Hoe om geld te verdien met AdWords

Adwords

Om geld te maak uit Adwords, jy moet weet hoe om te bie, hoe om jou advertensies te optimaliseer, en hoe om die Herteiken- en sleutelwoordnavorsingshulpmiddels te gebruik. In hierdie artikel, jy sal leer hoe om te bie, stel 'n bodmodel op, en skep boeiende advertensies. Of jy 'n beginner of 'n gevorderde gebruiker is, hierdie inligting is noodsaaklik. Die gebruik van die AdWords-koppelvlak is eenvoudig en reguit.

Koste per klik

Terwyl die koste per klik vir Adwords verskil volgens bedryf, dit is gewoonlik minder as $1 vir 'n sleutelwoord. In ander industrieë, die CPC kan hoër wees, aangesien die gemiddelde koste per klik tussen is $2 en $4. Maar wanneer jy geld wil spandeer op advertensies, jy moet ook ROI oorweeg. Daarby, die koste per klik vir 'n sleutelwoord in 'n bedryf soos regsdienste kan meer wees as $50, terwyl die CPC in die reis- en gasvryheidsbedryf slegs is $0.30.

Gehaltetelling is nog 'n faktor wat die koste per klik bepaal. Hierdie maatstaf is gekoppel aan sleutelwoorde en advertensietekste. 'n Hoë kwaliteittelling dui op relevansie en dus 'n laer CPC. Net so, 'n hoë kliektempo dui aan dat die inhoud op jou webwerf waardevol is. Dit wys ook hoe relevant jou advertensies is. Soos jy kan sien, CPC kan toeneem namate die kompetisie vir 'n sleutelwoord toeneem. Dus, maak seker dat u u advertensies optimeer om die meeste daaruit te put.

Jy kan die ROI van AdWords bereken deur die industrie maatstawwe na te gaan. AdWords-maatstawwe help jou om bemarkingsdoelwitte te stel en jou begroting te beplan. Byvoorbeeld, in die eiendomsbedryf, die bedryfsgemiddelde vir CPC (Klik deur koers) is 1.91% vir die soeknetwerk, terwyl dit is 0.24% vir die vertoonnetwerk. Ongeag jou bedryf, maatstawwe is nuttig wanneer jy jou begroting en doelwitte stel.

'n Hoër CPC is nie noodwendig 'n beter of goedkoper advertensie nie. Jy kan kies tussen outomatiese bied en handmatige bied. Outomatiese bied is makliker om in te stel, veral as jy nuut by AdWords is. Met handmatige bied kan u die bedrag wat per klik aangebied word, beheer. Dit is ook die beste geskik vir besighede wat nuut by AdWords is en nie baie ondervinding het nie.

Geoteikening is nog 'n goeie manier om die koste per klik te verminder en jou advertensiebesteding te maksimeer. Deur jou advertensies te teiken op grond van waar 'n besoeker woon, hierdie taktiek laat jou toe om die mees relevante gehoor te teiken. Afhangende van die tipe besigheid, geotargeting kan kliektempo 'n hupstoot gee, kwaliteittelling te verbeter, en verlaag jou koste per klik. Dit is belangrik om te onthou dat hoe meer gerig jou advertensie is, hoe beter sal jou advertensiestrategie wees.

Bied model

Jy het waarskynlik gehoor van die verskillende biedmodelle in Adwords. Maar hoe weet jy wat die beste een vir jou veldtog is? Eerstens, jy moet jou veldtogdoelwit oorweeg. Probeer jy omskakelings 'n hupstoot te gee? Indien wel, dan kan jy CPC gebruik (koste-per-klik) bied. Of, wil jy indrukke of mikro-omskakelings stoot? U kan selfs dinamiese omskakelingsnasporing gebruik.

Handmatige bied bied meer beheer oor advertensieteikening. Daarby, jy kan 'n maksimum CPC vir 'n sleutelwoord stel en 'n spesifieke begroting toeken. Handmatige bied is meer tydrowend, maar dit waarborg onmiddellike implementering van enige veranderinge. Egter, outomatiese bied is ideaal vir groot rekeninge. Dit kan moeilik wees om te monitor en beperk jou vermoë om na die groot prentjie te kyk. Handmatige bied gee jou korrelige beheer en kan 'n goeie opsie wees as jy die werkverrigting van 'n spesifieke sleutelwoord probeer optimeer.

Daar is twee hoofbiedmodelle in Adwords: Koste-per-klik (CPC) en koste-per-myl (CPM). Eersgenoemde is die algemeenste en is die beste vir adverteerders wat 'n spesifieke gehoor teiken, terwyl laasgenoemde die beste is vir adverteerders wat 'n groot volume verkeer wil genereer. Egter, beide soorte veldtogte kan baat vind by die koste-per-myl-biedmodel. Dit bied insig in hoeveel indrukke 'n sekere advertensie waarskynlik sal ontvang. Dit is veral nuttig vir langtermynbemarkingsveldtogte.

U kan u sleutelwoordprestasie monitor deur Google se gratis omskakelingsnasporingsnutsding te gebruik. Google se omskakelingsnasporingnutsding sal jou presies wys hoeveel kliënte op jou advertensies klik. Jy kan ook die koste per klik naspoor om uit te vind watter sleutelwoorde jou meer geld kos. Hierdie inligting kan jou help om 'n goeie besluit te neem. Met hierdie gereedskap tot jou beskikking, jy sal jou omskakelings kan maksimeer terwyl jy die koste van elke klik verminder.

Teiken-CPA-bieding fokus daarop om omskakelings te dryf. Met hierdie tipe bied, die bod vir jou veldtog word gestel op grond van die koste-per-verkryging (CPA). Met ander woorde, jy betaal vir elke individuele indruk wat 'n potensiële kliënt ontvang. Terwyl CPA-bieding 'n komplekse model is, As u u CPA ken, kan u die doeltreffendste bod vir u veldtog stel. Dus, waarvoor wag jy? Begin vandag en maksimeer jou omskakelings met Adwords!

Herteiken

Wanneer jy 'n besigheid bestuur, herteiken met Adwords is 'n goeie manier om kontak te hou met jou kliënte en nuwes te bereik. Met Google Adwords, jy kan Skripmerkers op jou werf plaas sodat mense wat jou werf voorheen besoek het weer daardie advertensies sal sien. Dit kan oor sosiale kanale gebruik word, ook. In werklikheid, statistieke wys dit 6 uit 10 waverlaters sal terugkom om hul aankope binne te voltooi 24 ure.

