen inkomste genereer nie, gebruik 'n hoër getal vir deurkykomskakelings.

As jou advertensies telefoonoproepe genereer, dit is belangrik om hierdie oproepe op te spoor. Die byvoeging van omskakelingsnasporingskodes by jou webwerf se bestemmingsbladsy sal jou help om te verstaan ​​watter veldtogte vir jou die winsgewendste is. Sodra jy weet hoeveel oproepe 'n spesifieke advertensie gekry het, jy kan jou veldtog optimaliseer. Daar is 'n paar basiese stappe om omskakelingsnasporing vir Adwords op te stel. Dit sluit die skepping van 'n Global Site Tag en die opstel daarvan vir jou huidige implementering in.

Volgende, bepaal op watter kategorie die gebruiker klik. Omskakelings val in verskeie kategorieë. U kan kies om alle soorte omskakelings te meet, van loodgenerering tot bladsybesigtigings tot inskrywings. Jy kan ook insluit “ander” verskillende tipes omskakelings te vergelyk. Byvoorbeeld, jy kan omskakelings vergelyk van mense wat jou webwerf besoek het, maar niks gekoop het nie. Om hierdie tipe omskakelings by 'n kategorie te voeg, sal jou help om die verskillende tipes omskakelings vir dieselfde gehoor te vergelyk.

Sleutelwoordnavorsing

Om die meeste uit jou sleutelwoordnavorsing te kry, jy moet eers jou bedryf verstaan, teikengehoor, en produk. Toe, jy moet 'n koperpersoonlikheid skep wat gebaseer is op verwante sleutelwoorde en onderling verwante soekterme. Deur hierdie inligting te gebruik, jy kan relevante inhoud skep wat vir jou gehoor aangepas is. Jy kan die sleutelwoordnavorsing gebruik om inhoud te skep wat die behoeftes van hierdie teikengehoor aanspreek. Deur hierdie stappe te volg, jy sal op pad wees om hoër ranglys en meer verkeer te bereik.

Jy kan relevante inligting vind deur 'n lys hulpbronne te versamel. 'n Goeie plek om te begin is die EBSCOhost-databasis, wat meer as vier miljoen artikels het. Jy kan vir verskeie vorme van dieselfde woord soek, soos “adres”, “prysklas,” of “motorversekering.” Ook, wanneer jy 'n sleutelwoord tik, gebruik aanhalingstekens om seker te maak dat jy die mees presiese terme gebruik. Sodra jy 'n lys van relevante sleutelwoorde het, jy kan dan jou inhoud saam met hulle begin skryf.

Die gebruik van sleutelwoordnavorsing is noodsaaklik vir SEO. Deur gewilde onderwerpe en sleutelwoorde te identifiseer, jy kan jou webwerf optimaliseer en meer potensiële kliënte teiken. Benewens die versekering van beter organiese soekenjinranglys, sleutelwoordnavorsing laat jou toe om 'n groter strategie vir jou advertensieveldtog te kies. Deur die belangstellings en gedrag van jou teikengehoor te verstaan, jy kan ook bepaal of die onderwerp mededingend is. Die gebruik van die regte sleutelwoorde sal jou help om 'n groter gehoor te bereik en besoekers in kliënte te omskep.

Die beste manier om jou AdWords-veldtog te begin, is deur navorsing te doen oor gewilde terme vir jou besigheid. Dit is omdat hierdie terme die hoogste soekvolume het. Dit is noodsaaklik om die regte kombinasie van hoë en lae volume sleutelwoorde te bepaal wat optimale resultate sal lewer. Daar is baie maniere om jou sleutelwoordnavorsing te verfyn, maar die mees effektiewe een is om op jou spesifieke gehoor te fokus. Hoe meer gefokus jou gehoor is, hoe minder PPC jy aan jou veldtog moet spandeer.

'n Goeie sleutelwoordnavorsingsinstrument bied gratis en betaalde proewe vir die gewildste sleutelwoorde. U kan hierdie gratis proewe gebruik om 'n gevoel vir die instrument te kry voordat u enige geld spandeer. Jy kan ook die sleutelwoordnavorsingsnutsmiddels wat deur Google verskaf word, gebruik om te sien watter sleutelwoorde die meeste verkeer na jou werf veroorsaak. Dit is 'n noodsaaklike deel van 'n goeie SEO-strategie, en die gebruik van hierdie instrumente sal jou help om die perfekte sleutelwoordstrategie te skep. Wanneer jy jou sleutelwoordstrategie ingestel het, jy kan jou strategieë begin implementeer om te verseker dat jou webwerf goed in die soekenjins rangskik.

Herbemarking

Herbemarking met Adwords laat jou toe om vorige besoekers van jou webwerf te teiken met gepasmaakte advertensies. Herbemarking is 'n uitstekende manier om gebruikers terug in die verkoopstregter te kry, wat jou ontelbare geleenthede gee om hulle te bekeer. AdWords-herbemarking laat jou toe om jou gehoor volgens taal te segmenteer, inkomste, en onderwys. Herbemarking werk baie op dieselfde manier. Dit skep 'n lys van gebruikers wat reeds jou werf besoek het, en wat 'n belangstelling in jou produk of diens getoon het.

Herbemarking met AdWords het die afgelope vyf jaar 'n warm onderwerp geword. Retargeting is 'n modewoord, en dit is amper die helfte so gewild in Frankryk, Rusland, en China soos dit in die VSA is. Maar hoe werk dit? Dit is maklik om deurmekaar te raak met al die akronieme. Hier is 'n vinnige primer. En onthou, herbemarking werk nie net omdat dit meer kos nie.

Hoe om in Google AdWords te adverteer

Adwords

Voordat jy Google AdWords gebruik om jou besigheid te adverteer, jy moet verstaan ​​hoe dit werk. Google stel advertensiegroepe op om die bestuur van jou advertensies makliker te maak. Elke veldtog bevat een advertensie en 'n verskeidenheid sleutelwoorde, insluitend frasepassing en breë passing. Wanneer jy jou sleutelwoordpassing op breed stel, Google stel jou advertensie-kopie om relevant te wees oral waar 'n gebruiker dit tik. Jy kan dan jou advertensie-kopie pasmaak om jou teikengehoor te bereik.

Kom meer te wete oor Google AdWords

As jy belangstel om meer oor Google AdWords te leer, dan het jy op die regte plek gekom. AdWords is 'n betaal-per-klik-advertensieprogram waarmee jy advertensies vir spesifieke sleutelwoorde op Google kan skep. As die portaal na die internet, Google se gebruikersbasis is groot, en jou advertensie moet relevant en gerig op daardie gebruikers wees. Buitendien, Google se AdWords sal 'n verskeidenheid faktore oorweeg, insluitend kwaliteit, prys en mededinging.

Hierdie kursus sal jou leer hoe om jou AdWords-rekening van nuuts af op te stel en wat maak vir 'n suksesvolle aanlyn advertensieveldtog. Die kursus sal jou ook leer hoe om omskakelingsporing te skep, spoor telefoonoproepe op, en verkope, en meet inkomste en vorm voorleggings. Die kursus sal jou help om te verstaan ​​hoe om al die nutsmiddels wat op Google beskikbaar is, te gebruik en die doeltreffendste bemarkingstrategieë te implementeer. Die kursus verduidelik ook hoe om sosiale media en Facebook-advertensies effektief te gebruik.

Hierdie kursus is die beste manier om oor Google AdWords te leer. Dit is maklik om te leer oor soekadvertensies, hoe om jou veldtogte te monitor, en probleme op te los. Die kursus help jou ook om jou kliënte vanuit 'n sielkundige perspektief te verstaan. As jy op soek is na 'n Digital Marketing Expert, leer oor soekadvertensies is noodsaaklik. Jy kan meer oor AdWords en soekadvertensies leer in 60 minute met 'n kursus oor Udemy.

Sodra jy die basiese beginsels van Google AdWords geleer het, jy kan aanbeweeg na gevorderde tegnieke. Jy sal leer hoe om gespesialiseerde advertensieverslae te gebruik, herbemarkingstrategieë, masjienleer-funksionaliteit, en mededinger navorsing. Daar is geen beter manier om jou resultate te verbeter as met 'n kursus wat jou leer hoe om aanlyn geld te verdien nie. Jy sal ook die selfvertroue hê om te eksperimenteer en oor jou mededingers te leer’ strategieë, terwyl jy die vrugte pluk.

Alhoewel dit 'n uitstekende manier is om meer oor Google AdWords te leer, jy kan ook video-tutoriale vind wat die basiese beginsels van hierdie bemarkingsprogram dek. Baie van die video's op hierdie kanaal word deur Google Partners verskaf. In werklikheid, die jongste een is op Februarie geplaas 16, 2016, en die inligting is steeds relevant. Hierdie tutoriale is gestruktureer vir diegene wat sertifisering nastreef, en hulle is oor die algemeen nuttig vir diegene wat net begin.

Stel 'n veldtog op

Om in Adwords te begin adverteer, jy moet 'n veldtog opstel. Daar is drie basiese stappe om dit te bereik. Eerstens, kies die kategorie van jou veldtog. Toe, kies die doelwit wat jy wil bereik. Jy kan kies tussen verkope, leidrade, webwerf verkeer, produk- en handelsmerkoorweging, en handelsmerkbewustheid. Jy kan ook 'n veldtog sonder 'n doelwit opstel. Jy kan later die doelwit verander.

Afhangende van jou tipe besigheid, jy wil dalk ook 'n geografiese ligging teiken. As jy 'n plaaslike besigheid is, jy wil dalk jou advertensies net vir mense in jou area teiken. Vir 'n internasionale besigheid, jy wil dalk lande teiken waar jy die grootste verkope en meeste verbruikers het. As jy nie seker is waar om jou pogings te fokus nie, kyk na 'n paar ander opsies. Jy kan ook kies om mense te teiken wat in 'n spesifieke land woon.

Sodra jy jou sleutelwoorde gekies het, jy moet 'n effektiewe bestemmingsbladsy skep. Die hoofdoel van hierdie bladsy is om verkeer na kliënte om te skakel. Vir 'n omskakeling om te gebeur, die bladsy moet relevant wees vir die sleutelwoord wat gesoek word. Dit moet 'n USP insluit (unieke verkoopspunt), voordele van die produk, sosiale bewys, en 'n duidelike oproep tot aksie. Die doel is om jou sukseskoers te verhoog.

Sodra jy 'n teikenmark gekies het, jy kan een of meer advertensies kies om te bevorder. Benewens advertensie sleutelwoorde, jy kan ook 'n veldtog opstel as jy 'n webwerf het wat soortgelyke produkte of dienste verkoop. Nog 'n belangrike stap om te maak is om jou bod te kies. Onthou dat jou bod meer bekostigbaar sal wees as jy outomatiese bod gebruik, maar dit verg meer werk. Laastens, jou advertensies moet eenvoudig en direk wees. Mense sal heel waarskynlik op 'n veldtog klik as dit 'n aanbod of afslag bied.

Die volgende stap is om die sleutelwoorde te kies wat jou advertensies sal aktiveer. Hierdie stap is dikwels die mees verwarrende deel. Sleutelwoorde is nie die enigste ding wat jy moet oorweeg nie – jy kan selfs jou kliënte gebruik’ terugvoer wanneer jy jou sleutelwoorde kies. Onthou dat 'n goeie kwaliteittelling jou advertensie hoër sal laat rangskik en jou bodkoste sal verlaag. Wanneer jy op 'n sleutelwoord besluit, maak seker jy dink aan hoe relevant dit vir jou besigheid is.

Skep advertensie-kopie

Die eerste stap om goeie advertensiekopie te skep, is om jou doelwit te definieer. Of jy nou aandag wil trek na jou webwerf of 'n produk wil verkoop, om jou doel vir die skryf van die advertensie te definieer, sal jou help om te besluit watter tipe kopie om te gebruik. Die drie mees algemene tipes advertensiekopieë is suggestief, opvoedkundig, en menslike belangstelling. Die toets van advertensiekopie is 'n kritieke stap, aangesien dit jou sal help om die werkverrigting van jou advertensies te verbeter en verkeer van hoë gehalte te verseker.

Jy kan begin deur jou teikengehoor se soeknavrae neer te skryf. Elkeen van hierdie het 'n mate van spesifisiteit, dus moet jou advertensies by daardie terme pas. Of jy probeer om 'n spesifieke geografiese gebied te teiken, produk, of diens, dit is belangrik om die pynpunt van die persona aan te spreek. Byvoorbeeld, as jy kaartjies vir 'n konsert verkoop, maak seker dat jou opskrif hul behoefte aanspreek.

Wanneer jy kopie vir jou advertensie skryf, probeer om 'n beroep te doen op die emosies van jou gehoor. Hierdie manier, jy sal meer geneig wees om meer besoekers te lok. Deur emosies uit te lok, goeie bemarkers kan gehoorreaksies voorspel en vrae beantwoord voordat hulle na vore kom. Hierdie manier, hulle kan hul advertensies meer relevant maak vir die gehoor se behoeftes. Daar is 3 sleutelkopieskryfstrategieë wat u kan gebruik om effektiewe advertensiekopie te skep.

Om jou advertensie-kopie te toets, gebruik die toetsopsie op Google Ads. Maak verskeie verskillende weergawes en laai dit in Google Adwords. Toets hulle om te bepaal watter die beste presteer. Onthou dat toetsing jou sal help om te bepaal watter tipe taal jou kliënte die beste reageer. Daar is baie voordele daaraan verbonde om met jou advertensie-kopie te eksperimenteer. Jy kan sien of dit beter werk vir jou nis as vir jou mededingers.

Volg resultate

Met die hulp van Google Adwords, jy kan die resultate van jou betaalde soekveldtog naspoor. Hierdie manier, jy kan jou sukses monitor en geld spaar. AdWords is 'n uitstekende manier om jou besigheid aanlyn te bevorder. Hier is 'n paar wenke vir jou om te volg:

Volg die resultate van AdWords-veldtogte in Google Analytics. AdWords-verslae bevat 'n kolom genaamd “Omskakelings,” wat jou sal vertel hoeveel omskakelings jou advertensieveldtog gekry het. Benewens advertensie-aansigte, jy kan ook jou CPC sien, wat jou wys hoeveel jy vir elke klik spandeer het. Jy kan hierdie inligting gebruik om te bepaal of jy te veel vir jou advertensieveldtogte betaal of nie.

Een manier om AdWords-omskakelings na te spoor, is om 'n pixel op te stel. Hierdie pixel kan op alle bladsye van jou webwerf geplaas word en gebruik word om herbemarkingsveldtogte te teiken. Om AdWords-omskakelings na te spoor, jy moet meer as net klikke opspoor. 'n Klik vertel jou hoeveel mense op jou advertensie geklik het, maar dit vertel jou nie of hulle daarop gereageer het sodra hulle jou webwerf bereik het nie. Terwyl klikke jou baie kan vertel oor jou veldtog se doeltreffendheid, jy moet weet hoeveel mense werklik tot bekering gekom het.

5 Tipes teiken wat vir jou beskikbaar is op Google Adwords

Adwords

Voordat jy met AdWords kan begin, jy moet CPA verstaan, die korrekte AdWords-bod, and the importance of tracking conversions. Omskakelings is die resultaat van die reis van sleutelwoord na bestemmingsbladsy tot verkoop. Google Analytics kan jou help om die reis na te spoor. Dit is 'n gratis sagteware-as-'n-diens. Sodra jy hierdie konsepte verstaan, jy kan AdWords begin gebruik om jou besigheid te bevorder.

Koste

It’s essential to allocate a budget for Adwords campaigns. Terwyl die maksimum CPC deur Google bepaal word, die koste per klik wissel. You should set a daily budget of PS200, but this can vary based on your business niche and expected monthly website traffic. To set a daily budget for Adwords campaigns, divide your monthly budget by 30 to get an estimate of the cost per click. For an accurate cost per click estimate, you should read the help documents included with Adwords.

Using the Cost Per Conversion or CPA method to calculate cost per acquisition is a good way to understand the effectiveness of your advertising strategy, and can also help you control your budget. Cost per acquisition measures the number of people who are likely to complete a desired action. Adwords uses dynamic code on landing pages to track conversion rates. You should aim for a conversion rate of at least 1%. Hierdie metode laat jou toe om jou bod aan te pas om te verseker dat jou begroting binne die perke van jou advertensiebegroting bly.

Die koste van AdWords kan geregverdig word deur die wins wat jy uit 'n nuwe kliënt maak. Met ander woorde, as jy 'n diensonderneming is, jy moet die leeftydwaarde van 'n kliënt bepaal, beide by eerste kontak en oor die lang termyn. Beskou die voorbeeld van 'n boedelverkoopmaatskappy. Die gemiddelde wins per verkoop is $3,000, en jy sal nie veel herhalende besigheid sien nie. Nietemin, mond-tot-mond verwysings kan 'n klein leeftydvoordeel inhou.

Soos met enige ander diens, jy moet die intekenkoste in ag neem. Die meeste PPC-sagteware is gelisensieer, en jy sal intekenkoste moet inreken. Egter, WordStream bied kontrakte van 12 maande en 'n jaarlikse vooruitbetaalde opsie, sodat jy dienooreenkomstig kan begroot. It’s important to understand what your contract entails before signing up for one of these plans. Maar onthou, the price per click is still much lower than the total cost of AdWords.

Targeting

With the rise of Content Network, you can now focus your ads on specific customer segments. Previously, you had to add audience lists or remarketing lists to create a specific campaign for each. Nou, you can target ad campaigns to specific user segments, and you can increase conversion rates with these targeted campaigns. This article will review five types of targeting available to you on Google Adwords. You will learn why you should be targeting your audience based on their preferences and behaviors.

Income targeting allows you to target people by income. Dit werk deur publiek beskikbare data van die Internal Revenue Service te ontleed. Google AdWords haal hierdie inligting van die IRS af en voer dit in jou veldtog in. Jy kan ook liggingteikening met poskodes gebruik. Google Adwords bied beide inkomste- en poskode-teikening. Dit maak dit makliker om kliënte op grond van spesifieke liggings te vind. En jy kan ook hierdie teikenmetodes gebruik in samewerking met geoligging, wat jou toelaat om advertensies op 'n spesifieke area te rig.

Konteksteikening pas advertensies by relevante inhoud op webblaaie. Met hierdie kenmerk, jou advertensies sal vertoon word aan mense wat in sekere onderwerpe of sleutelwoorde belangstel. Byvoorbeeld, 'n atletiese skoenhandelsmerk kan 'n advertensie op 'n hardloopblog plaas as 'n hardloper oor skoene lees. The publisher scans the content of the page for a more relevant position. Met hierdie kenmerk, you can ensure that your ads are targeted to your customer base.

Targeting Adwords by location is another powerful way to target your audience. If you want to target a specific audience, you can use location and average income levels. With these two variables, you can narrow down your audience while decreasing the wasted ad spend. Toe, you can narrow down your ad campaign by only targeting the people who are actively interested in your product or service. Dus, how do you narrow down your audience?

Bied model

A successful adwords campaign should target more than one demographic. Although your content will be relevant for all audiences, it might only be of interest to a certain group of people. In such a case, you can use automation to target this demographic group. By tracking the performance of your ad campaigns, you can adjust your bidding strategy accordingly. Buitendien, you can also set automation rules to get an alert whenever your CPC goes up or your CPA drops.