Herteiken werk die beste wanneer jy die regte gehoor teiken. Byvoorbeeld, as jou herbemarkingsveldtog gemik is op mense wat reeds iets van jou webwerf gekoop het, jy moet 'n prent kies wat 'n voorkoms en gevoel het wat by die webwerf pas. Verbruikers wat 'n trourok-bladsy besoek het, is meer geneig om die rok te koop as diegene wat net op die webwerf geblaai het. Dit kan jou help om jou advertensies relevant te maak vir die produkte wat jy verkoop.

Een effektiewe manier om herteikening op sosiale media te gebruik, is om Facebook te gebruik. Dit is nie net 'n goeie manier om leidrade te genereer nie, dit is ook 'n goeie manier om 'n Twitter-aanhanger te bou. Twitter het meer as 75% mobiele gebruikers, maak dus seker dat jou advertensies selfoonvriendelik is. Herteiken met Adwords is 'n goeie manier om seker te maak dat jy die aandag van jou gehoor trek en hulle in kliënte omskakel.

Herteiken met Adwords kan jou ook help om spesifieke besoekers te teiken. Byvoorbeeld, as 'n besoeker jou webwerf besoek het en dan 'n produk gekoop het, jy kan 'n gehoor skep wat by daardie persoon pas. AdWords sal dan daardie advertensies aan daardie persoon deur die hele Google-vertoonnetwerk vertoon. Vir die beste resultate, segmenteer eers jou webwerfbesoekers deur hul demografie te vergelyk. Sodra jy dit gedoen het, jy sal jou herbemarkingspogings op die spesifieke tipe besoekers kan rig.

Sleutelwoordnavorsing

Om die meeste van jou advertensieveldtog te maak, jy moet weet hoe om relevante inhoud te skep. Inhoudbemarking is deesdae 'n groot onderwerp. Om inhoud te skep wat kliënte sal lok, jy moet terme ondersoek wat met jou nis verband hou en dit by Google inprop. Volg hoeveel soektogte per maand vir hierdie terme gedoen word, en hoeveel keer mense op die advertensies vir hierdie terme klik. Toe, skep inhoud rondom daardie gewilde soektogte. Hierdie manier, jy sal nie net kwaliteit inhoud vir jou kliënte skep nie, maar jy sal ook 'n beter kans hê om hoër gerangskik te word.

Die doeltreffendste manier om jou sleutelwoordnavorsing te begin, is om 'n koperpersoonlikheid te skep, of ideale kliënt. Skep 'n koperspersoonlikheid deur die kenmerke te identifiseer, invloede, en koopgewoontes van jou ideale kliënt. Gebaseer op hierdie inligting, jy kan die lys van moontlike sleutelwoorde verklein. Sodra jy 'n koper-persoonlikheid het, jy kan 'n sleutelwoordnavorsingsinstrument gebruik om die mees relevante sleutelwoorde te vind. Toe, jy sal weet watter een die hoogste waarskynlikheid van posisie het.

Soos bogenoem, die fokus van AdWords navraag navorsing is op voorneme. Google teiken gebruikers wat aktief na 'n oplossing soek. Diegene wat na 'n handelsmerkmaatskappy in Londen soek, sal nie jou advertensie sien nie, terwyl diegene wat in 'n modetydskrif blaai dalk vir onderwys blaai. Deur frasepassing sleutelwoorde te gebruik, jy sal geteikende kliënte kry wat eintlik op soek is na wat jy aanbied. Hierdie soekers sal meer geneig wees om op jou advertensie te klik as hulle daarmee kan identifiseer.

Jy kan die sleutelwoordbeplanner gebruik om te sien watter frases die meeste soekvolume het, en hoeveel keer daar elke maand na 'n sekere term gesoek is. Benewens die maandelikse soekvolume, jy kan ook intyds na tendense kyk, insluitend Google Trends-data en jou plaaslike demografie. Met hierdie, jy kan bepaal of 'n frase 'n hoë soekvolume het en of dit neiging of styg. Wanneer jou navraag navorsing voltooi is, jy sal 'n lys relevante sleutelwoorde hê om vir jou advertensies te teiken.

Hoe om Google Adwords vir jou besigheid te laat werk

Adwords

As jy 'n besigheidseienaar is, jy het waarskynlik Google se Adwords-platform gebruik om jou besigheid te adverteer. Daar is verskeie maniere om jou rekening te struktureer om te verseker dat jy die meeste geld vir jou geld kry. In hierdie artikel, ons sal die basiese beginsels van bie op handelsmerk-sleutelwoorde dek, jou gehoor te teiken deur frasepassing te gebruik, en omskakelings na te spoor. Hierdie artikel is bedoel om jou die nodige kennis te verskaf om die doeltreffendheid van jou advertensiepogings op Google se platform te maksimeer.

Adverteer op Google se Adwords-platform

Daar is baie redes waarom dit waardevol is om op Google se Adwords-platform te adverteer. Eerstens, jy sal net gehef word wanneer iemand op jou advertensie klik. Tweedens, hierdie advertensiemetode laat jou toe om die resultate van jou advertensieveldtogte na te spoor. Op daardie manier, jy kan meer ingeligte besluite neem oor die hoeveelheid geld wat jy aan advertensies bestee. Maar Google Adwords is nie die enigste manier om op Google te adverteer nie. Om seker te maak dat dit vir jou besigheid werk, jy sal moet verstaan ​​hoe hierdie advertensieplatform funksioneer.

AdWords werk saam met die Google Display Netwerk, wat gebruik maak van Google se netwerk van derdeparty-webwerwe. Jou advertensie kan boaan jou webblad verskyn, in die sybalk, voor YouTube-video's, of enige ander plek. Die platform het ook vermoëns om advertensies op mobiele toepassings en Gmail te plaas. Jy sal jou handelsmerke moet registreer voordat jy deur Google kan begin adverteer. Dit beteken dat jy minder per klik sal betaal en beter advertensieplasings sal kry.

Advertensies op Google se Adwords-platform is relatief maklik om te gebruik. Daar is baie maniere om jou begroting te maksimeer, insluitend die verhoging van jou besteding wanneer resultate sigbaar is. Om jou sukses te maksimeer, oorweeg om 'n Google-gesertifiseerde konsultant of -agentskap te huur om jou te help. Daar is geen rede waarom jy dit nie moet probeer nie, aangesien dit 'n koste-effektiewe manier is om hoogs geteikende advertensies te lewer. En onthou, as jy resultate kry, jy kan jou begroting in die toekoms verhoog.

Om op Google se AdWords-platform te adverteer is 'n uiters kragtige manier om potensiële kliënte regoor die wêreld te bereik. Sy stelsel is in wese 'n veiling, en jy bie op spesifieke sleutelwoorde en frases. Sodra jy jou sleutelwoorde gekies het en 'n kwaliteit telling het, jou advertensie sal voor die soekresultate vertoon word. En die beste deel is, dit kos nie veel nie, en jy kan so gou as vandag 'n veldtog begin!

Bied op handelsmerk-sleutelwoorde

Tot onlangs, jy kon nie op 'n mededinger se handelsmerk-sleutelwoorde in Google Adwords bie nie. Dit het verander in 2004, toe Google mededinger navraag bied. Die besluit ten gunste van Google, wat 'n beleid het wat mededingers toelaat om hul handelsmerke in advertensiekopie te gebruik, het baie sakemededingers aangemoedig om hul eie handelsname in advertensies te gebruik. Nou, egter, hierdie beleid word omgekeer.

Voordat jy op 'n handelsmerk-navraag bie, maak seker dat jy die toestemming het om dit te gebruik. Google het eenvoudige soekadverteringsriglyne wat op handelsmerke van toepassing is. Wanneer bie op 'n mededinger se handelsmerk, vermy om die mededinger se naam in die advertensie-kopie in te sluit. Deur dit te doen, sal dit lei tot laer kwaliteit tellings. Ongeag die rede, dit is 'n goeie praktyk om 'n dominante posisie in soekresultate te hê.

Die grootste rede om nie op 'n handelsmerk-navraag te bie nie, is dat dit moeilik kan wees om te onderskei tussen organiese soekresultate en betaalde advertensies. Egter, as jou handelsmerk by Google geregistreer is, dit kan op inligtingswebwerwe gebruik word. Resensiebladsye is 'n voorbeeld hiervan. Groot handelsmerke gebruik ook hul handelsmerke in hul advertensie-kopie, en hulle is binne hul regte om dit te doen. Hierdie maatskappye is gretig om boaan die soekresultate vir hul handelsmerkprodukte en -dienste te bly.

Handelsmerke is waardevol. U kan dit dalk oorweeg om dit in u advertensieteks te gebruik om u produk te bevorder. Alhoewel dit moeilik kan wees om in advertensies te gebruik, hulle is steeds moontlik in sommige gevalle. Handelsmerk-beskermde terme moet vir inligtingsdoeleindes gebruik word, soos 'n blog. Jy moet ook 'n bestemmingsbladsy hê wat handelsmerkterme bevat en moet dit duidelik maak wat jou kommersiële bedoeling is. As jy komponente verkoop, jy moet dit duidelik stel en die prys of 'n skakel vir die aankoop van die item toon.

As jou mededingers 'n handelsmerknaam gebruik, jy moet op daardie terme in Adwords bie. Andersins, jy kan 'n laer gehaltetelling en koste per klik ondervind. Bowendien, jou mededingers is dalk nie bewus van jou handelsnaam nie en sal nie 'n benul hê dat jy op hulle bie nie. Intussen, die kompetisie bied dalk op dieselfde voorwaardes. Jy kan probeer om dit 'n punt te maak om jou eie handelsnaam as 'n handelsmerk-sleutelwoord te gebruik.

Teiken gehore met frasepassing

Alhoewel jy dalk dink breë pasmaat is die enigste manier om jou kliënte te teiken, frasepassing gee jou meer beheer. Met frase passing, net jou advertensies sal verskyn wanneer iemand 'n frase tik, insluitend enige noue variasies en ander woorde voor of na jou sleutelwoord. Byvoorbeeld, jy kan grassnydienste volgens ligging teiken en 'n lys van plaaslike dienste en hul seisoenale tariewe sien. Gebruik 'n frasepassing, egter, is duurder as breë wedstryd, daarom is dit die moeite werd om ander opsies te oorweeg.

Die gebruik van frasepassing kan kliektempo en omskakelings verhoog, en kan vermorsde advertensiebesteding verminder. Die nadeel van frasepassing is dat dit jou advertensiebesteding beperk tot soektogte wat jou presiese sleutelwoord bevat, wat jou bereik kan beperk. As jy nuwe idees toets, egter, breë pasmaat is dalk die beste opsie. Met hierdie instelling kan jy nuwe advertensies toets en sien wat werk. Wanneer dit by advertensieprestasie kom, jy sal seker wil maak dat jy die regte gehoor met die regte sleutelwoorde teiken.

As jy 'n produk of diens adverteer wat in die algemeen gewild is, 'n sleutelwoordfrasepassing is 'n uitstekende manier om hierdie groep te teiken. Frasepassing werk deur te verseker dat jou advertensies net aan mense wys wat na die presiese sleutelwoord of frase gesoek het. Die sleutel is om seker te maak dat die frase wat jy gebruik in die regte volgorde is sodat dit in die top soekresultate verskyn. Hierdie manier, jy sal vermy om jou advertensiebegroting op irrelevante verkeer te mors.

Frasepassing kan jou help om klantesoektogte te ontleed om te bepaal watter soort sleutelwoorde hulle soek. Dit is veral nuttig as jy spesifieke kliënte soek. Die gebruik van frasepassing in Adwords sal jou teikengehoor verklein en die werkverrigting van jou advertensieveldtog verbeter. En, wanneer jy dit reg gebruik, jy sal 'n hoër opbrengs op advertensiebesteding sien. Sodra jy hierdie metodes bemeester het, jy sal jou doelwitte vinniger en met meer akkuraatheid as ooit tevore kan bereik.

Nog 'n manier om mense te teiken, is om affiniteitslyste te skep. Hierdie lyste kan enige webwerfbesoekers of mense insluit wat spesifieke aksies op jou webwerf gedoen het. Met affiniteitslyste, jy kan spesifieke gebruikers teiken op grond van hul belangstellings. En, as jy 'n produk het wat mense onlangs gekoop het, jy kan dit gebruik om hulle met advertensies te teiken. Die volgende keer skep jy 'n nuwe gehoor, maak seker dat jy 'n pasgemaakte affiniteitslys gebruik.