Using an automated bid strategy takes the guesswork out of paid ads, but if you’d rather have greater results, you should always use a manual bid strategy. While your bid represents the amount you’re willing to spend on a specific keyword, it doesn’t determine the rankings for that keyword. This is because Google doesn’t want to give the top result to the one who spends the most money.

To choose the most effective bidding model for your ad campaign, jy moet jou veldtog struktureer op 'n manier wat jou sleutelwoord se sigbaarheid sal maksimeer. Byvoorbeeld, as jy jou sukseskoers wil verhoog, jou bod moet hoog genoeg wees om meer verkeer te lok. Alternatiewelik, as jy jou sukseskoerse wil verhoog, gaan vir 'n koste-per-verkryging-veldtog. Dit hang alles af van jou behoeftes, maar dit is 'n goeie idee om 'n ingeligte besluit te neem op grond van jou teikengehoor.

Buitendien, wanneer jy jou advertensies toets, jy kan bodwysigers kies vir spesifieke tye van die dag, demografie, en elektroniese toestelle. Byvoorbeeld, jy kan die tydperk kies vir jou advertensies om op bladsy een van Google se soekresultate te verskyn. Die bedrag wat u bied, sal ook afhang van hoe lank dit neem vir u teikengehoor om 'n aankoop of omskakeling te maak. Alternatiewelik, jy kan kies om jou begroting op spesifieke sleutelwoorde te beperk en 'n spesifieke gehoor met spesifieke advertensies te teiken.

Conversion rates

The top converting industries in the last few years have been those in the Insurance, Finansies en Dating industrieë. Vandag, die dating industrie oortref alle ander nywerhede in omskakelingskoerse, gemiddeld byna nege persent. Ander bedrywe wat uitgaan verby is, is Verbruikersdienste, Wettig, en Autos. Interessant genoeg, die bedrywe met die hoogste omskakelingskoerse het nie noodwendig die beste produkte of dienste nie. In plaas daarvan, hulle gebruik dalk taktiek wat omskakeling bevorder en eksperimenteer met verskillende aanbiedinge.

Die gemiddelde PPC-omskakelingskoers is ongeveer 3.75% vir soektog, en 0.77% vir vertoonnetwerke. Omskakelingskoerse verskil volgens bedryf, met Dating en Persoonlike nywerhede wat genereer 9.64% of all AdWords conversions and Advocacy and Home Goods racking up the lowest. Daarby, conversion rates for the Google Display Network are much lower than in any other industry. This isn’t to say that there isn’t any room for improvement.

A high conversion rate is something that most companies desire. While it isn’t impossible to achieve a 10 percent conversion rate, you need to be sure that your conversion rate is high enough to drive profitable results. Conversion rates in Adwords vary widely and it is important to choose the right approach for your company’s needs. You should aim for a conversion rate of 10% or more, which is considered to be an excellent result.

While good on-site optimization practices are critical for improving your PPC conversion rate, daar is ook veldtog-kant-elemente wat geoptimaliseer moet word vir hoëgehalte-klikke. Eerstens, maak seker dat jy 'n boeiende advertensie en bestemmingsbladsy kies. Toe, identifiseer jou beste gehore en platforms. Tweedens, maak seker dat jy jou advertensies optimeer vir hoëgehalte-klikke. Omskakelingkoerse op AdWords vir soek en vertoon is op gelyke voet met die gemiddelde vir e-handeladvertensies, wat gemiddeld op ongeveer 1.66% en 0.89%. En uiteindelik, maak seker dat jou advertensies gesinchroniseer is met jou webwerf en relevant is tot die inhoud op jou webwerf.

Setting up a campaign

In order to create a successful ad campaign, jy moet seker maak dat jou sleutelwoorde korrek geteiken is. Daar is verskeie stappe wat jy kan neem om jou advertensieveldtog se werkverrigting te verbeter. Die opwindendste deel van die bestuur van 'n Google Adwords-veldtog is om jou advertensies en bestemmingsbladsye te optimaliseer. The next step is to switch to Expert Mode. In this mode, you can select a goal for your campaign, such as conversions, leidrade, or sales. The default setting will show you the most effective ad, so you can choose the best ad that will match the target audience. Egter, if you don’t want to choose a specific goal, you can set a campaign without goal guidance.

Another part of the campaign settings is the ad schedule. The ad schedule will determine the days on which your ad will appear. You can change this based on the nature of your business. You can also change the ad rotation settings, but for now, it’s best to leave it at default. In addition to the ad schedule, you can customize your ads by using the different ad formats available.

Once you’ve finished creating your campaign, jy sal jou faktureringinligting en betaalmetodes moet invoer. Jy kan kies om 'n kredietkaart te gebruik, debietkaart, bankrekening, of promosiekode om jou veldtogte te finansier. Deur hierdie stappe te volg, jy sal goed op pad wees om 'n suksesvolle AdWords-veldtog te bestuur. Hierdie artikel sal jou deur die verskillende stappe lei om 'n veldtog in Google Adwords op te stel.

Hoe om u besteding in AdWords te maksimeer

Adwords

As jy nuut is by Adwords, jy wonder dalk hoe om jou besteding te maksimeer. There are several things to consider when developing a successful campaign, insluitend koste per klik (CPC), Biedstrategie, Deurkliktempo, en negatiewe sleutelwoorde. In hierdie artikel, jy sal leer hoe om hierdie instrumente effektief te gebruik om die meeste geld vir jou geld te kry. As jy onseker is oor watter maatstawwe om na te spoor, ons het die basiese beginsels afgebreek.

Koste per klik

If you want to know how much your ads are costing, you should know that there are a number of factors that determine the amount you spend per click. Your keywords, advertensie teks, landing page, and quality score all play a role in the amount you spend per click. To improve your CTR, make sure all these elements are relevant to your business. Getting a high CTR will convince Google that your website is relevant to the search terms people type in.

One of the most important factors to remember is the average cost per click for AdWords (CPC). While this number can vary dramatically, it is generally less than one dollar. The average CPC for e-commerce is $0.88, so bidding $5 for a term that is related to holiday socks would be unprofitable. If the socks were $3, the average CPC would be significantly lower. You should always make sure to track your costs with a Google Spreadsheet or similar program.

Despite the high cost of AdWords, it is still possible to keep your marketing budget in check. AdWords allows you to geotarget your customers based on location, language, en toestel. Daarby, you can even use Google Pay to pay up to $1,000,000 in Adwords bills. You can extend credit to your advertising campaigns and pay them monthly in the form of a bill. Many large advertisers already use this option to pay their clients.

Another important factor to consider is the cost of your campaigns. Many successful ad campaigns are those that drive the highest ROI, without missing any sales or lead opportunities. You should also remember that low-cost bids don’t produce high-quality traffic. gevolglik, your maximum CPC isn’t the price you pay, and you’re only paying enough to clear Ad Rank thresholds and beat your competitors.

Biedstrategie

In order to maximize your Adwords campaign’s profitability, you should use a smart bidding strategy. This strategy is ideal for those who are not sure which keywords will bring them the most profits or do not have the time to manually set bids. This bidding strategy involves setting a higher bid for specific keywords and only applies to those keywords. This type of bidding strategy will ensure your ads get the maximum exposure.

This bidding strategy can be used to maximize conversions. It will show ads when people search for your keyword or close variations. Egter, it is also costly. You should use this strategy only if your budget is large. This strategy saves you a lot of time because it automates the bids. But it may not be suitable for those who don’t have the time to research and test different strategies. The best approach to use for your campaign is to find one that is suitable for your target audience and budget.

Aim to increase conversion rates by increasing the bid for ads that are likely to generate more conversions. Using this strategy can improve your campaign’s ROI. A higher bid will result in more clicks, but it will cost you more money if it fails to drive a conversion. Dus, when choosing a bidding strategy for your Adwords campaign, keep in mind that this strategy is not for every advertiser.

This bidding strategy is ideal for users with specific goals. If you’re trying to increase your click through rate or impression rate, viewable CPM is a great way to achieve your goal. The more conversions you get for a specific cost, the more money you will make. This bidding strategy will also help you improve your brand recognition and increase brand awareness. Dus, use this strategy to maximize your profits. Egter, you must remember that there is no one size fits all solution when it comes to choosing a bidding strategy.

Deurkliktempo

Getting a high click-through rate in Adwords campaigns is a positive sign, but if your ad fails to convert visitors into paying customers, the results are less than satisfactory. Die skep van relevante advertensies wat die regte sleutelwoorde teiken, is die sleutel tot die verhoging van deurklikkoerse, daarom is dit belangrik om elke element te toets. Sleutelwoordnavorsing is nog 'n sleutelkomponent, maak dus seker dat jou betaalde advertensies relevant is vir die mense wat soek na die produkte of dienste wat jy aanbied.

Die gemiddelde deurklikkoers vir AdWords-veldtogte is ongeveer 5% vir soek en 0.5-1% vir vertoonnetwerke. Deurklikkoerse is nuttig wanneer veldtogte herontwerp word, aangesien hulle die belangstelling van potensiële kliënte aandui. Deurkliekkoerse kan ook gemeet word aan hoeveel inhoud 'n gebruiker ontvang wat afgelaai word. Maak dit maklik vir kliënte om jou inhoud af te laai, aangesien dit kliëntetevredenheid sal verhoog, en uiteindelik, hul waarskynlikheid om jou produkte te koop.

Om te verstaan ​​hoe om jou CTR te verhoog, look at the data from various types of AdWords accounts. Byvoorbeeld, B2B accounts typically have higher CTRs than B2C accounts. These accounts are more likely to produce qualified leads and sell high-value items. Those accounts with low CTRs can be analyzed using a sample of their own accounts, which means the results can’t necessarily be representative of a wider range of accounts.

If you are running a search-ad campaign, you can expect to get the highest CTR in the dating or travel industry. Localized campaigns can also increase your CTR, as local consumers trust local stores. While text and image ads may not be as persuasive as those used for lead generation, informational ads can inspire curiosity and convince viewers to click on them. It is important to know that each keyword, ad, and listing has its own CTR.

Negatiewe sleutelwoorde

There are a number of reasons to use negative keywords in Adwords. Using them will help you target a more relevant audience and reduce wasted clicks. Daarbenewens, these tools will help you avoid bidding against yourself or cannibalizing your impressions. Dus, how can you use negative keywords? You can read on to find out why negative keywords are so important. Here are just some of them:

Core negative keywords refer to the central or most significant word of the keyword phrase. Byvoorbeeld, if you are a plumber, you want to advertise to those seeking your services, not to those looking for a job. Daarom, your core negative keyword isplumber” en “plumber.If you’re advertising a job board, you’ll use the wordjobas a negative keyword.

Another way to identify the negative keywords is to look at your Search Query report. Using this report, you can identify search queries that are not relevant to your niche. Deur negatiewe sleutelwoorde te gebruik, you’ll be able to improve your ad campaigns. Byvoorbeeld, if you’re selling a mattress, you might choose to advertise a mattress for men, but you’d rather focus on women. For men, egter, negative keywords may not be as relevant.

While negative broad match doesn’t apply to phrase match, it will prevent ads from appearing when a query has all negative words and phrases. Negative exact match will also prevent ads from showing up in search queries containing those terms. These negative keywords are great for brand names that have close relationships with each other and for similar offers. It’s important to know what negative keywords mean to you. If you don’t want to spend too much money on ads, negative keywords are the best way to make your ads relevant.

Creating ads with a click-through rate of at least 8%

A high CTR isn’t the only metric that matters in advertising. Ad campaigns can fail to convert because they aren’t targeting the right keywords. To prevent this, it’s important to test every element of your ad. Keyword research is another crucial component, so that your paid ads are relevant. If you fail to do so, you’ll be wasting money.

You can increase your click-through rate by making your ad as persuasive as possible. Try suggesting a special offer. Make sure to focus on your unique selling proposition and provide tangible benefits for your users. By making it easier to take action, people will be more likely to click through your ad. It will also help to write compelling ad copy. Deur hierdie stappe te volg, you’ll be well on your way to creating ads with a click-through rate of at least 8%.

Hoe om geld te verdien met AdWords

Adwords

Om geld te maak uit Adwords, jy moet weet hoe om te bie, hoe om jou advertensies te optimaliseer, en hoe om die Herteiken- en sleutelwoordnavorsingshulpmiddels te gebruik. In hierdie artikel, jy sal leer hoe om te bie, stel 'n bodmodel op, en skep boeiende advertensies. Of jy 'n beginner of 'n gevorderde gebruiker is, hierdie inligting is noodsaaklik. Die gebruik van die AdWords-koppelvlak is eenvoudig en reguit.

Koste per klik

Terwyl die koste per klik vir Adwords verskil volgens bedryf, dit is gewoonlik minder as $1 vir 'n sleutelwoord. In ander industrieë, die CPC kan hoër wees, aangesien die gemiddelde koste per klik tussen is $2 en $4. Maar wanneer jy geld wil spandeer op advertensies, jy moet ook ROI oorweeg. Daarby, die koste per klik vir 'n sleutelwoord in 'n bedryf soos regsdienste kan meer wees as $50, terwyl die CPC in die reis- en gasvryheidsbedryf slegs is $0.30.

Gehaltetelling is nog 'n faktor wat die koste per klik bepaal. Hierdie maatstaf is gekoppel aan sleutelwoorde en advertensietekste. 'n Hoë kwaliteittelling dui op relevansie en dus 'n laer CPC. Net so, 'n hoë kliektempo dui aan dat die inhoud op jou webwerf waardevol is. Dit wys ook hoe relevant jou advertensies is. Soos jy kan sien, CPC kan toeneem namate die kompetisie vir 'n sleutelwoord toeneem. Dus, maak seker dat u u advertensies optimeer om die meeste daaruit te put.

Jy kan die ROI van AdWords bereken deur die industrie maatstawwe na te gaan. AdWords-maatstawwe help jou om bemarkingsdoelwitte te stel en jou begroting te beplan. Byvoorbeeld, in die eiendomsbedryf, die bedryfsgemiddelde vir CPC (Klik deur koers) is 1.91% vir die soeknetwerk, terwyl dit is 0.24% vir die vertoonnetwerk. Ongeag jou bedryf, maatstawwe is nuttig wanneer jy jou begroting en doelwitte stel.

'n Hoër CPC is nie noodwendig 'n beter of goedkoper advertensie nie. Jy kan kies tussen outomatiese bied en handmatige bied. Outomatiese bied is makliker om in te stel, veral as jy nuut by AdWords is. Met handmatige bied kan u die bedrag wat per klik aangebied word, beheer. Dit is ook die beste geskik vir besighede wat nuut by AdWords is en nie baie ondervinding het nie.

Geoteikening is nog 'n goeie manier om die koste per klik te verminder en jou advertensiebesteding te maksimeer. Deur jou advertensies te teiken op grond van waar 'n besoeker woon, hierdie taktiek laat jou toe om die mees relevante gehoor te teiken. Afhangende van die tipe besigheid, geotargeting kan kliektempo 'n hupstoot gee, kwaliteittelling te verbeter, en verlaag jou koste per klik. Dit is belangrik om te onthou dat hoe meer gerig jou advertensie is, hoe beter sal jou advertensiestrategie wees.

Bied model

Jy het waarskynlik gehoor van die verskillende biedmodelle in Adwords. Maar hoe weet jy wat die beste een vir jou veldtog is? Eerstens, jy moet jou veldtogdoelwit oorweeg. Probeer jy omskakelings 'n hupstoot te gee? Indien wel, dan kan jy CPC gebruik (koste-per-klik) bied. Of, wil jy indrukke of mikro-omskakelings stoot? U kan selfs dinamiese omskakelingsnasporing gebruik.

Handmatige bied bied meer beheer oor advertensieteikening. Daarby, jy kan 'n maksimum CPC vir 'n sleutelwoord stel en 'n spesifieke begroting toeken. Handmatige bied is meer tydrowend, maar dit waarborg onmiddellike implementering van enige veranderinge. Egter, outomatiese bied is ideaal vir groot rekeninge. Dit kan moeilik wees om te monitor en beperk jou vermoë om na die groot prentjie te kyk. Handmatige bied gee jou korrelige beheer en kan 'n goeie opsie wees as jy die werkverrigting van 'n spesifieke sleutelwoord probeer optimeer.

Daar is twee hoofbiedmodelle in Adwords: Koste-per-klik (CPC) en koste-per-myl (CPM). Eersgenoemde is die algemeenste en is die beste vir adverteerders wat 'n spesifieke gehoor teiken, terwyl laasgenoemde die beste is vir adverteerders wat 'n groot volume verkeer wil genereer. Egter, beide soorte veldtogte kan baat vind by die koste-per-myl-biedmodel. Dit bied insig in hoeveel indrukke 'n sekere advertensie waarskynlik sal ontvang. Dit is veral nuttig vir langtermynbemarkingsveldtogte.

U kan u sleutelwoordprestasie monitor deur Google se gratis omskakelingsnasporingsnutsding te gebruik. Google se omskakelingsnasporingnutsding sal jou presies wys hoeveel kliënte op jou advertensies klik. Jy kan ook die koste per klik naspoor om uit te vind watter sleutelwoorde jou meer geld kos. Hierdie inligting kan jou help om 'n goeie besluit te neem. Met hierdie gereedskap tot jou beskikking, jy sal jou omskakelings kan maksimeer terwyl jy die koste van elke klik verminder.

Teiken-CPA-bieding fokus daarop om omskakelings te dryf. Met hierdie tipe bied, die bod vir jou veldtog word gestel op grond van die koste-per-verkryging (CPA). Met ander woorde, jy betaal vir elke individuele indruk wat 'n potensiële kliënt ontvang. Terwyl CPA-bieding 'n komplekse model is, As u u CPA ken, kan u die doeltreffendste bod vir u veldtog stel. Dus, waarvoor wag jy? Begin vandag en maksimeer jou omskakelings met Adwords!

Herteiken

Wanneer jy 'n besigheid bestuur, herteiken met Adwords is 'n goeie manier om kontak te hou met jou kliënte en nuwes te bereik. Met Google Adwords, jy kan Skripmerkers op jou werf plaas sodat mense wat jou werf voorheen besoek het weer daardie advertensies sal sien. Dit kan oor sosiale kanale gebruik word, ook. In werklikheid, statistieke wys dit 6 uit 10 waverlaters sal terugkom om hul aankope binne te voltooi 24 ure.

Herteiken werk die beste wanneer jy die regte gehoor teiken. Byvoorbeeld, as jou herbemarkingsveldtog gemik is op mense wat reeds iets van jou webwerf gekoop het, jy moet 'n prent kies wat 'n voorkoms en gevoel het wat by die webwerf pas. Verbruikers wat 'n trourok-bladsy besoek het, is meer geneig om die rok te koop as diegene wat net op die webwerf geblaai het. Dit kan jou help om jou advertensies relevant te maak vir die produkte wat jy verkoop.

Een effektiewe manier om herteikening op sosiale media te gebruik, is om Facebook te gebruik. Dit is nie net 'n goeie manier om leidrade te genereer nie, dit is ook 'n goeie manier om 'n Twitter-aanhanger te bou. Twitter het meer as 75% mobiele gebruikers, maak dus seker dat jou advertensies selfoonvriendelik is. Herteiken met Adwords is 'n goeie manier om seker te maak dat jy die aandag van jou gehoor trek en hulle in kliënte omskakel.