Spoor omskakelings na met frasepassing

As jy jou soekenjinbemarkingsveldtog wil verbeter, jy kan oorweeg om die frasepassing-wysiger in plaas van die breë passing te gebruik. Hierdie wysigers is sedert die begin van die kanaal in betaalde soektogte gebruik, en hulle laat jou toe om meer presies te wees wanneer jy jou advertensies vertoon. Alhoewel dit dalk na 'n goeie idee klink, baie adverteerders is bekommerd oor die vermorsing van hul advertensiebesteding as hulle nie hul breëpas-sleutelwoord verander nie. Daarby, die frasepassleutelwoord kan jou advertensie aktiveer vir onbeheerde soektogte, die relevansie van jou advertensie te verlaag.

Nog 'n manier om jou sleutelwoordfrases te optimaliseer, is om by te voeg “+” aan individuele woorde. Dit sal vir Google sê dat die woord wat jy wil teiken in soektogte gebruik moet word. Byvoorbeeld, as iemand soek “oranje tafellamp,” jou advertensie sal eers verskyn wanneer die persoon die presiese frase ingevoer het. Hierdie metode is ideaal vir mense wat op soek is na “oranje tafellamp,” want dit sal net gewys word aan mense wat die presiese frase intik, eerder as generies.

Outo-bie in Google Ads

Google-advertensies
Google-advertensies

Google Ads ist eine einzigartige Plattform, die Sie hervorragend dabei unterstützt, für Ihr Unternehmen zu werben und es den richtigen Zielgruppen vorzustellen. Wenn Sie in Google AdWords bieten, stehen Ihnen viele Gebotsoptionen zur Verfügung, einschließlich automatischer Gebote. Einige der verfügbaren automatisierten Gebotsformulare können für Ihr Konto am besten geeignet sein, aber es kann andere geben, die zu einer schrecklichen Verschlechterung Ihres Wachstums führen können. Möglicherweise finden Sie irgendwann Verwendung für jede Gebotsstrategie, die Sie in Ihrem Werbekonto haben, oder es besteht die Möglichkeit, dass Sie keine verwenden können. Sie können dies nicht lernen, bis Sie alle verfügbaren Strategien kennen und wissen, wie man sie anwendet.

Handmatige bied

Manuelles Bieten ist die einfachste verfügbare Gebotsstrategie, um die Google Ads-Plattform gründlich zu verstehen. Werbeprofis beschreiben die Anzeigengebote in geeigneter Weise manuell auf Keyword-Ebene, und die Gebote bleiben unverändert, bis der Werbetreibende sie moduliert.

Handmatige biedwaarskuwings

Hou dit in gedagte, dass die manuelle Gebotseinstellung viel Zeit in Anspruch nehmen kann, die Sie möglicherweise für andere Aufgaben aufwenden möchten. Bei der manuellen Gebotseinstellung ist ausreichend Zeit erforderlich, um die Leistung zu berücksichtigen und zu prüfen, ob das von Ihnen abgegebene Keyword-Gebot geändert werden muss, om te besef, welche Änderung erforderlich ist, und diese dann umzusetzen.

Manuelles Bieten kann weniger aufschlussreich sein. Wenn Werbetreibende die Leistungskennzahlen überprüfen, sehnen wir uns nach den Parametern, die Google uns für unsere Werbekampagnen zulässt.

Erweiterter CPC

Die auto-optimierte CPC-Gebotseinstellung ist der manuellen Gebotseinstellung sehr ähnlich und ermöglicht dem Google Ads-Algorithmus die Feinabstimmung des manuellen Keyword-Gebots. Sie können Ihren Enhanced CPC zulassen, indem Sie das Kästchen in der manuellen Einstellung oder mit dem Enhanced CPC aus dem Dropdown-Menü für Gebote markieren.

Warnungen zum auto-optimierten CPC

Der erweiterte CPC kann die Keyword-Gebote verbessern, ohne dass ein Ridge vorhanden ist, und es besteht die Möglichkeit, dass die Gebote und die resultierenden CPCs vergleichsweise höher sind, als für das Konto erwartet. Das Ziel eines solchen Gebotstyps ist es, die Aussichten auf eine Conversion zu erhöhen, jedoch nicht überwiegend zum beabsichtigten Cost-per-Conversion (CPA).

Maksimeer omskakelings

Conversions maximieren ist eine vollständig automatisierte Gebotsstrategie. Dies besagt, dass kein einzelnes Keyword-Gebot, das von Werbetreibenden erklärt wird, werk, was Google begründet. Es bevorzugt ein CPC-Gebot, das auf dem Endergebnis der impliziten Gebotsstrategie basiert.

Warnungen für Conversions maximieren

Führen Sie diese erläuterte Strategie nicht aus, ohne das Conversion-Tracking zu implementieren. Wenn Sie Ziele haben, die durch Produktivität definiert sind, ist dies eine riskante Gebotsstrategie, um Vorteile zu erzielen.

Hoe om u kwaliteittellings in AdWords te verbeter

Adwords

Om CTR en sukseskoerse te verhoog, dit is noodsaaklik om syfers in die opskrif van jou advertensies in te sluit. Navorsing toon dat die inkorporering van syfers in die opskrif van jou advertensies die kliektempo met verhoog 217%. Maar dit beteken nie dat jy die wiel moet herontdek nie. Die truuk is om 'n dwingende waarde-voorstel te skep en te haak sonder om die wiel weer uit te vind. Terwyl slim advertensies CTR kan verhoog, hulle kan duur wees. Dus, kom ons kyk na 'n paar eenvoudige maar effektiewe strategieë.

Sleutelwoordnavorsing

Om die meeste van jou AdWords-veldtog te maak, jy moet sleutelwoordnavorsing doen. Sleutelwoorde kan gekies word op grond van hul gewildheid, koste per klik, en soekvolume. Google Sleutelwoordbeplanner is 'n gratis hulpmiddel wat jy vir hierdie doel kan gebruik. Deur hierdie instrument te gebruik, jy kan die gemiddelde aantal soektogte wat 'n sleutelwoord elke maand ontvang en die koste per klik vir elke sleutelwoord bepaal. Google Sleutelwoordbeplanner stel ook verwante sleutelwoorde voor wat jy kan gebruik om meer geteikende veldtogte te bou.