Herteiken met Adwords kan jou ook help om spesifieke besoekers te teiken. Byvoorbeeld, as 'n besoeker jou webwerf besoek het en dan 'n produk gekoop het, jy kan 'n gehoor skep wat by daardie persoon pas. AdWords sal dan daardie advertensies aan daardie persoon deur die hele Google-vertoonnetwerk vertoon. Vir die beste resultate, segmenteer eers jou webwerfbesoekers deur hul demografie te vergelyk. Sodra jy dit gedoen het, jy sal jou herbemarkingspogings op die spesifieke tipe besoekers kan rig.

Sleutelwoordnavorsing

Om die meeste van jou advertensieveldtog te maak, jy moet weet hoe om relevante inhoud te skep. Inhoudbemarking is deesdae 'n groot onderwerp. Om inhoud te skep wat kliënte sal lok, jy moet terme ondersoek wat met jou nis verband hou en dit by Google inprop. Volg hoeveel soektogte per maand vir hierdie terme gedoen word, en hoeveel keer mense op die advertensies vir hierdie terme klik. Toe, skep inhoud rondom daardie gewilde soektogte. Hierdie manier, jy sal nie net kwaliteit inhoud vir jou kliënte skep nie, maar jy sal ook 'n beter kans hê om hoër gerangskik te word.

Die doeltreffendste manier om jou sleutelwoordnavorsing te begin, is om 'n koperpersoonlikheid te skep, of ideale kliënt. Skep 'n koperspersoonlikheid deur die kenmerke te identifiseer, invloede, en koopgewoontes van jou ideale kliënt. Gebaseer op hierdie inligting, jy kan die lys van moontlike sleutelwoorde verklein. Sodra jy 'n koper-persoonlikheid het, jy kan 'n sleutelwoordnavorsingsinstrument gebruik om die mees relevante sleutelwoorde te vind. Toe, jy sal weet watter een die hoogste waarskynlikheid van posisie het.

Soos bogenoem, die fokus van AdWords navraag navorsing is op voorneme. Google teiken gebruikers wat aktief na 'n oplossing soek. Diegene wat na 'n handelsmerkmaatskappy in Londen soek, sal nie jou advertensie sien nie, terwyl diegene wat in 'n modetydskrif blaai dalk vir onderwys blaai. Deur frasepassing sleutelwoorde te gebruik, jy sal geteikende kliënte kry wat eintlik op soek is na wat jy aanbied. Hierdie soekers sal meer geneig wees om op jou advertensie te klik as hulle daarmee kan identifiseer.

Jy kan die sleutelwoordbeplanner gebruik om te sien watter frases die meeste soekvolume het, en hoeveel keer daar elke maand na 'n sekere term gesoek is. Benewens die maandelikse soekvolume, jy kan ook intyds na tendense kyk, insluitend Google Trends-data en jou plaaslike demografie. Met hierdie, jy kan bepaal of 'n frase 'n hoë soekvolume het en of dit neiging of styg. Wanneer jou navraag navorsing voltooi is, jy sal 'n lys relevante sleutelwoorde hê om vir jou advertensies te teiken.

Hoe om Google Adwords vir jou besigheid te laat werk

Adwords

As jy 'n besigheidseienaar is, jy het waarskynlik Google se Adwords-platform gebruik om jou besigheid te adverteer. Daar is verskeie maniere om jou rekening te struktureer om te verseker dat jy die meeste geld vir jou geld kry. In hierdie artikel, ons sal die basiese beginsels van bie op handelsmerk-sleutelwoorde dek, jou gehoor te teiken deur frasepassing te gebruik, en omskakelings na te spoor. Hierdie artikel is bedoel om jou die nodige kennis te verskaf om die doeltreffendheid van jou advertensiepogings op Google se platform te maksimeer.

Adverteer op Google se Adwords-platform

Daar is baie redes waarom dit waardevol is om op Google se Adwords-platform te adverteer. Eerstens, jy sal net gehef word wanneer iemand op jou advertensie klik. Tweedens, hierdie advertensiemetode laat jou toe om die resultate van jou advertensieveldtogte na te spoor. Op daardie manier, jy kan meer ingeligte besluite neem oor die hoeveelheid geld wat jy aan advertensies bestee. Maar Google Adwords is nie die enigste manier om op Google te adverteer nie. Om seker te maak dat dit vir jou besigheid werk, jy sal moet verstaan ​​hoe hierdie advertensieplatform funksioneer.

AdWords werk saam met die Google Display Netwerk, wat gebruik maak van Google se netwerk van derdeparty-webwerwe. Jou advertensie kan boaan jou webblad verskyn, in die sybalk, voor YouTube-video's, of enige ander plek. Die platform het ook vermoëns om advertensies op mobiele toepassings en Gmail te plaas. Jy sal jou handelsmerke moet registreer voordat jy deur Google kan begin adverteer. Dit beteken dat jy minder per klik sal betaal en beter advertensieplasings sal kry.

Advertensies op Google se Adwords-platform is relatief maklik om te gebruik. Daar is baie maniere om jou begroting te maksimeer, insluitend die verhoging van jou besteding wanneer resultate sigbaar is. Om jou sukses te maksimeer, oorweeg om 'n Google-gesertifiseerde konsultant of -agentskap te huur om jou te help. Daar is geen rede waarom jy dit nie moet probeer nie, aangesien dit 'n koste-effektiewe manier is om hoogs geteikende advertensies te lewer. En onthou, as jy resultate kry, jy kan jou begroting in die toekoms verhoog.

Om op Google se AdWords-platform te adverteer is 'n uiters kragtige manier om potensiële kliënte regoor die wêreld te bereik. Sy stelsel is in wese 'n veiling, en jy bie op spesifieke sleutelwoorde en frases. Sodra jy jou sleutelwoorde gekies het en 'n kwaliteit telling het, jou advertensie sal voor die soekresultate vertoon word. En die beste deel is, dit kos nie veel nie, en jy kan so gou as vandag 'n veldtog begin!

Bied op handelsmerk-sleutelwoorde

Tot onlangs, jy kon nie op 'n mededinger se handelsmerk-sleutelwoorde in Google Adwords bie nie. Dit het verander in 2004, toe Google mededinger navraag bied. Die besluit ten gunste van Google, wat 'n beleid het wat mededingers toelaat om hul handelsmerke in advertensiekopie te gebruik, het baie sakemededingers aangemoedig om hul eie handelsname in advertensies te gebruik. Nou, egter, hierdie beleid word omgekeer.

Voordat jy op 'n handelsmerk-navraag bie, maak seker dat jy die toestemming het om dit te gebruik. Google het eenvoudige soekadverteringsriglyne wat op handelsmerke van toepassing is. Wanneer bie op 'n mededinger se handelsmerk, vermy om die mededinger se naam in die advertensie-kopie in te sluit. Deur dit te doen, sal dit lei tot laer kwaliteit tellings. Ongeag die rede, dit is 'n goeie praktyk om 'n dominante posisie in soekresultate te hê.

Die grootste rede om nie op 'n handelsmerk-navraag te bie nie, is dat dit moeilik kan wees om te onderskei tussen organiese soekresultate en betaalde advertensies. Egter, as jou handelsmerk by Google geregistreer is, dit kan op inligtingswebwerwe gebruik word. Resensiebladsye is 'n voorbeeld hiervan. Groot handelsmerke gebruik ook hul handelsmerke in hul advertensie-kopie, en hulle is binne hul regte om dit te doen. Hierdie maatskappye is gretig om boaan die soekresultate vir hul handelsmerkprodukte en -dienste te bly.

Handelsmerke is waardevol. U kan dit dalk oorweeg om dit in u advertensieteks te gebruik om u produk te bevorder. Alhoewel dit moeilik kan wees om in advertensies te gebruik, hulle is steeds moontlik in sommige gevalle. Handelsmerk-beskermde terme moet vir inligtingsdoeleindes gebruik word, soos 'n blog. Jy moet ook 'n bestemmingsbladsy hê wat handelsmerkterme bevat en moet dit duidelik maak wat jou kommersiële bedoeling is. As jy komponente verkoop, jy moet dit duidelik stel en die prys of 'n skakel vir die aankoop van die item toon.

As jou mededingers 'n handelsmerknaam gebruik, jy moet op daardie terme in Adwords bie. Andersins, jy kan 'n laer gehaltetelling en koste per klik ondervind. Bowendien, jou mededingers is dalk nie bewus van jou handelsnaam nie en sal nie 'n benul hê dat jy op hulle bie nie. Intussen, die kompetisie bied dalk op dieselfde voorwaardes. Jy kan probeer om dit 'n punt te maak om jou eie handelsnaam as 'n handelsmerk-sleutelwoord te gebruik.

Teiken gehore met frasepassing

Alhoewel jy dalk dink breë pasmaat is die enigste manier om jou kliënte te teiken, frasepassing gee jou meer beheer. Met frase passing, net jou advertensies sal verskyn wanneer iemand 'n frase tik, insluitend enige noue variasies en ander woorde voor of na jou sleutelwoord. Byvoorbeeld, jy kan grassnydienste volgens ligging teiken en 'n lys van plaaslike dienste en hul seisoenale tariewe sien. Gebruik 'n frasepassing, egter, is duurder as breë wedstryd, daarom is dit die moeite werd om ander opsies te oorweeg.

Die gebruik van frasepassing kan kliektempo en omskakelings verhoog, en kan vermorsde advertensiebesteding verminder. Die nadeel van frasepassing is dat dit jou advertensiebesteding beperk tot soektogte wat jou presiese sleutelwoord bevat, wat jou bereik kan beperk. As jy nuwe idees toets, egter, breë pasmaat is dalk die beste opsie. Met hierdie instelling kan jy nuwe advertensies toets en sien wat werk. Wanneer dit by advertensieprestasie kom, jy sal seker wil maak dat jy die regte gehoor met die regte sleutelwoorde teiken.