Sodra jy 'n lys sleutelwoorde het, dit is tyd om hulle te prioritiseer. Fokus op 'n handvol van die gewildste terme. Hou in gedagte dat minder sleutelwoorde sal lei tot 'n meer doelgerigte veldtog en groter winste. Egter, as jy nie die tyd het om sleutelwoordnavorsing vir elke sleutelwoord te doen nie, jy kan 'n gratis hulpmiddel soos SEMrush gebruik om uit te vind watter sleutelwoorde jou teikengehoor intik. Dit is ook moontlik om 'n sleutelwoordnavorsingsinstrument soos SEMrush te gebruik om uit te vind hoeveel resultate op 'n SERP verskyn.

Nog 'n hulpmiddel wat gratis is en gebruik kan word om navraagnavorsing uit te voer, is Ahrefs. Dit is 'n goeie plek om te begin, aangesien dit jou toelaat om jou mededingers te sien’ webwerf verkeer, kompetisie, en sleutelwoordvolume. U kan ook sien watter tipe webwerwe vir daardie sleutelwoorde rangskik en hul strategieë analiseer. Dit is deurslaggewend, aangesien hierdie sleutelwoorde is wat jy op Google wil rangskik. Egter, dit is nie altyd maklik om hierdie bevindinge met ander partye te deel nie.

Deur Google se Sleutelwoordbeplanner te gebruik, kan jy soekvolumes per maand sien, wat jou kan help om jou advertensies met meer spesifieke terme te teiken. Die sleutelwoordbeplanner laat jou ook toe om soortgelyke sleutelwoorde te sien. Hierdie instrument wys jou ook die aantal mense wat na 'n sleutelwoord soek, gebaseer op jou beperkings. Jy kan selfs Google se sleutelwoordbeplanner gebruik om te sien watter sleutelwoorde om dieselfde sleutelwoorde as joune meeding. Hierdie instrumente sal jou 'n idee gee van die gewildste sleutelwoorde en jou help om die bestes vir jou advertensieveldtogte te vind.

Bied model

Die koste-per-klik (CPC) strategie kan meer laekoste-indrukke genereer as CPM, veral vir advertensies wat onder die vou is. Egter, CPM werk die beste wanneer handelsmerkbewustheid jou primêre doelwit is. Handmatige CPC-bieding fokus op die opstel van bod vir spesifieke sleutelwoorde. In hierdie model, jy kan hoër bod slegs vir hierdie sleutelwoorde gebruik om sigbaarheid te maksimeer. Egter, hierdie metode kan tydrowend wees.

Met AdWords kan u u bod volgens veldtog- en advertensiegroepvlak verander. Hierdie bodaanpassings word bodwysigers genoem. Bodwysigers is beskikbaar vir platform, Interaksietipe, en Voorkeurinhoud. Dit word op advertensiegroepvlak in stand gehou deur die AdGroupCriterionService. Net so, veldtogvlak-bodaanpassings kan via die CampaignBidModifierService gemaak word. Google verskaf ook 'n API vir hierdie aanpassings.

Die verstek advertensieplasing word Breë Pasmaat genoem. Hierdie tipe wys jou advertensie op die soekenjin se bladsy vir enige sleutelwoord, insluitend sinonieme en verwante soektogte. Terwyl hierdie benadering lei tot 'n groot aantal indrukke, dit het ook 'n hoër koste. Ander tipes pasmaats sluit in Exact Match, Frase Match, en Negatiewe Pasmaat. Oor die algemeen, hoe meer spesifiek jou wedstryd, hoe laer sal jou koste wees.

Die Biedmodel vir Adwords gebruik 'n verskeidenheid tegnieke om jou te help om jou advertensieveldtogte te optimaliseer. Byvoorbeeld, jy kan die maksimum bod vir 'n spesifieke sleutelwoord stel, pas dan jou bod aan op grond van hoeveel omskakelings jy ontvang het. As jy 'n uitverkoping gemaak het, AdWords sal jou bod op grond daarvan verhoog. Vir meer gevorderde gebruikers, jy kan ook dinamiese omskakelingsnasporing gebruik.

Teiken-CPA-bied is 'n tipe advertensiestrategie wat daarop fokus om omskakelings te dryf. Dit stel bod vir 'n veldtog gebaseer op CPA (Koste per verkryging), wat die koste is om 'n enkele kliënt te verkry. Hierdie model kan kompleks wees as jy nie jou verkrygingskoste ken nie (CPA) of hoeveel omskakelings jou advertensies veroorsaak. Egter, hoe meer jy van CPA weet, hoe meer jy sal weet hoe om jou bod dienooreenkomstig te stel.

Handmatige bied is ook 'n opsie om klik te verhoog, indrukke, en video-aansigte. As u hierdie strategie kies, kan u u begroting beheer terwyl u die ROI van u veldtogte verhoog. Egter, jy moet daarop let dat handmatige bied nie vir elke veldtog aanbeveel word nie. 'n Meer gepaste opsie sou wees om die maksimeer-omskakelingsstrategie te gebruik, wat hands-off is en minder moeite verg. Jy kan ook jou daaglikse begroting verhoog as jy vind dat jou gemiddelde besteding laer is as jou daaglikse begroting.

Kwaliteit tellings

Om u kwaliteittellings in AdWords te verbeter, jy moet aandag gee aan sekere sleutelfaktore. Hierdie faktore beïnvloed jou kwaliteittelling individueel en gesamentlik, en kan aanpassings aan jou webwerf vereis. Hieronder is 'n paar dinge wat u moet oorweeg om u kwaliteittelling te verbeter:

Jou kwaliteittelling hou direk verband met hoe goed jou advertensie vaar. 'n Hoë gehaltetelling vertaal in 'n sterk gebruikerservaring. Dit is ook 'n goeie idee om jou kwaliteittelling te verhoog, want dit sal jou help om jou advertensieranglys te verhoog en jou koste per klik te verlaag. Of jy mik na hoër sigbaarheid op Google of 'n laer CPC, die kwaliteittelling sal die werkverrigting van jou advertensie oor tyd beïnvloed. Bykomend tot hierdie, 'n hoë kwaliteittelling sal jou advertensie se plasing in soekresultate verbeter en jou koste per klik verlaag.