As jy 'n produk of diens adverteer wat in die algemeen gewild is, 'n sleutelwoordfrasepassing is 'n uitstekende manier om hierdie groep te teiken. Frasepassing werk deur te verseker dat jou advertensies net aan mense wys wat na die presiese sleutelwoord of frase gesoek het. Die sleutel is om seker te maak dat die frase wat jy gebruik in die regte volgorde is sodat dit in die top soekresultate verskyn. Hierdie manier, jy sal vermy om jou advertensiebegroting op irrelevante verkeer te mors.

Frasepassing kan jou help om klantesoektogte te ontleed om te bepaal watter soort sleutelwoorde hulle soek. Dit is veral nuttig as jy spesifieke kliënte soek. Die gebruik van frasepassing in Adwords sal jou teikengehoor verklein en die werkverrigting van jou advertensieveldtog verbeter. En, wanneer jy dit reg gebruik, jy sal 'n hoër opbrengs op advertensiebesteding sien. Sodra jy hierdie metodes bemeester het, jy sal jou doelwitte vinniger en met meer akkuraatheid as ooit tevore kan bereik.

Nog 'n manier om mense te teiken, is om affiniteitslyste te skep. Hierdie lyste kan enige webwerfbesoekers of mense insluit wat spesifieke aksies op jou webwerf gedoen het. Met affiniteitslyste, jy kan spesifieke gebruikers teiken op grond van hul belangstellings. En, as jy 'n produk het wat mense onlangs gekoop het, jy kan dit gebruik om hulle met advertensies te teiken. Die volgende keer skep jy 'n nuwe gehoor, maak seker dat jy 'n pasgemaakte affiniteitslys gebruik.

Spoor omskakelings na met frasepassing

As jy jou soekenjinbemarkingsveldtog wil verbeter, jy kan oorweeg om die frasepassing-wysiger in plaas van die breë passing te gebruik. Hierdie wysigers is sedert die begin van die kanaal in betaalde soektogte gebruik, en hulle laat jou toe om meer presies te wees wanneer jy jou advertensies vertoon. Alhoewel dit dalk na 'n goeie idee klink, baie adverteerders is bekommerd oor die vermorsing van hul advertensiebesteding as hulle nie hul breëpas-sleutelwoord verander nie. Daarby, die frasepassleutelwoord kan jou advertensie aktiveer vir onbeheerde soektogte, die relevansie van jou advertensie te verlaag.

Nog 'n manier om jou sleutelwoordfrases te optimaliseer, is om by te voeg “+” aan individuele woorde. Dit sal vir Google sê dat die woord wat jy wil teiken in soektogte gebruik moet word. Byvoorbeeld, as iemand soek “oranje tafellamp,” jou advertensie sal eers verskyn wanneer die persoon die presiese frase ingevoer het. Hierdie metode is ideaal vir mense wat op soek is na “oranje tafellamp,” want dit sal net gewys word aan mense wat die presiese frase intik, eerder as generies.

Hoe om u kwaliteittellings in AdWords te verbeter

Adwords

Om CTR en sukseskoerse te verhoog, dit is noodsaaklik om syfers in die opskrif van jou advertensies in te sluit. Navorsing toon dat die inkorporering van syfers in die opskrif van jou advertensies die kliektempo met verhoog 217%. Maar dit beteken nie dat jy die wiel moet herontdek nie. Die truuk is om 'n dwingende waarde-voorstel te skep en te haak sonder om die wiel weer uit te vind. Terwyl slim advertensies CTR kan verhoog, hulle kan duur wees. Dus, kom ons kyk na 'n paar eenvoudige maar effektiewe strategieë.

Sleutelwoordnavorsing

Om die meeste van jou AdWords-veldtog te maak, jy moet sleutelwoordnavorsing doen. Sleutelwoorde kan gekies word op grond van hul gewildheid, koste per klik, en soekvolume. Google Sleutelwoordbeplanner is 'n gratis hulpmiddel wat jy vir hierdie doel kan gebruik. Deur hierdie instrument te gebruik, jy kan die gemiddelde aantal soektogte wat 'n sleutelwoord elke maand ontvang en die koste per klik vir elke sleutelwoord bepaal. Google Sleutelwoordbeplanner stel ook verwante sleutelwoorde voor wat jy kan gebruik om meer geteikende veldtogte te bou.

Sodra jy 'n lys sleutelwoorde het, dit is tyd om hulle te prioritiseer. Fokus op 'n handvol van die gewildste terme. Hou in gedagte dat minder sleutelwoorde sal lei tot 'n meer doelgerigte veldtog en groter winste. Egter, as jy nie die tyd het om sleutelwoordnavorsing vir elke sleutelwoord te doen nie, jy kan 'n gratis hulpmiddel soos SEMrush gebruik om uit te vind watter sleutelwoorde jou teikengehoor intik. Dit is ook moontlik om 'n sleutelwoordnavorsingsinstrument soos SEMrush te gebruik om uit te vind hoeveel resultate op 'n SERP verskyn.

Nog 'n hulpmiddel wat gratis is en gebruik kan word om navraagnavorsing uit te voer, is Ahrefs. Dit is 'n goeie plek om te begin, aangesien dit jou toelaat om jou mededingers te sien’ webwerf verkeer, kompetisie, en sleutelwoordvolume. U kan ook sien watter tipe webwerwe vir daardie sleutelwoorde rangskik en hul strategieë analiseer. Dit is deurslaggewend, aangesien hierdie sleutelwoorde is wat jy op Google wil rangskik. Egter, dit is nie altyd maklik om hierdie bevindinge met ander partye te deel nie.

Deur Google se Sleutelwoordbeplanner te gebruik, kan jy soekvolumes per maand sien, wat jou kan help om jou advertensies met meer spesifieke terme te teiken. Die sleutelwoordbeplanner laat jou ook toe om soortgelyke sleutelwoorde te sien. Hierdie instrument wys jou ook die aantal mense wat na 'n sleutelwoord soek, gebaseer op jou beperkings. Jy kan selfs Google se sleutelwoordbeplanner gebruik om te sien watter sleutelwoorde om dieselfde sleutelwoorde as joune meeding. Hierdie instrumente sal jou 'n idee gee van die gewildste sleutelwoorde en jou help om die bestes vir jou advertensieveldtogte te vind.

Bied model

Die koste-per-klik (CPC) strategie kan meer laekoste-indrukke genereer as CPM, veral vir advertensies wat onder die vou is. Egter, CPM werk die beste wanneer handelsmerkbewustheid jou primêre doelwit is. Handmatige CPC-bieding fokus op die opstel van bod vir spesifieke sleutelwoorde. In hierdie model, jy kan hoër bod slegs vir hierdie sleutelwoorde gebruik om sigbaarheid te maksimeer. Egter, hierdie metode kan tydrowend wees.

Met AdWords kan u u bod volgens veldtog- en advertensiegroepvlak verander. Hierdie bodaanpassings word bodwysigers genoem. Bodwysigers is beskikbaar vir platform, Interaksietipe, en Voorkeurinhoud. Dit word op advertensiegroepvlak in stand gehou deur die AdGroupCriterionService. Net so, veldtogvlak-bodaanpassings kan via die CampaignBidModifierService gemaak word. Google verskaf ook 'n API vir hierdie aanpassings.

Die verstek advertensieplasing word Breë Pasmaat genoem. Hierdie tipe wys jou advertensie op die soekenjin se bladsy vir enige sleutelwoord, insluitend sinonieme en verwante soektogte. Terwyl hierdie benadering lei tot 'n groot aantal indrukke, dit het ook 'n hoër koste. Ander tipes pasmaats sluit in Exact Match, Frase Match, en Negatiewe Pasmaat. Oor die algemeen, hoe meer spesifiek jou wedstryd, hoe laer sal jou koste wees.

Die Biedmodel vir Adwords gebruik 'n verskeidenheid tegnieke om jou te help om jou advertensieveldtogte te optimaliseer. Byvoorbeeld, jy kan die maksimum bod vir 'n spesifieke sleutelwoord stel, pas dan jou bod aan op grond van hoeveel omskakelings jy ontvang het. As jy 'n uitverkoping gemaak het, AdWords sal jou bod op grond daarvan verhoog. Vir meer gevorderde gebruikers, jy kan ook dinamiese omskakelingsnasporing gebruik.

Teiken-CPA-bied is 'n tipe advertensiestrategie wat daarop fokus om omskakelings te dryf. Dit stel bod vir 'n veldtog gebaseer op CPA (Koste per verkryging), wat die koste is om 'n enkele kliënt te verkry. Hierdie model kan kompleks wees as jy nie jou verkrygingskoste ken nie (CPA) of hoeveel omskakelings jou advertensies veroorsaak. Egter, hoe meer jy van CPA weet, hoe meer jy sal weet hoe om jou bod dienooreenkomstig te stel.

Handmatige bied is ook 'n opsie om klik te verhoog, indrukke, en video-aansigte. As u hierdie strategie kies, kan u u begroting beheer terwyl u die ROI van u veldtogte verhoog. Egter, jy moet daarop let dat handmatige bied nie vir elke veldtog aanbeveel word nie. 'n Meer gepaste opsie sou wees om die maksimeer-omskakelingsstrategie te gebruik, wat hands-off is en minder moeite verg. Jy kan ook jou daaglikse begroting verhoog as jy vind dat jou gemiddelde besteding laer is as jou daaglikse begroting.