Jy kan jou kwaliteittelling verbeter deur jou advertensie se sleutelwoordrelevansie te optimaliseer. Sleutelwoordpassing verwys na hoe nou jou advertensie ooreenstem met die gebruiker se soeknavraag. Jou advertensie se sleutelwoordrelevansie word gemeet deur die kwaliteittelling te gebruik, en sal bepaal hoe jou advertensies vertoon word. Jou advertensie moet potensiële klante vertel wat hulle van jou besigheid kan verwag, bied 'n dwingende oproep tot aksie, en wees aantreklik vir gebruikers op alle toestelle.

Die drie faktore wat jou rekening se kwaliteittelling beïnvloed, is: die verwagte klikkoers (Deurkliektempo), bestemmingsbladsy-ervaring (DIE), en die advertensie se relevansie vir die soeker se voorneme. Wanneer jy die tellings van sleutelwoorde wat onder verskillende advertensiegroepe verskyn vergelyk, jy sal sien dat die kwaliteittellings vir daardie sleutelwoorde van dieselfde sleutelwoorde in ander advertensiegroepe sal verskil. Die redes hiervoor sluit verskillende advertensie-kreatiewe in, bestemmingsbladsye, demografiese teiken, en meer. As jou advertensie 'n lae kwaliteittelling ontvang, jy sal 'n beter begrip hê van hoe die kwaliteittelling bereken word. Die resultate van hierdie ontleding word op Google se webwerf gepubliseer en word elke paar dae bygewerk.

In die Adwords-veiling, jou kwaliteittelling beïnvloed die rangorde van jou advertensie en koste per klik. U sal vind dat laer CPC minder geld per klik spandeer beteken. Gehaltetellings moet ook vir jou bod oorweeg word. Hoe hoër jou kwaliteittelling, hoe meer waarskynlik sal jy in jou advertensie vertoon word. In die advertensieveiling, 'n hoër CPC sal meer inkomste vir die soekenjin genereer.

Koste

Een van die belangrikste vrae wat jy jouself moet vra, is “wat is die koste van Adwords?” Die meeste sake-eienaars is onbewus van die koste verbonde aan aanlyn-advertensies. Koste per klik of CPC is 'n koste wat deur Google Adwords gereguleer word deur 'n maatstaf genoem die maksimum CPC. Hierdie maatstaf stel adverteerders in staat om hul bod te beheer volgens die hoeveelheid geld wat hulle kan bekostig om vir elke klik te spandeer. Die koste van elke klik hang af van die grootte van jou besigheid en die bedryf waarin jy is.

Om die koste van PPC-sagteware te verstaan, jy sal wil oorweeg hoe jy jou begroting sal toewys. U kan 'n deel van u begroting aan mobiele en rekenaaradvertensies toewys, en jy kan ook sekere mobiele toestelle teiken om omskakelings te verhoog. Die koste van PPC-sagteware is gewoonlik gebaseer op 'n intekeningmodel, maak dus seker om die koste van 'n intekening in te reken. WordStream bied voorafbetaalde planne en ses maande kontrakte. Jy sal dit maklik vind om op hierdie manier vir PPC-sagteware te begroot, solank jy die bepalings en voorwaardes verstaan.

Die mees algemene metode om die koste van Adwords te bepaal, is die koste per klik (PPC). Dit word die beste gebruik wanneer jy 'n spesifieke teikengehoor wil teiken en nie elke dag 'n groot volume verkeer teiken nie. Die koste per myl, of CPM, biedmetode is nuttig vir beide soorte veldtogte. CPM gee jou insig in die aantal indrukke wat jou advertensie ontvang, wat belangrik is wanneer 'n langtermynbemarkingsveldtog ontwikkel word.

Soos die aantal mededingers op die internet aanhou styg, die koste van Adwords ruk handuit. Net 'n paar jaar gelede, om vir klikke te betaal, was steeds 'n relatief lae koste. Nou, met meer mense wat op Adwords bie, dit is moontlik vir nuwe besighede om EUR5 per klik op sommige sleutelwoorde te spandeer. Dus, hoe kan jy vermy om meer geld aan jou Adwords-veldtogte te spandeer? Daar is baie maniere om die koste verbonde aan Adwords te beheer.

AdWords Basics – Kostes, Voordele, Teiken en sleutelwoorde

Adwords

If you want to know how to structure your Adwords account to maximize the return on your advertising spend, read this article. This article will go over Costs, Voordele, Teiken en sleutelwoorde. Once you understand these three basic concepts, you’ll be ready to get started. Once you’re ready to get started, check out the free trial. You can also download the Adwords ad software here. You can then start building your account.

Kostes

Google spends more than $50 million a year on AdWords, with insurance companies and financial firms paying the highest prices. Daarby, Amazon spends a considerable amount as well, spending more than $50 million annually on AdWords. But what is the actual cost? How can you tell? The following will give you a general idea. Eerstens, you should consider the CPC for each keyword. A minimum CPC of five cents is not considered high-cost keywords. The highest-cost keywords can cost as much as $50 per klik.

Another way to estimate cost is by calculating the conversion rate. This number will indicate how often a visitor performs a particular action. Byvoorbeeld, you can set up a unique code to track email subscriptions, and the AdWords server will ping servers to correlate this information. You will then multiply this number by 1,000 to calculate the conversion cost. You can then use these values to determine the cost of AdWords campaigns.

Ad relevance is an important factor. Increasing ad relevance can increase click-through rates and Quality Scores. Conversion Optimizer manages bids on a keyword level in order to drive conversions at or below an advertiser’s specified cost per conversion, or CPA. Hoe meer relevant jou advertensies is, the higher your CPC will be. But what if your campaign is not performing as intended? You might not want to waste money on ads that aren’t effective.

The top ten most expensive keywords on AdWords deal with finance and industries that manage large sums of money. Byvoorbeeld, the keyworddegree” of “educationis high on the list of expensive Google keywords. If you’re considering entering the field of education, be prepared to pay a large CPC for a keyword that has low search volume. You’ll also want to be aware of the cost per click of any keywords related to treatment facilities.

As long as you can manage your budget, Google AdWords can be a great option for small businesses. You can control how much you spend per click through geo-targeting, device targeting, en meer. Maar onthou, jy is nie alleen nie! Google is facing stiff competition from AskJeeves and Lycos. They are challenging Google’s reign as the number one paid-search engine in the world.