Kwaliteit tellings

Om u kwaliteittellings in AdWords te verbeter, jy moet aandag gee aan sekere sleutelfaktore. Hierdie faktore beïnvloed jou kwaliteittelling individueel en gesamentlik, en kan aanpassings aan jou webwerf vereis. Hieronder is 'n paar dinge wat u moet oorweeg om u kwaliteittelling te verbeter:

Jou kwaliteittelling hou direk verband met hoe goed jou advertensie vaar. 'n Hoë gehaltetelling vertaal in 'n sterk gebruikerservaring. Dit is ook 'n goeie idee om jou kwaliteittelling te verhoog, want dit sal jou help om jou advertensieranglys te verhoog en jou koste per klik te verlaag. Of jy mik na hoër sigbaarheid op Google of 'n laer CPC, die kwaliteittelling sal die werkverrigting van jou advertensie oor tyd beïnvloed. Bykomend tot hierdie, 'n hoë kwaliteittelling sal jou advertensie se plasing in soekresultate verbeter en jou koste per klik verlaag.

Jy kan jou kwaliteittelling verbeter deur jou advertensie se sleutelwoordrelevansie te optimaliseer. Sleutelwoordpassing verwys na hoe nou jou advertensie ooreenstem met die gebruiker se soeknavraag. Jou advertensie se sleutelwoordrelevansie word gemeet deur die kwaliteittelling te gebruik, en sal bepaal hoe jou advertensies vertoon word. Jou advertensie moet potensiële klante vertel wat hulle van jou besigheid kan verwag, bied 'n dwingende oproep tot aksie, en wees aantreklik vir gebruikers op alle toestelle.

Die drie faktore wat jou rekening se kwaliteittelling beïnvloed, is: die verwagte klikkoers (Deurkliektempo), bestemmingsbladsy-ervaring (DIE), en die advertensie se relevansie vir die soeker se voorneme. Wanneer jy die tellings van sleutelwoorde wat onder verskillende advertensiegroepe verskyn vergelyk, jy sal sien dat die kwaliteittellings vir daardie sleutelwoorde van dieselfde sleutelwoorde in ander advertensiegroepe sal verskil. Die redes hiervoor sluit verskillende advertensie-kreatiewe in, bestemmingsbladsye, demografiese teiken, en meer. As jou advertensie 'n lae kwaliteittelling ontvang, jy sal 'n beter begrip hê van hoe die kwaliteittelling bereken word. Die resultate van hierdie ontleding word op Google se webwerf gepubliseer en word elke paar dae bygewerk.

In die Adwords-veiling, jou kwaliteittelling beïnvloed die rangorde van jou advertensie en koste per klik. U sal vind dat laer CPC minder geld per klik spandeer beteken. Gehaltetellings moet ook vir jou bod oorweeg word. Hoe hoër jou kwaliteittelling, hoe meer waarskynlik sal jy in jou advertensie vertoon word. In die advertensieveiling, 'n hoër CPC sal meer inkomste vir die soekenjin genereer.

Koste

Een van die belangrikste vrae wat jy jouself moet vra, is “wat is die koste van Adwords?” Die meeste sake-eienaars is onbewus van die koste verbonde aan aanlyn-advertensies. Koste per klik of CPC is 'n koste wat deur Google Adwords gereguleer word deur 'n maatstaf genoem die maksimum CPC. Hierdie maatstaf stel adverteerders in staat om hul bod te beheer volgens die hoeveelheid geld wat hulle kan bekostig om vir elke klik te spandeer. Die koste van elke klik hang af van die grootte van jou besigheid en die bedryf waarin jy is.

Om die koste van PPC-sagteware te verstaan, jy sal wil oorweeg hoe jy jou begroting sal toewys. U kan 'n deel van u begroting aan mobiele en rekenaaradvertensies toewys, en jy kan ook sekere mobiele toestelle teiken om omskakelings te verhoog. Die koste van PPC-sagteware is gewoonlik gebaseer op 'n intekeningmodel, maak dus seker om die koste van 'n intekening in te reken. WordStream bied voorafbetaalde planne en ses maande kontrakte. Jy sal dit maklik vind om op hierdie manier vir PPC-sagteware te begroot, solank jy die bepalings en voorwaardes verstaan.

Die mees algemene metode om die koste van Adwords te bepaal, is die koste per klik (PPC). Dit word die beste gebruik wanneer jy 'n spesifieke teikengehoor wil teiken en nie elke dag 'n groot volume verkeer teiken nie. Die koste per myl, of CPM, biedmetode is nuttig vir beide soorte veldtogte. CPM gee jou insig in die aantal indrukke wat jou advertensie ontvang, wat belangrik is wanneer 'n langtermynbemarkingsveldtog ontwikkel word.

Soos die aantal mededingers op die internet aanhou styg, die koste van Adwords ruk handuit. Net 'n paar jaar gelede, om vir klikke te betaal, was steeds 'n relatief lae koste. Nou, met meer mense wat op Adwords bie, dit is moontlik vir nuwe besighede om EUR5 per klik op sommige sleutelwoorde te spandeer. Dus, hoe kan jy vermy om meer geld aan jou Adwords-veldtogte te spandeer? Daar is baie maniere om die koste verbonde aan Adwords te beheer.

AdWords Basics – Kostes, Voordele, Teiken en sleutelwoorde

Adwords

If you want to know how to structure your Adwords account to maximize the return on your advertising spend, read this article. This article will go over Costs, Voordele, Teiken en sleutelwoorde. Once you understand these three basic concepts, you’ll be ready to get started. Once you’re ready to get started, check out the free trial. You can also download the Adwords ad software here. You can then start building your account.

Kostes

Google spends more than $50 million a year on AdWords, with insurance companies and financial firms paying the highest prices. Daarby, Amazon spends a considerable amount as well, spending more than $50 million annually on AdWords. But what is the actual cost? How can you tell? The following will give you a general idea. Eerstens, you should consider the CPC for each keyword. A minimum CPC of five cents is not considered high-cost keywords. The highest-cost keywords can cost as much as $50 per klik.

Another way to estimate cost is by calculating the conversion rate. This number will indicate how often a visitor performs a particular action. Byvoorbeeld, you can set up a unique code to track email subscriptions, and the AdWords server will ping servers to correlate this information. You will then multiply this number by 1,000 to calculate the conversion cost. You can then use these values to determine the cost of AdWords campaigns.

Ad relevance is an important factor. Increasing ad relevance can increase click-through rates and Quality Scores. Conversion Optimizer manages bids on a keyword level in order to drive conversions at or below an advertiser’s specified cost per conversion, or CPA. Hoe meer relevant jou advertensies is, the higher your CPC will be. But what if your campaign is not performing as intended? You might not want to waste money on ads that aren’t effective.

The top ten most expensive keywords on AdWords deal with finance and industries that manage large sums of money. Byvoorbeeld, the keyworddegree” of “educationis high on the list of expensive Google keywords. If you’re considering entering the field of education, be prepared to pay a large CPC for a keyword that has low search volume. You’ll also want to be aware of the cost per click of any keywords related to treatment facilities.

As long as you can manage your budget, Google AdWords can be a great option for small businesses. You can control how much you spend per click through geo-targeting, device targeting, en meer. Maar onthou, jy is nie alleen nie! Google is facing stiff competition from AskJeeves and Lycos. They are challenging Google’s reign as the number one paid-search engine in the world.

Voordele

Google AdWords is a platform for pay-per-click advertising. It governs the ads that appear at the top of Google searches. Almost every business can benefit from AdWords, vanweë die inherente voordele daarvan. Die kragtige teikenopsies gaan verder as om bloot 'n teikengehoor te kies op grond van ligging of belangstelling. Jy kan mense teiken op grond van die presiese woorde wat hulle in Google tik, verseker dat jy net adverteer aan kliënte wat gereed is om te koop.

Google Adwords meet alles, van bod tot advertensieposisies. Met Google Adwords, jy kan jou bodpryse monitor en aanpas om die beste opbrengs op elke klik te kry. Die Google Adwords-span sal u tweeweekliks voorsien, weekliks, en maandelikse verslagdoening. Jou veldtog kan tot sewe besoekers per dag inbring, as jy gelukkig is. Om die meeste uit Adwords te kry, jy sal 'n duidelike idee moet hê van wat jy probeer bereik.

In vergelyking met SEO, AdWords is 'n baie meer effektiewe hulpmiddel om verkeer en leidrade te lok. PPC advertising is flexible, scalable, and measurable, which means you’ll only pay when someone clicks on your ad. Daarby, you’ll know exactly which keywords brought you the most traffic, which allows you to improve your marketing strategy. You can also track conversions through AdWords.

Google AdWords editor makes the interface easy to use and helps you manage your campaign. Even if you manage a large AdWords account, the AdWords Editor will make managing your campaign more efficient. Google continues to promote this tool, and it has a wide range of other benefits for business owners. If you’re looking for a solution for your business’s advertising needs, AdWords Editor is one of the most useful tools available.

In addition to tracking conversions, AdWords offers various testing tools to help you create the perfect ad campaign. You can test headlines, text, and images with AdWords tools and see which ones perform better. You can even test your new products with AdWords. The benefits of AdWords are endless. Dus, waarvoor wag jy? Get started today and start benefiting from AdWords!

Targeting

Targeting your Adwords campaigns to specific audiences can help you increase your conversion rate and boost your website traffic. AdWords offers several methods for this, but the most effective method is likely to be a combination of methods. It all depends on your goals. To learn more about these different methods, lees verder! Ook, don’t forget to test your campaigns! We’ll discuss how to test these different types of targeting in Adwords.

Income targeting is an example of a demographic location group. This type of targeting is based on publicly released IRS data. While it’s only available in the United States, Google AdWords can pull information from the IRS and enter it into AdWords, allowing you to create lists based on location and zip codes. You can also use the Income Targeting option for targeted advertising. If you know what kind of demographics your audience belongs to, you can segment your AdWords campaigns accordingly.