Voordele

Google AdWords is a platform for pay-per-click advertising. It governs the ads that appear at the top of Google searches. Almost every business can benefit from AdWords, vanweë die inherente voordele daarvan. Die kragtige teikenopsies gaan verder as om bloot 'n teikengehoor te kies op grond van ligging of belangstelling. Jy kan mense teiken op grond van die presiese woorde wat hulle in Google tik, verseker dat jy net adverteer aan kliënte wat gereed is om te koop.

Google Adwords meet alles, van bod tot advertensieposisies. Met Google Adwords, jy kan jou bodpryse monitor en aanpas om die beste opbrengs op elke klik te kry. Die Google Adwords-span sal u tweeweekliks voorsien, weekliks, en maandelikse verslagdoening. Jou veldtog kan tot sewe besoekers per dag inbring, as jy gelukkig is. Om die meeste uit Adwords te kry, jy sal 'n duidelike idee moet hê van wat jy probeer bereik.

In vergelyking met SEO, AdWords is 'n baie meer effektiewe hulpmiddel om verkeer en leidrade te lok. PPC advertising is flexible, scalable, and measurable, which means you’ll only pay when someone clicks on your ad. Daarby, you’ll know exactly which keywords brought you the most traffic, which allows you to improve your marketing strategy. You can also track conversions through AdWords.

Google AdWords editor makes the interface easy to use and helps you manage your campaign. Even if you manage a large AdWords account, the AdWords Editor will make managing your campaign more efficient. Google continues to promote this tool, and it has a wide range of other benefits for business owners. If you’re looking for a solution for your business’s advertising needs, AdWords Editor is one of the most useful tools available.

In addition to tracking conversions, AdWords offers various testing tools to help you create the perfect ad campaign. You can test headlines, text, and images with AdWords tools and see which ones perform better. You can even test your new products with AdWords. The benefits of AdWords are endless. Dus, waarvoor wag jy? Get started today and start benefiting from AdWords!

Targeting

Targeting your Adwords campaigns to specific audiences can help you increase your conversion rate and boost your website traffic. AdWords offers several methods for this, but the most effective method is likely to be a combination of methods. It all depends on your goals. To learn more about these different methods, lees verder! Ook, don’t forget to test your campaigns! We’ll discuss how to test these different types of targeting in Adwords.

Income targeting is an example of a demographic location group. This type of targeting is based on publicly released IRS data. While it’s only available in the United States, Google AdWords can pull information from the IRS and enter it into AdWords, allowing you to create lists based on location and zip codes. You can also use the Income Targeting option for targeted advertising. If you know what kind of demographics your audience belongs to, you can segment your AdWords campaigns accordingly.

Another way to target your Adwords campaigns is by selecting a particular topic or subtopic. This allows you to target a broader audience with less effort. Egter, topic targeting is less dependent on specific keywords. Topic targeting is an excellent tool when used in conjunction with keywords. Byvoorbeeld, you could use topics for your website’s services or products, or for a specific event or brand. But whatever way you choose, you will be able to reach your target audience and increase your conversions.

The next way to target AdWords ads is to select their audience based on their average income, ligging, en meer. This option is useful for marketers who want to ensure that the ads they are spending their money on will reach the audience that is most likely to buy. Hierdie manier, you can be sure that your ad campaign will reach the audience that’s likely to buy your product. But how can you do that?

Sleutelwoorde

When selecting keywords for your advertisement, try to avoid broad terms or words that aren’t related to your business. You want to target relevant clicks from qualified customers and keep your impressions to a minimum. Byvoorbeeld, if you own a computer repair shop, don’t advertise your business using the wordcomputer.And while you can’t avoid broad keywords, you can reduce your PPC cost by using synonyms, noue variasies, and semantically related words.

While long tail keywords may seem appealing at first, SEM tends to not like them. Met ander woorde, if someone types in “wifi wagwoord” they probably aren’t searching for your product or service. They are probably either trying to steal your wireless network, or visiting a friend. Neither of these situations would be good for your advertising campaign. In plaas daarvan, use long-tail keywords that are relevant to your product or service.

Another way to find low-converting keywords is to run negative campaigns. You can exclude certain keywords from your campaign at the ad group level. This is particularly helpful if your ads aren’t generating sales. But this is not always possible. There are some tricks to find converting keywords. Check out this article by Search Engine Journal for more information. It contains many tips for identifying high-converting keywords. If you haven’t done this yet, you can start experimenting with these strategies today.

The most important thing to remember about keywords for Adwords is that they play an important role in matching your ads with prospective customers. By using high-quality keywords, your ads will be shown to highly qualified prospects who are further down the purchasing funnel. Hierdie manier, you can reach a high-quality audience that’s more likely to convert. There are three major types of keywords, transaksionele, inligting, and custom. You can use any of these types of keywords to target a particular customer group.

Another way to find high-quality keywords is to use the keyword tool provided by Google. You can also use the Google webmaster search analytics queries report. In order to increase your chances of gaining conversions, use keywords that relate to the content of your website. Byvoorbeeld, as jy klere verkoop, try using the wordfashionas the keyword. This will help your campaign to get noticed by those interested in the product you’re selling.

Adwords Wenke – Hoe om handmatig te bie, Navorsing sleutelwoorde, en herteiken jou advertensies

Adwords

To be successful in Adwords, you need to know what keywords you should use and how to bid on them. In hierdie artikel, you’ll learn how to set bids manually, research keywords, and re-target your ads. There’s more to keyword strategy, ook, including how to test your keywords and how to find out which ones get the best click-through rates. Hopelik, these strategies will help you get the most out of Adwords.

Sleutelwoordnavorsing

Search engine marketing is an essential part of online marketing, and a successful advertising campaign is dependent on choosing the right keywords. Keyword research is the process of identifying profitable markets and search intent. Keywords give a marketer statistical data on internet users and help them craft an ad strategy. Using tools like Google AdWordsad builder, businesses can choose the most relevant keywords for their pay-per-click advertising. The purpose of keyword research is to produce strong impressions from people who are actively looking for what you have to offer.

The first step in keyword research is to determine your target audience. Once you have identified your target audience, you can move on to more specific keywords. To perform keyword research, you can use free tools like Google’s Adwords Keyword Tool or paid keyword research tools like Ahrefs. These tools are excellent for researching keywords, as they offer metrics on each one. You should also do as much research as possible before selecting a specific keyword or phrase.