Another way to target your Adwords campaigns is by selecting a particular topic or subtopic. This allows you to target a broader audience with less effort. Egter, topic targeting is less dependent on specific keywords. Topic targeting is an excellent tool when used in conjunction with keywords. Byvoorbeeld, you could use topics for your website’s services or products, or for a specific event or brand. But whatever way you choose, you will be able to reach your target audience and increase your conversions.

The next way to target AdWords ads is to select their audience based on their average income, ligging, en meer. This option is useful for marketers who want to ensure that the ads they are spending their money on will reach the audience that is most likely to buy. Hierdie manier, you can be sure that your ad campaign will reach the audience that’s likely to buy your product. But how can you do that?

Sleutelwoorde

When selecting keywords for your advertisement, try to avoid broad terms or words that aren’t related to your business. You want to target relevant clicks from qualified customers and keep your impressions to a minimum. Byvoorbeeld, if you own a computer repair shop, don’t advertise your business using the wordcomputer.And while you can’t avoid broad keywords, you can reduce your PPC cost by using synonyms, noue variasies, and semantically related words.

While long tail keywords may seem appealing at first, SEM tends to not like them. Met ander woorde, if someone types in “wifi wagwoord” they probably aren’t searching for your product or service. They are probably either trying to steal your wireless network, or visiting a friend. Neither of these situations would be good for your advertising campaign. In plaas daarvan, use long-tail keywords that are relevant to your product or service.

Another way to find low-converting keywords is to run negative campaigns. You can exclude certain keywords from your campaign at the ad group level. This is particularly helpful if your ads aren’t generating sales. But this is not always possible. There are some tricks to find converting keywords. Check out this article by Search Engine Journal for more information. It contains many tips for identifying high-converting keywords. If you haven’t done this yet, you can start experimenting with these strategies today.

The most important thing to remember about keywords for Adwords is that they play an important role in matching your ads with prospective customers. By using high-quality keywords, your ads will be shown to highly qualified prospects who are further down the purchasing funnel. Hierdie manier, you can reach a high-quality audience that’s more likely to convert. There are three major types of keywords, transaksionele, inligting, and custom. You can use any of these types of keywords to target a particular customer group.

Another way to find high-quality keywords is to use the keyword tool provided by Google. You can also use the Google webmaster search analytics queries report. In order to increase your chances of gaining conversions, use keywords that relate to the content of your website. Byvoorbeeld, as jy klere verkoop, try using the wordfashionas the keyword. This will help your campaign to get noticed by those interested in the product you’re selling.

Adwords Wenke – Hoe om handmatig te bie, Navorsing sleutelwoorde, en herteiken jou advertensies

Adwords

To be successful in Adwords, you need to know what keywords you should use and how to bid on them. In hierdie artikel, you’ll learn how to set bids manually, research keywords, and re-target your ads. There’s more to keyword strategy, ook, including how to test your keywords and how to find out which ones get the best click-through rates. Hopelik, these strategies will help you get the most out of Adwords.

Sleutelwoordnavorsing

Search engine marketing is an essential part of online marketing, and a successful advertising campaign is dependent on choosing the right keywords. Keyword research is the process of identifying profitable markets and search intent. Keywords give a marketer statistical data on internet users and help them craft an ad strategy. Using tools like Google AdWordsad builder, businesses can choose the most relevant keywords for their pay-per-click advertising. The purpose of keyword research is to produce strong impressions from people who are actively looking for what you have to offer.

The first step in keyword research is to determine your target audience. Once you have identified your target audience, you can move on to more specific keywords. To perform keyword research, you can use free tools like Google’s Adwords Keyword Tool or paid keyword research tools like Ahrefs. These tools are excellent for researching keywords, as they offer metrics on each one. You should also do as much research as possible before selecting a specific keyword or phrase.

Ahrefs is one of the best keyword research tools for content creators. Its keyword research tool uses clickstream data to offer unique click metrics. Ahrefs has four different subscription plans, with free trials on the Standard and Lite subscription plans. With free trials, you can use the tool for seven days and pay only once a month. The keyword database is extensiveit contains five billion keywords from 200 countries.

Keyword research should be an ongoing process, as popular keywords today might not be the best options for your business. Benewens sleutelwoordnavorsing, it should also include research into content marketing terms. To conduct a research, simply plug in the keywords that describe your company and see how many times people type those terms each month. Monitor the number of searches each term receives every month and how much each one costs per click. With enough research, you can write content that is related to these popular searches.

Bied op sleutelwoorde

You should research the competition and identify what the most common keywords are to increase your chances of getting high traffic and making money. Using keyword research tools will help you decide which keywords have the most potential and which are too competitive for you to make money. You can also use tools like Ubersuggest to see historical keyword stats, suggested budgets, and competitive bids. Once you have determined what keywords will make you money, you need to decide on the keyword strategy.

The most important thing to remember is to choose carefully the keywords you want to target. Hoe hoër die CPC, hoe beter. But if you want to achieve top rankings in search engines, you have to bid high. Google looks at your CPC bid and the quality score of the keyword you are targeting. This means that you need to select the right keywords that will help you get top rankings. Bidding on keywords allows you to be more precise with your audience.

When bidding on keywords in Adwords, you must consider what your target audience is looking for. The more people find your website through your ads, the more traffic you’ll receive. Remember that not all keywords will result in sales. Using conversion tracking will allow you to find the most profitable keywords and adjust your maximum CPC accordingly. When your keyword bidding strategy is working, it will bring you a higher profit. As jou begroting beperk is, you can always use a service like PPCexpo to evaluate your keyword bidding strategy.

Remember that your competitors are not necessarily looking for you to be number one in Google’s results page. You should also consider your ad campaign’s profitability. Do you really need the traffic from customers who might be searching for your product? Byvoorbeeld, if your ad appears beneath their listings, you may be attracting clicks from other companies. Avoid bidding on your competitor’s brand terms if they are not targeted by your business.

Setting bids manually

Automated bidding does not account for recent events, media coverage, flash sales, or weather. Manual bidding focuses on setting the right bid at the right time. By lowering your bids when the ROAS is low, you can maximize your revenue. Egter, manual bidding requires you to know about the different factors that can affect the ROAS. Vir hierdie rede, setting bids manually is more beneficial than automating them.

While this method does take a bit more time, it offers granular control and guarantees instantaneous implementation of changes. Automated bidding is not ideal for large accounts, which can be hard to monitor and control. Bowendien, day-to-day account views limit advertisersability to see thebigger picture.Manual bidding allows you to monitor the bids of a specific keyword.

Anders as outomatiese bied, setting bids manually in Google Adwords requires you to know your product or service and have the necessary knowledge to set your bids. Egter, automated bidding is not always the best choice for some campaigns. While Google is capable of automatically optimizing your bids based on conversions, it doesn’t always know which conversions are relevant to your business. You can also use a negative keyword list to reduce your waste.

When you want to increase clicks, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. In hierdie geval, you can set a lower bid because the chances of conversions are low.

Herteiken

Google’s policy prohibits collecting personal or personally identifiable information like credit card numbers, email addresses, en telefoonnommers. Regardless of how tempting re-targeting with Adwords can be for your business, there are ways to avoid collecting personal information in this way. Google has two primary types of re-targeting ads, and they work in very different ways. This article looks at two of these strategies and explains the benefits of each.

RLSA is a powerful way to reach users who are on your re-targeting lists and capture them near to conversion. This type of re-marketing can be effective for capturing users who have expressed interest in your products and services but have not yet converted. Using RLSA allows you to reach those users while still maintaining high conversion rates. Hierdie manier, you can optimize your campaign by targeting your most relevant users.

Re-targeting campaigns can be done on a variety of platforms, from search engines to social media. If you have a product that is particularly popular, you can create ads for similar products with a compelling offer. It is possible to set up re-targeting campaigns on more than one platform. Egter, for maximum impact, it is best to choose the most effective combination of both. A well-run re-targeting campaign can drive new sales and increase profits by up to 80%.

Re-targeting with Adwords allows you to display ads to a previously-visited page. If a user has browsed your product page in the past, Google will display Dynamic ads that contain that product. Those ads will be shown to those visitors again if they visit the page within a week. The same is true of ads placed on YouTube or Google’s display network. Egter, Adwords does not track these views if you haven’t contacted them in a few days.

Negatiewe sleutelwoorde

If you’re wondering how to find and add negative keywords to your Adwords campaign, there are a few ways to go about it. One easy way is to use Google search. Enter the keyword that you’re trying to target, and you’ll likely see a ton of relevant ads pop up. Adding these ads to your Adwords negative keywords list will help you stay away from those ads and keep your account clean.

If you’re running an online marketing agency, you might want to target specific negative keywords for SEO as well as for PPC, CRO, or Landing Page Design. Just click theadd negative keywordsbutton next to the search terms, and they’ll show up next to the search term. This will help you stay relevant and get targeted leads and sales. But don’t forget about your competitor’s negative keywordsa few of them may be the same, so you’ll have to be selective.

Using negative keywords to block search queries is a powerful way to protect your business from Google’s sloppy ads. You should also add negative keywords at the campaign level. These will block search queries that don’t apply to your campaign and will work as the default negative keyword for future ad groups. You can set negative keywords that describe your company in generic terms. You can also use them to block ads for specific products or categories, such as shoe stores.

Op dieselfde manier as positiewe sleutelwoorde, jy moet negatiewe sleutelwoorde by jou Adwords-veldtog voeg om ongewenste verkeer te voorkom. Wanneer jy negatiewe sleutelwoorde gebruik, jy moet algemene terme vermy, soos “ninja lugbraaier”, wat net mense sal lok wat in spesifieke produkte belangstel. 'n Meer spesifieke term, soos “ninja lugbraaier”, sal jou geld spaar, en jy sal advertensies kan uitsluit wat nie vir jou besigheid relevant is nie.