Ahrefs is one of the best keyword research tools for content creators. Its keyword research tool uses clickstream data to offer unique click metrics. Ahrefs has four different subscription plans, with free trials on the Standard and Lite subscription plans. With free trials, you can use the tool for seven days and pay only once a month. The keyword database is extensiveit contains five billion keywords from 200 countries.

Keyword research should be an ongoing process, as popular keywords today might not be the best options for your business. Benewens sleutelwoordnavorsing, it should also include research into content marketing terms. To conduct a research, simply plug in the keywords that describe your company and see how many times people type those terms each month. Monitor the number of searches each term receives every month and how much each one costs per click. With enough research, you can write content that is related to these popular searches.

Bied op sleutelwoorde

You should research the competition and identify what the most common keywords are to increase your chances of getting high traffic and making money. Using keyword research tools will help you decide which keywords have the most potential and which are too competitive for you to make money. You can also use tools like Ubersuggest to see historical keyword stats, suggested budgets, and competitive bids. Once you have determined what keywords will make you money, you need to decide on the keyword strategy.

The most important thing to remember is to choose carefully the keywords you want to target. Hoe hoër die CPC, hoe beter. But if you want to achieve top rankings in search engines, you have to bid high. Google looks at your CPC bid and the quality score of the keyword you are targeting. This means that you need to select the right keywords that will help you get top rankings. Bidding on keywords allows you to be more precise with your audience.

When bidding on keywords in Adwords, you must consider what your target audience is looking for. The more people find your website through your ads, the more traffic you’ll receive. Remember that not all keywords will result in sales. Using conversion tracking will allow you to find the most profitable keywords and adjust your maximum CPC accordingly. When your keyword bidding strategy is working, it will bring you a higher profit. As jou begroting beperk is, you can always use a service like PPCexpo to evaluate your keyword bidding strategy.

Remember that your competitors are not necessarily looking for you to be number one in Google’s results page. You should also consider your ad campaign’s profitability. Do you really need the traffic from customers who might be searching for your product? Byvoorbeeld, if your ad appears beneath their listings, you may be attracting clicks from other companies. Avoid bidding on your competitor’s brand terms if they are not targeted by your business.

Setting bids manually

Automated bidding does not account for recent events, media coverage, flash sales, or weather. Manual bidding focuses on setting the right bid at the right time. By lowering your bids when the ROAS is low, you can maximize your revenue. Egter, manual bidding requires you to know about the different factors that can affect the ROAS. Vir hierdie rede, setting bids manually is more beneficial than automating them.

While this method does take a bit more time, it offers granular control and guarantees instantaneous implementation of changes. Automated bidding is not ideal for large accounts, which can be hard to monitor and control. Bowendien, day-to-day account views limit advertisersability to see thebigger picture.Manual bidding allows you to monitor the bids of a specific keyword.

Anders as outomatiese bied, setting bids manually in Google Adwords requires you to know your product or service and have the necessary knowledge to set your bids. Egter, automated bidding is not always the best choice for some campaigns. While Google is capable of automatically optimizing your bids based on conversions, it doesn’t always know which conversions are relevant to your business. You can also use a negative keyword list to reduce your waste.

When you want to increase clicks, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. In hierdie geval, you can set a lower bid because the chances of conversions are low.

Herteiken

Google’s policy prohibits collecting personal or personally identifiable information like credit card numbers, email addresses, en telefoonnommers. Regardless of how tempting re-targeting with Adwords can be for your business, there are ways to avoid collecting personal information in this way. Google has two primary types of re-targeting ads, and they work in very different ways. This article looks at two of these strategies and explains the benefits of each.

RLSA is a powerful way to reach users who are on your re-targeting lists and capture them near to conversion. This type of re-marketing can be effective for capturing users who have expressed interest in your products and services but have not yet converted. Using RLSA allows you to reach those users while still maintaining high conversion rates. Hierdie manier, you can optimize your campaign by targeting your most relevant users.

Re-targeting campaigns can be done on a variety of platforms, from search engines to social media. If you have a product that is particularly popular, you can create ads for similar products with a compelling offer. It is possible to set up re-targeting campaigns on more than one platform. Egter, for maximum impact, it is best to choose the most effective combination of both. A well-run re-targeting campaign can drive new sales and increase profits by up to 80%.

Re-targeting with Adwords allows you to display ads to a previously-visited page. If a user has browsed your product page in the past, Google will display Dynamic ads that contain that product. Those ads will be shown to those visitors again if they visit the page within a week. The same is true of ads placed on YouTube or Google’s display network. Egter, Adwords does not track these views if you haven’t contacted them in a few days.

Negatiewe sleutelwoorde

If you’re wondering how to find and add negative keywords to your Adwords campaign, there are a few ways to go about it. One easy way is to use Google search. Enter the keyword that you’re trying to target, and you’ll likely see a ton of relevant ads pop up. Adding these ads to your Adwords negative keywords list will help you stay away from those ads and keep your account clean.

If you’re running an online marketing agency, you might want to target specific negative keywords for SEO as well as for PPC, CRO, or Landing Page Design. Just click theadd negative keywordsbutton next to the search terms, and they’ll show up next to the search term. This will help you stay relevant and get targeted leads and sales. But don’t forget about your competitor’s negative keywordsa few of them may be the same, so you’ll have to be selective.

Using negative keywords to block search queries is a powerful way to protect your business from Google’s sloppy ads. You should also add negative keywords at the campaign level. These will block search queries that don’t apply to your campaign and will work as the default negative keyword for future ad groups. You can set negative keywords that describe your company in generic terms. You can also use them to block ads for specific products or categories, such as shoe stores.

Op dieselfde manier as positiewe sleutelwoorde, jy moet negatiewe sleutelwoorde by jou Adwords-veldtog voeg om ongewenste verkeer te voorkom. Wanneer jy negatiewe sleutelwoorde gebruik, jy moet algemene terme vermy, soos “ninja lugbraaier”, wat net mense sal lok wat in spesifieke produkte belangstel. 'n Meer spesifieke term, soos “ninja lugbraaier”, sal jou geld spaar, en jy sal advertensies kan uitsluit wat nie vir jou besigheid relevant is nie.